CARSNEWS
NEW MODELS

Ford: Δεν θέλουμε δικά μας εργοστάσια συσσωρευτών

Αυτό αποτελεί μία ενδιαφέρουσα στρατηγική, κρίνοντας από άλλες εταιρίες, όπως η Mercedes-Benz όπου στα όσα επενδύουν προσθέτουν μερικά ακόμη δις ώστε να αναπτύξουν τις δικές τους τεχνολογίες και κατόπιν να τις περάσουν σε in citu παραγωγή. Φυσικά η Ford δεν σνομπάρει την ηλεκτροκίνηση. Κάθε άλλο, αφού ετοιμάζεται να λανσάρει άμεσα τη Mustang Mach-E, με αρκετά ακόμη υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να ακολουθούν.

Αξίζει όμως να κατασκευάζει κανείς τις δικές του μπαταρίες ή είναι καλύτερο να συνεργάζεται με υποκατασκευαστές για αυτό το θέμα; Σύμφωνα με τους υπευθύνους της φίρμας, οι εξωτερικές συνεργασίες δίνουν μία πολύτιμη ευελιξία σε αυτούς. Μπορεί το κόστος να είναι λίγο υψηλότερο, έχεις όμως τη δυνατότητα να επιλέγεις αυτό που θες και να μην ρισκάρεις τα πάντα, σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποια καινούρια τεχνολογική ανακάλυψη. Παράλληλα, δεν χρειάζεται να επενδύεις μεγάλα ποσά στην εξέλιξη τεχνολογιών που τελικά δεν θα οδηγήσουν πουθενά.

Χαρακτηριστικά μάλιστα αναφέρουν το παράδειγμα της Toyota. «Επένδυσαν για να αναπτύξουν κάθετα συσσωρευτές νικελίου υδριδίου-μετάλλου για τα υβριδικά τους. Και αφού ξόδεψαν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να το κάνουν αυτό, η τεχνολογία μετατοπίστηκε στα ιόντα λιθίου και ήταν από τους τελευταίους που άλλαξαν. Δεν θέλω να βάλω τη Ford σε αυτή τη θέση».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Έρευνα: Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στα αυτοκίνητα με τον μικρότερο κυβισμό στην Ευρώπη

cars

Ταξιδεύοντας στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με την Opel

cars

Πάρε θέση: To Animal Print γίνεται της μόδας

cars

Μια εκκεντρική Lamborghini Diablo πιο επίκαιρη από ποτέ

cars

VW ID 4: Ξεκινά η παραγωγή του στην Γερμανία

cars

Instant karma για το… ιπτάμενο Lexus RX (Video)

cars

Τριάδα BMW M4 και bonus η ισχυρότερη i4 με 530 PS!

cars

Αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα: Σε κόντρα οι δύο πιο γρήγορες BMW (Video)

cars

Top 10: Αυτά είναι τα B-SUV που προτιμούν οι Έλληνες

cars