CARSNEWS
NEW MODELS

Maserati: Κάν’ το όπως η Porsche!

Δεν είναι πρωτοφανές μία μάρκα να «απογαλακτίζεται» από τον όμιλο στον οποίο εντάσσεται. Η Ferrari που «έφυγε» από τη Fiat, η Porsche από το VW Group, και η Polestar από τη Volvo.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Automotive News Europe, που μίλησε με τον οικονομικό διευθυντή της Stellantis, Richard Palmer, η Maserati θα μπορούσε να αποκοπεί από τον όμιλο εφόσον έχει αρκετό κέρδος μέσα στα επόμενα χρόνια.

Το τελευταίο διάστημα, η ιταλική μάρκα έχει καταφέρει να δει βελτίωση στα οικονομικά της στοιχεία.

Το 2021, οι πωλήσεις της παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 41%, στις 24.300 παραδόσεις, τα έσοδα κατά 47% στα 2 δισ. ευρώ, ενώ το λειτουργικό κέρδος έφτασε τα 103 εκ. ευρώ, αύξηση της τάξης των 12 εκ. ευρώ σε σχέση με το 2020.

Σημαντική για τη συνέχιση αυτή της βελτιωμένης οικονομικής πορείας της εταιρείας θα είναι η επιτυχία ή μη της Grecale, που είναι η πρότασή της στην «καυτή» κατηγορία των μεσαίων SUV.

Στην γκάμα της Maserati βρίσκεται ήδη και η MC20, το supercar της μάρκας, ενώ στα επόμενα χρόνια αναμένεται και νέα γενιά της GranTurismo.

Μεταγενέστερα, η εταιρεία στοχεύει στην αναβίωση της Levante και της Quattroporte, ως πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, ενώ τόσο η MC20, όσο και η GranTurismo θα έχουν τις EV εκδόσεις τους.

Με αυτά ως δεδομένα, η ανεξαρτητοποίηση της Maserati από τη Stellantis είναι ένας εφικτός στόχος.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Toyota Mirai: To ανανεωμένο fuel cell της Toyota υποδέχεται το μέλλον

cars

O Κen Block με ηλεκτροκίνητο Ford Fiesta στο Rallycross

cars

Ανανέωση για το Toyota Land Cruiser

cars

Επίσημο: Το νέο Hyundai i20 N δοκιμάζεται στα χιόνια (video)

cars

Η Bentley Continental GT και τον Jeep Wrangler μετατρέπονται σε τανκ (Video)

cars

Video: Απίστευτα «παντιλίκια» με το πιο χαμηλωμένο Lada Niva στον κόσμο!

cars

Επίσημο: Με 730 ίππους η νέα Mercedes-AMG GT Black Series

cars

Σε δημοπρασία για τον COVID-19 η τελευταία Porsche 911 Speedster

cars

Οδηγός «φόρτωσε» με 400.000 km ένα Honda Civic του 2022

cars