CARSNEWS
AUTONEWS

Renault Talisman facelift. Ανανεωμένο αλλά σε μεγάλο βαθμό ίδιο!

Το Talisman παρουσιάστηκε από την Renault το καλοκαίρι του 2015 ως μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική για αυτούς που θέλουν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά όχι ένα SUV. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν δυνατά τα πρώτα δύο χρόνια αλλά η ραγδαία πτώση το 2018 και το 2019 δείχνει πως η ανανέωση του είναι μάλλον επιτακτική. Αυτό ακριβώς αποφάσισε να κάνει η Renault τώρα, καθώς αποκάλυψε το Talisman facelift και αν οι αλλαγές στον τομέα της αισθητικής δεν είναι αρκετές για κάποιους, τότε υπάρχουν και οι αναβαθμίσεις στην τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται το γαλλικό sedan.

Καταρχάς, το νέο Talisman διαθέτει μία ελαφρώς διαφορετική γρίλια και νέα, standard σε όλες τις εκδόσεις, full-LED φωτιστικά σώματα – προαιρετικά είναι διαθέσιμα τα νέα LED Matrix. Πίσω, τα LED φανάρια έχουν νέα γραφικά με δυναμικά φλας ενώ τα επιπλέον χρωμιωμένα διακοσμητικά, τα νέα χρώματα και τα νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος (17, 18 και 19 ιντσών) ολοκληρώνουν το facelift γι το αμάξωμα. Στο εσωτερικό από την άλλη, την παράσταση κλέβει ο νέος, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών που ανήκει στον standard εξοπλισμό από την έκδοση Intens και πάνω. Αυτός επιτρέπει την πλήρη εξατομίκευση των πληροφοριών που δέχεται ο οδηγός ενώ προσφέρει και την δυνατότητα ενσωμάτωσης των οδηγιών του συστήματος πλοήγησης βελτιώνοντας δραστικά την εργονομία. Επιπλέον, η Renault εξόπλισε το Talisman με νέο καθρέφτη άνευ πλαισίου, μεγαλύτερες ποτηροθήκες, χρωμιωμένα διακοσμητικά και ψηφιακές ενδείξεις για την ρύθμιση της θερμοκρασίας. Όπως είπαμε, οι αλλαγές είναι μικρές.

Αυτό δεν ισχύει όμως για την τεχνολογία που είναι διαθέσιμη. Εκτός από τα νέα LED Matrix φωτιστικά σώματα, το Talisman εξοπλίζεται με το “Easy Connect” που συνδυάζει μία σειρά εφαρμογών, μεταξύ των οποίων το Easy Link σύστημα multimedia που χρησιμοποιεί μία οθόνη 7,0 ιντσών (προαιρετικά 9,3 ιντσών) και προσφέρει συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay. Νέο είναι και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης “Highway & Traffic Jam Companion” που συνδυάζει το adaptive cruise control με το “Lane Centering Assistance” και ελέγχει την ταχύτητα του οχήματος έως τα 160 km/h διατηρώντας παράλληλα ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Υπάρχουν φυσικά και τα κλασικά συστήματα ασφαλείας όπως το Lane Departure Warning, το Lane Keeping Assist, το Rear Cross Traffic Alert κ.ά. Στον τομέα των κινητήρων, εκτός από τον 1300άρη TCe με τα 160 άλογα και 270 Nm ροπής, υπάρχει ο επίσης βενζινοκίνητος TCe 225 αλλά και οι Blue dCi 1,7 και 2,0 που είναι διαθέσιμοι με 120 και 150 ή 160 και 200 ίππους αντίστοιχα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Δεν προβληματίζει η νέα Mercedes C-Class στον τάρανδο

cars

Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επέκταση με επενδύσεις στην Ευρώπη

cars

Το Polestar 3 παίρνει σάρκα και οστά.

cars

Jeep. Με μακρά και σημαντική ιστορία

cars

Hyundai concept N Vision 74: Ένα υβριδικό κυψελών υδρογόνου όχημα επιδόσεων

cars

Ford Ranger Raptor Black Force by Βροχίδης-Χατζής. Ακόμη πιο βελτιωμένο

cars

Η Γαλλία ξεπερνώντας την Ρωσία είναι πλέον ο δεύτερος μεγαλύτερος εξαγωγέας όπλων στον κόσμο – Πρωτιά για τις ΗΠΑ

cars

Ford Transit. Ένας ικανός επαγγελματίας

cars

Ο Ευάγγελος Αντώναρος «καρφώνει» τον Γιώργο Τσίπρα: Δεν έχουμε ανάγκη από άλλους Κατρόυγκαλους

cars