CARSNEWS
F1 & RACES

Δε συμφώνησαν οι ομάδες για τέταρτη ζώνη DRS στη Σιγκαπούρη

Οι ομάδες της Formula 1 δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε συμφωνία όταν ερωτήθηκαν από τη FIA για την προσθήκη επιπλέον ζώνης DRS στο φετινό Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Οι οδηγοί εξέφρασαν νωρίτερα την έκπληξή τους για την απουσία τέταρτης ζώνης DRS στη νέα ευθεία που περιλαμβάνεται στον αγώνα του 2023, καθώς η πίστα γενικά δεν επιτρέπει πολλά προσπεράσματα.

Υπενθυμίζεται ότι η χάραξη της Marina Bay άλλαξε λόγω εργασιών, με τις 90 μοιρών στροφές 16-19 στο τελευταίο κομμάτι της πίστας να έχουν αντικατασταθεί με ευθεία και μια γρήγορη καμπή στην πρώην στροφή 20, νυν 16.

Οι οδηγοί σκοπεύουν να ζητήσουν οι ίδιοι την τέταρτη ζώνη DRS από τη FIA στη συνάντηση της Παρασκευής, αλλά ακόμα και αν η αίτησή τους γίνει δεκτή, είναι πολύ απίθανο η αλλαγή να πάρει το πράσινο φως για το πρώτο σκέλος ελεύθερων δοκιμαστικών, για λόγους ασφαλείας. Φυσικά, υπάρχει και το ενδεχόμενο η αίτηση να απορριφθεί ούτως ή άλλως.

Η FIA πάντως αναφέρει από την πλευρά της ότι δεν υπήρχε αρχικά εναντίωση στην προσθήκη της επιπλέον ζώνης DRS, αλλά ότι οι ομάδες δεν κατόρθωσαν να συμφωνήσουν όταν ερωτήθηκαν σχετικά.

«Δε θα εξετάσουμε θέμα πρόσθετων ζωνών DRS για το Grand Prix Σιγκαπούρης,» ήταν η ανακοίνωση.

«Εϊναι κάτι που αναφέρθηκε μετά από τις αλλαγές στη χάραξη αυτήν τη χρονιά και η FIA επικοινώνησε με όλες τις ομάδες πριν από αρκετές εβδομάδες για να ζητήσει τις γνώμες και τις κριτικές τους.

Ωστόσο, δεν υπήρξε ξεκάθαρη συμφωνία από τις ομάδες που απάντησαν και, μετά από τις προσομοιώσεις ασφαλείας μας, αποφασίσαμε να μην πάμε το ζήτημα παραπέρα.»

Κατά το motorsport.com, δεν έδωσαν καν όλες οι ομάδες απάντηση στο κυβερνόν σώμα του αθλήματος, αν και η διαδικασία ξεκίνησε πριν από μήνες.

Όσον αφορά τα θέματα ασφαλείας που αναφέρονται στην ανακοίνωση, ο Esteban Ocon της Alpine θεωρεί ότι υπάρχει κάποια υπερβολή στις προσομοιώσεις όσον αφορά ανωμαλίες του οδοστρώματος στην καμπή της στροφής 15.

«Η FIA ανησυχεί για την ασφάλεια σε αυτήν τη μικρή αριστερή καμπή. Προσωπικά, και οι άλλοι οδηγοί συμφωνούν, θεωρώ ότι δε θα υπάρχει πρόβλημα,» δήλωσε ο οδηγός.

«Προσπαθούμε αυτήν τη στιγμή για να μπορέσουμε να τη δοκιμάσουμε [σ.σ. τη ζώνη DRS] τουλάχιστον στο FP1, να δούμε πως είναι και, αν αποδειχθεί εντάξει, δυνητικά να την κρατήσουμε. Δεν υπάρχει λόγος να μην μπορούμε να την κρατήσουμε.

Στον προσομοιωτή, υπάρχει μια μεγάλη ανωμαλία σε αυτήν την αριστερή καμπή, που θα μπορούσε να είναι η αιτία να μην πάρουμε τη ζώνη. Αλλά δε νομίζω ότι είναι εκεί στην πραγματικότητα,» συνέχισε.

«Πιστεύω ότι είναι θέμα σάρωσης με τους τοίχους εκεί πέρα και επειδή είναι γρήγορη και όλα τα σχετικά. Αλλά ακόμα και αν θέλουμε να είμαστε πολύ ασφαλείς, απλά μπορούμε να τη βάλουμε μετά.

Θα είμαστε με πέμπτη, οπότε η επίδραση της αντίστασης έρχεται μετά από την καμπή, οπότε μπορούμε να τη βάλουμε μετά.»

Πηγή: motorsport.com

Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!

Author: Βασίλης Τσάκαλος

https://www.rockrooster.gr/author/billjackal/

Η Formula 1 είναι αγάπη από τα 6 μου και παραμένει πάντα ψηλά στα ενδιαφέροντά μου. Γράφω άρθρα για motorsport και μουσική. https://www.facebook.com/BillJackal

Related Articles

Οι 5+1 ηχηρότερες μετεγγραφές στην ιστορία της F1

cars

F1: Το νέο πλάνο με 8 GP το καλοκαίρι στην Ευρώπη

cars

Telecompaper

cars

F1 GP ΗΠΑ: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP3 -Ποινές θέσεων σε Perez και Leclerc

cars

GP Σιγκαπούρης: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP1

cars

Δεν περίμενε το «κάρφωμα» του Verstappen η FIA

cars

Αθλητικές μεταδόσεις: Που θα δείτε Basket League, Premier League και Formula 1

cars

F1: Η Gulf χορηγός της Williams-Επίκειται ανακοίνωση συνεργασίας και με Porsche;

cars

F1 Owners Announce Huge New Motorsport Acquisition In $4bn Takeover

cars