CARSNEWS
F1 & RACES

H τελευταία μάχη της F1 από πλευράς ελαστικών

Κλείνει την προσεχή Κυριακή 1 Δεκεμβρίου η αυλαία του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1.

Για το 21ο και τελευταίο Grand Prix της χρονιάς η Pirelli επέλεξε τον πιο μαλακό συνδυασμό γομών της γκάμας: C3 ως λευκή/σκληρή, C4 ως κίτρινη/μέση και C5 ως κόκκινη/μαλακή. Αυτές, αναμένεται να ταιριάξουν καλά με τη λεία επιφάνεια στην πίστα της Yas Marina, παρέχοντας το βέλτιστο συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και πρόσφυσης. Όλα αυτά, στον μοναδικό αγώνα της σεζόν που ξεκινά υπό το φως του ήλιου και ολοκληρώνεται υπό το φως των προβολέων!

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ CAR: Αποκλειστική συνέντευξη του επικεφαλής F1 της Pirelli, Mario Isola!

Χαρακτηριστικά πίστας


Η Yas Marina βρίσκεται στο μέσο όρο της σεζόν όσον αφορά στην τραχύτητα. Έχει λεία άσφαλτο και ένα καλά ισορροπημένο μείγμα στροφών. Απαιτεί ελκτική πρόσφυση και σταθερότητα στο φρενάρισμα ενώ τα πλευρικά φορτία είναι μικρά. Παραδοσιακά στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι βλέπουμε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών, καθώς αυτά παρουσιάζουν χαμηλή φθορά και πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Όλα δείχνουν ότι αυτό θα γίνει και φέτος.

Η πιο σκληρή επιλογή γόμας είναι ένα επίπεδο σκληρότερη από την αντίστοιχη περσινή, όπου είχαν επιλεγεί η πολύ μαλακή, η πάρα πολύ μαλακή και η εξαιρετικά μαλακή γόμα. Πέρυσι ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα, αλλάζοντας από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα, σχετικά νωρίς, υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Καθώς το Grand Prix εξελίσσεται βράδυ, η θερμοκρασία οδοστρώματος μειώνεται δραστικά κατά τη διάρκειά του. Τα μονοθέσια ελαφρώνουν από καύσιμο, αυτό βοηθά τα ελαστικά να αντέξουν περισσότερο. Επίσης η πρώτη (FP1) και η τρίτη (FP3) περίοδος ελεύθερων δοκιμών δεν είναι αντιπροσωπευτικές γιατί γίνονται νωρίς το απόγευμα.

Ο Mario Isola, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, είπε σχετικά: «Με το Άμπου Ντάμπι φτάνουμε στο τέλος μιας ακόμη πολύ μεγάλης περιόδου. Η δουλειά για μας όμως, θα συνεχιστεί και μετά το Grand Prix, με μια σειρά δοκιμών εξέλιξης για τη Formula 1 και τη Formula 2, χρησιμοποιώντας ελαστικά 13 ιντσών αλλά και 18 ιντσών. Συνολικά πήραμε μαζί μας στο Άμπου Ντάμπι 4500 ελαστικά για αγώνα και δοκιμές: Διπλάσια ποσότητα απ’ ότι συνήθως. Το επίσημο τεστ δυο ημερών της F1 μετά τον αγώνα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς δίνει στις ομάδες την ευκαιρία να συγκρίνουν τα ελαστικά του 2019 με τα ελαστικά του 2020 σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες και να προσαρμόσουν κατάλληλα τα μονοθέσια τους για πρώτη φορά. Πριν απ’ αυτό όμως, έχουμε ένα τελευταίο grand prix να ολοκληρώσουμε. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σπάσει πάλι το ρεκόρ γύρου κατά την διάρκεια του τριημέρου καθώς οι ομάδες έχουν φτάσει στο μέγιστο της γνώσης τους όσον αφορά στα ελαστικά του 2019».

Μιλώντας για ελαστικά με τον επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola

Διαβάστε επίσης:

Το F1 Vlog του Grand Prix Βραζιλίας

Οι γυναίκες στην F1

Έχει δρόμο ακόμα μπροστά του ο Schumacher

Related Articles

Όσα πρόλαβε να κάνει η Ferrari στην Αυστραλία (video)

cars

Formula 1: Ο Hamilton σόκαρε και τον Wolff με την επιλογή του

cars

F1: Το νέο πλάνο με 8 GP το καλοκαίρι στην Ευρώπη

cars

Αυτή η Porsche 912 είναι πιο ελαφριά από μονοθέσιο Formula 1!

cars

F1 Vlog για το Grand Prix του Άιφελ

cars

Ντεμπούτο με 352 χιλιόμετρα για τον Tsunoda

cars

F1 Δοκιμές Μπαχρέιν: Το πρόγραμμα της 1ης ημέρας

cars

Σαν Σήμερα: Όταν ο Φερστάπεν έπιασε στον ύπνο τις Mercedes

cars

Mercari U.S. And MoneyGram Haas F1 Team Join Forces With New Sponsorship

cars