CARSNEWS
F1 & RACES

Mercedes AMG: Adrenalin booster!

Mercedes AMG: Adrenalin booster!

5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

1.075 Επισκέψεις στο άρθρο

Το τμήμα AMG με προίκα την αγωνιστική εμπειρία από τη Formula 1 είναι υπεύθυνο για να μετατρέπει τις συμβατικές Mercedes σε μοντέλα επιδόσεων, έτοιμα να απελευθερώσουν «τόνους» αδρεναλίνης και να «φτιάξουν» κάθε petrolhead.

AMG το τμήμα επιδόσεων της Mercedes

H AMG είναι το εξειδικευμένο τμήμα της Mercedes που έχει το ρόλο να κρατά ψηλά το λάβαρο την οδηγικής απόλαυσης, λειτουργώντας με γνώμονα τις επιθυμίες των ανθρώπων που έχουν πάθος με τις επιδόσεις.

Ιδρύθηκε την 1 Ιουνίου του 1967 ως ανεξάρτητος βελτιωτής των μοντέλων της Mercedes, το 1990 ξεκίνησε τη συνεργασία με την Mercedes, ενώ από το 1999, η Mercedes απέκτησε τον πλήρη έλεγχό της, μετατονομάζοντάς τη σε «Mercedes-AMG GmbH».

Η οικογένεια των AMG μοντέλων της Mercedes που μας συστήθηκε επίσημα με την C36 AMG του 1993, των 276 ίππων και έχει ως μότο «ότι πρέπει να ανεβάζουμε συνεχώς τα όρια, προκειμένου να επιτυγχάνουμε νέους στόχους. Δεν δεχόμαστε τίποτα ως δεδομένο. Διότι τα όρια τα θέτουν οι άνθρωποι και μόνο αυτοί μπορούν να τα καταρρίπτουν».

 

AMG ONE, το πιο ισχυρό μοντέλο της ΑΜG τροφοδοτείται από κινητήρα F1 με 4 ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 1.063 ίππων.

AMG ONE, το πιο ισχυρό μοντέλο της ΑΜG τροφοδοτείται από κινητήρα F1 με 4 ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 1.063 ίππων.

Από την εμφάνιση ξεχωρίζει η διαφορετικότητα και ο σπορ χαρακτήρας

Αισθητικά οι AMG εκδόσεις χαρακτηρίζονται από την έντονα δυναμική τους εμφάνιση. Σε όλα τα AMG μοντέλα θα συναντήσουμε τις χαρακτηριστικές μάσκες ψυγείου και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τονισμένους θόλους και πλευρικά μαρσπιέ, πιο σπορ σχεδίασης προφυλακτήρες, αεροτομή και φυσικά τις χαρακτηριστικές απολήξεις εξάτμισης, καθώς επίσης και ανασχεδιασμένες και μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου. Η μοναδικότητα δε των AMG εκδόσεων, υπερτονίζεται σε κάθε περίπτωση και από την διαθέσιμη χρωματική παλέτα του κάθε μοντέλου και τις δαγκάνες των φρένων.

Αντίστοιχα και στο εσωτερικό τους, διαθέτουν νέα μπάκετ καθίσματα, πιο πλούσιο εξοπλισμό, αλλά και τις απαραίτητες ενδείξεις στο σύστημα infotainment που αφορούν στην οδήγηση ενός σπορ μοντέλου.

Αγωνιστικό DNA στο δρόμο

Κάθε Mercedes-AMG αναπτύσσεται και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Affalterbach, ώστε να υπάρχει συντονισμός όλων των εξαρτημάτων και από τη συνεργασία τους, να προκύπτει ένα αυτοκίνητο που αφενός προσφέρει οδηγική απόλαυση στον δρόμο και αφετέρου ανταποκρίνεται επάξια σε μία πίστα αγώνων.

Χαρακτηριστικό είναι πως περισσότεροι από τους μισούς εργαζομένους ασχολούνται αποκλειστικά στο τμήμα ανάπτυξης, όπου εφαρμόζουν στα μοντέλα παραγωγής τεχνολογίες που έρχονται από τη Formula 1.  

 

Για το τμήμα της AMG λοιπόν, κάθε στροφή αποτελεί πρόκληση. Για την ιδανική ισορροπία δυναμισμού και ελέγχου φροντίζει η τεχνολογία AMG – όπως, για παράδειγμα, τα συστήματα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC και 4MATIC+, η έξυπνη σπορ ανάρτηση AMG RIDE CONTROL, το μεταβλητό σπορ παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης AMG και η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.

Συγχρόνως, το ευρύ φάσμα των τεχνολογιών AMG εξυπηρετεί έναν και μόνο στόχο: να μεταδώσει στον οδηγό την αίσθηση ότι κυριαρχεί σε κάθε στροφή – και όχι το αντίστροφο.

Κινητήρες με την υπογραφή του δημιουργού

Το πιο σημαντικό μέρος ενός μοντέλου AMG είναι ο κινητήρας. Ο κινητήρας είναι η «καρδιά» του συστήματος κίνησης AMG. Από τον δίλιτρο με το ρεκόρ απόδοσης που συναντάμε στα compact μοντέλα μέχρι τον κυρίαρχο δωδεκακύλινδρο κινητήρα.

Κάθε Mercedes-AMG προσφέρει μία έντονη εμπειρία επιτάχυνσης: άμεση, κυρίαρχη, εντυπωσιακή. Είναι συνώνυμα της δυναμικής απόκρισης και της ιδιαίτερης ευελιξίας – σε συνδυασμό με τις κορυφαίες επιδόσεις και τη μέγιστη αποδοτικότητα.

 

Μάλιστα σε αντίθεση με τη μαζική παραγωγή, στη Mercedes-AMG οι κινητήρες R4, V8 και V12 κατασκευάζονται χειροποίητα με παραδοσιακό τρόπο, σύμφωνα με τη φιλοσοφία “One Man – One Engine”. Ένας τεχνικός συναρμολογεί τον κινητήρα και είναι υπεύθυνος γι’ αυτόν καθ’ όλη τη διαδικασία, από την τοποθέτηση του στροφαλοφόρου άξονα στο μπλοκ κινητήρα και τη συναρμολόγηση των εκκεντροφόρων αξόνων μέχρι τη διευθέτηση των καλωδιώσεων και την πλήρωση του λαδιού κινητήρα – γεγονός που πιστοποιείται με την υπογραφή του στην πλακέτα του κινητήρα AMG.

 

Related Articles

Το Red Bull Showrun by Alumil έκανε τη Θεσσαλονίκη πίστα της Formula 1- και το ζήσαμε από κοντά

cars

Φόρμουλα 1: Ξεκινά η μεγαλύτερη σεζόν στην έως τώρα ιστορία

cars

Formula 1 στην Αυστρία: Ανώμαλη προσγείωση σε πτήση επίδειξης πριν την έναρξη

cars

Formula 1: Ποινή πέντε θέσεων στον Μαξ Φερστάπεν

cars

Ricciardo could feel new F1 chassis difference in China

Bury

Formula 1: Πότε θα δούμε τη νέα Aston Martin

cars

GP Ιαπωνίας: Pole Vettel, 1-2 Ferrari (video)

cars

Σαν Σήμερα: Η μέρα που «έφυγε» ο Φρανκ Ουίλιαμς

cars

MotoGP – GP Ινδίας: Το πρόγραμμα κι η τηλεοπτική κάλυψη

cars