CARSNEWS
AUTONEWS

“Διαζύγιο” λόγω διαφωνιών Volkswagen R και Jost Capito.

Το 2012 η Volkswagen προσέλαβε τον Jost Capito για να ηγηθεί του αγωνιστικού τμήματος της. Έναν χρόνο αργότερα, η Volkswagen κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ένα επίτευγμα που επαναλαμβάνεται και τις δύο επόμενες χρονιές. Το 2016, ο Capito φεύγει από την γερμανική φίρμα για να αναλάβει καθήκοντα CEO στην McLaren Racing ενώ το 2017, επιστρέφει στην Volkswagen για να τεθεί επικεφαλής του τμήματος “R” στην θέση του Ulrich Riestenpatt Richter. Από τότε, ο Γερμανός επέβλεπε οτιδήποτε προερχόταν από το τμήμα του, για την πίστα, τα χώματα ή τον δρόμο μέχρι που φτάσαμε πριν από λίγες ημέρες στην ανακοίνωση της Volkswagen ότι διακόπτει όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της.

Συμπτωματικά, 48 ώρες μετά από αυτή την ανακοίνωση, έρχεται η είδηση ότι ο Jost Capito αποχωρεί από την γερμανική εταιρία, με τις φήμες να λένε ότι η απόφαση του 62-χρονου στελέχους βασίζεται σε διαφωνία με τον πρόεδρο της VW, Ralf Brandstatter, σχετικά με το μέλλον του τμήματος “R” με την παντελή έλλειψη οποιασδήποτε ενασχόλησης με τα motorsports. Ενδεχομένως να μην άρεσε στον Capito το όραμα που έχουν οι ανώτεροι του – ένα όραμα που έγινε λίγο πιο ξεκάθαρο με την αποκάλυψη του υβριδικού Touareg R, το οποίο μπορεί να διαθέτει 462 ίππους και 700 Nm ροπής αλλά έχει ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το πλαίσιο με το standard Touareg. Ένα όραμα που περιλαμβάνει τις “GTX”, κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων που απαρτίζουν την ID οικογένεια και για τις οποίες περιμένουμε να δούμε τι μορφή θα πάρουν.

Πριν κλείσουμε, να θυμίσουμε μερικούς σημαντικούς σταθμούς στην καριέρα του Jost Capito. Ξεκίνησε στο αγωνιστικό τμήμα της BMW και πιο συγκεκριμένα, τον τομέα των κινητήρων και μεταπήδησε στην Porsche το 1989 και το 1996, ανέλαβε την Sauber στην Formula 1. Το 2001 ήταν υπεύθυνος για το RS τμήμα της Ford, όπου επέβλεψε το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του Focus RS στην αγορά και είδε την αμερικανική εταιρία να κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με το ίδιο αυτοκίνητο, στην WRC μορφή του φυσικά, το 2006 και το 2007.

The post “Διαζύγιο” λόγω διαφωνιών Volkswagen R και Jost Capito. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Φρίκη στη Θεσσαλία: Μεγαλογαιοκτήμονας βίαζε 11χρονη – «Έχει μείνει χαραγμένο στην ψυχή μου»

cars

Έφοδος στα κεντρικά της VW καθώς το “dieselgate” συνεχίζει…

cars

Πέντε αυτοκίνητα λύνουν τις διαφορές τους με έναν αγώνα.

cars

Η NASA προειδοποιεί για τον νέο αγώνα του διαστήματος – «Η Κίνα στέλνει όπλα στο Φεγγάρι»

cars

Το πρώτο ηλεκτρικό της Subaru θα είναι ένα “ευρωπαϊκό” SUV.

cars

Η Skoda επιβεβαιώνει το Fabia Combi και για τη νέα γενιά.

cars

Στην Αγγλία φτιάχνεται ένα Nissan Navara GT-R 1.000 ίππων!

cars

H τεχνολογία του νέου κινητήρα του Qashqai

cars

Έκλεισε μισό αιώνα η θρυλική Mercedes-Benz R107 SL.

cars