CARSNEWS
AUTONEWS

Η Alfa Romeo καθυστερεί δύο μοντέλα και εγκαταλείπει την Giorgio.

Ας κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στο μακρινό 2018. Ακριβώς στα μέσα εκείνου του έτους, η Alfa Romeo ανέλυε το μεσοπρόθεσμο πλάνο της που θα την έφερνε μέχρι το 2022 και παρότι δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο τέλος του, νομίζω είναι μία καλή ευκαιρία να δούμε πώς εξελίσσεται. Τότε λοιπόν, η ιστορική ιταλική μάρκα δήλωνε πως μέχρι το ’22 θα παρουσιάσει δύο “halo” μοντέλα: ένα κεντρομήχανο, υβριδικό sports car 700 ίππων ονόματι 8C και ένα επίσης υβριδικό coupe με 600 ίππους ως αναβίωση της εμβληματικής GTV. Σε πιο… γήινες κατηγορίες, η Alfa Romeo υποσχόταν την αντικατάσταση της Giulietta και το λανσάρισμα δύο νέων SUVs (ένα στο C-segment και ένα στο E-segment). Θεωρητικά, η ιταλική μάρκα θα πρέπει να έχει στα τέλη του 2022 επτά (!) μοντέλα, όλα εξηλεκτρισμένα ενώ ο στόχος όσον αφορά στις πωλήσεις οριζόταν στα 400.000 αυτοκίνητα. Πού βρίσκεται λοιπόν τώρα, έναν χρόνο πριν “κλείσει” το μεγαλεπήβολο πλάνο;

Η Alfa Romeo προσφέρει δύο μοντέλα, την Giulia και την Stelvio χωρίς κανενός είδους υβριδικό κινητήριο σύνολο, οι πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο είναι σχεδόν απογοητευτικές και όπως μαθαίνουμε καθυστερεί το λανσάρισμα δύο νέων μοντέλων και εγκαταλείπει την πλατφόρμα “Giorgio” για να υιοθετήσει την “STLA large” αρχιτεκτονική της Stellantis. Προφανώς η εμφάνιση της Stellantis ως οντότητα έχει επηρεάσει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό τα πλάνα των εταιριών που την απαρτίζουν και οι προεργασίες που οδήγησαν στην γέννηση του νέου κολοσσού της βιομηχανίας αυτοκινήτου είχαν ξεκινήσει αρκετό καιρό πριν μάθουμε εμείς οτιδήποτε σχετικό, αλλά η υλοποίηση του μεσοπρόθεσμου σχεδίου της Alfa Romeo δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως αποτυχημένη. Τώρα, έρχεται ο CEO της, Jean-Philippe Imparato, για να δηλώσει το προφανές: “Αν δεν είσαι εξηλεκτρισμένος, είσαι νεκρός”. Το θέμα είναι αγαπητή Alfa Romeo ότι κινδυνεύεις να χάσεις και αυτό το τραίνο.

Μάτια που δεν βλέπονται, γρήγορα λησμονιούνται όπως λέει ο σοφός λαός και όταν απουσιάζεις ως εναλλακτική σε μερικές από τις πιο καίριες κατηγορίες, τότε το αγοραστικό κοινό θα σταματήσει να σε υπολογίζει ως τέτοια όταν τελικά αποκτήσεις μία σχετική πρόταση. Ο ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός από ποτέ, έχει μεταμορφωθεί τα τελευταία χρόνια και πρέπει να γνωρίζεις πρωτίστως τον εαυτό σου πριν πλασαριστείς στην αγορά. Είσαι sport; Εστίασε εκεί και δείξτο. Είσαι premium; Οφείλεις να το αποδείξεις. Δεν αρκεί πλέον να το δηλώσεις, να βάλεις και μία υψηλή τιμή στο καρτελάκι και να περιμένεις τον κόσμο να ακολουθήσει. Η Stellantis θέλει από την Alfa Romeo να εστιάσει στην αγορά των Η.Π.Α. αλλά μπορεί να το κάνει όταν έχει απέναντι της εκτός από τους παραδοσιακούς “αντιπάλους” και εταιρίες όπως η Tesla; Ο χρόνος θα δείξει αλλά οι χειρισμοί των διοικούντων δεν δείχνουν σοβαρότητα. Δεν γίνεται να καθυστερείς το λανσάρισμα της Tonale που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πριν από δύο χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι ο Imparato που διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στην… ανάσταση της Peugeot, θα κάνει τα μαγικά του και στην Alfa Romeo με τις “πλάτες” της Stellantis.

The post Η Alfa Romeo καθυστερεί δύο μοντέλα και εγκαταλείπει την Giorgio. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Opel Corsa 1.2T 100 PS. Οι αξίες του είναι μεγαλύτερες

cars

Jeep. Έγινε 80 ετών και το γιορτάζει

cars

Ferrari: Ο σχεδιασμός ειδικά για γυναίκες είναι λάθος.

cars

Δορυφορικές εικόνες από το Ντουμπάι μαρτυρούν το μέγεθος των καταστροφικών πλημμυρών

cars

Volvo – Οι ασύρματες (over-the-air) ενημερώσεις πήγαν εξαιρετικά

cars

Στροφή στην καριέρα της Αθηνάς Ωνάση: Μπήκε στο ΔΣ μεγάλου σούπερ μάρκετ

cars

Η «διαβολο-εβδομάδα» του Jeep Willys  

cars

Euroleague: Φενέρμπαχτσε – Μονακό 62-65 και όλα θα λυθούν στο πέμπτο παιχνίδι

cars

Alfa Romeo Giulia. Νέες εκδόσεις και νέες χαμηλότερες τιμές

cars