CARSNEWS
AUTONEWS

Αλλάζει το σήμα της Opel

Η Opel αποκαλύπτει σήμερα μία νέα ερμηνεία του εμβληματικού της «Blitz», το οποίο θα φέρουν όλα τα μοντέλα παραγωγής από τις αρχές του 2024. Θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass, ενός από τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του κατασκευαστή από το Rüsselsheim.

Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο «πρόσωπο» της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού («Blitz» στα Γερμανικά) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της μάρκας προς την ηλεκτροκίνηση.

Ο Γερμανός κατασκευαστής (πλέον ανήκει στον όμιλο Stellantis) θα λανσάρει σταδιακά το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024. Ωστόσο, ο CEO της Opel, Florian Huettl, ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο θα προβληθεί ήδη από τη φετινή χρονιά, στην έκθεση IAA Mobility.

Related Articles

Pininfarina Teorema Concept. Μία ματιά στο μέλλον.

cars

Πογιέτ για το Ελλάδα – Καζακστάν: Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, είμαστε έτοιμοι

cars

Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Η κακοκαιρία Daniel βάζει εμπόδια στα πληρώματα και στους οργανωτές

cars

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το καυτό Hyundai i20 N.

cars

MLS: Ο άνεμος του Σικάγο «πέτυχε» το πιο ασύλληπτο buzzer beater νίκης στο 90+9′

cars

Πετρέλαιο: Γιατί οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο – Καλπάζουν οι τιμές στην αντλία σε υψηλό 8μηνου

cars

Toyota: Μετά το Yaris Cross, έρχεται και η Corolla Cross;

cars

Ford– Με νέες ψηφιακές υπηρεσίες στο «The Mall Athens»

cars

Φορτίζω παντού: Οι δικαιούχοι των ενισχύσεων για ανάπτυξη σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

cars