CARSNEWS
AUTONEWS

Ford Fiesta. Ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα

Το Ford Fiesta μπορεί να βρίσκεται στην αγορά για κάποια χρόνια, εξακολουθεί ωστόσο αφενός να στέκεται πολύ καλά εμφανισιακά απέναντι στον ανταγωνισμό, αφετέρου να είναι ένα από τα πλέον απολαυστικά στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας. Ωστόσο η Ford αποφάσισε να το ανανεώσει μερικώς και κυρίως να το εφοδιάσει και με το ήπιο υβριδικό σύστημα, που συναντήσαμε για πρώτη φορά στο Puma. Aυτό σημαίνει πως ο γνωστός τρικύλινδρος χιλιάρης Ecoboost κινητήρας ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξη σχέσεων αποκλειστικά, διαθέτει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης.

Όπως και στη περίπτωση του Puma, έτσι και στο Fiesta, θα υπάρχουν δύο εκδόσεις ισχύος, με 125 και 155 ίππους αντίστοιχα με την κατανάλωση σύμφωνα με την Ford να βρίσκεται στα 5 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Το ανανεωμένο Fiesta θα είναι επίσης διαθέσιμο και χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα σε δύο εκδόσεις με 95 και 125 ίππους με την τελευταία να συνδυάζεται προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων. Για τους λάτρεις της πετρελαιοκίνησης θα υπάρχει ο 1.5 TDCi σε μία μόνο έκδοση με 85 ίππους και μηχανικό κιβώτιο έξη σχέσεων

Το ανανεωμένο Fiesta θα είναι και πιο πλούσιο τεχνολογικά καθώς θα περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, αναγνώριση των πινακίδων με τα όρια ταχύτητας, εξ αποστάσεως έλεγχο του οχήματος από το smartphone μέσω της εφαρμογής FordPass, αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με οθόνη 8 ιντσών, επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone, συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Σε ότι αφορά στις διαθέσιμες εκδόσες θα υπάρχουν και πάλι οι  Trend, Titanium, Active, ST-Line και Vignale με πεντάθυρο, αλλά και τρίθυρο αμάξωμα παρακαλώ σε πείσμα των καιρών και των περισσοτέρων ανταγωνιστών του που καταργούν τη τρίθυρη έκδοση.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Fiat Panda. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

cars

Έφτασε η νέα Mercedes GLC Coupé

cars

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας 14/4/2024

Bury

 Renault Clio 1.0 TCe LPG. Για πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα

cars

Ford Ranger Stormtrak. Νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής  

cars

Ford Ranger Raptor– Πήρε τα βουνά και βρέθηκε στο στοιχείο του

cars

Ρούλα Κορομηλά σε Πέγκυ Ζήνα: Ένα δάκρυ έπεσε στο πάτωμα όταν σε έβλεπα να ερμηνεύεις

cars

Νέα Jaguar E-Pace. Ριζικά διαφορετική κι ας μην της φαίνεται.

cars

Για την Renault, το 4 έρχεται μετά το 5…

cars