CARSNEWS
AUTONEWS

Η Fiat προσπαθεί να κάνει το Centoventi πραγματικότητα!

Στην περσινή έκθεση της Γενεύης, η Fiat εξέπληξε τον κόσμο με ένα καινοτόμο και πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο. Το Centoventi δείχνει τις προθέσεις της ιταλικής εταιρίας όσον αφορά στην “μαζική” ηλεκτρική κινητικότητα και παρουσιάστηκε ως μία ωδή στην εξατομίκευση και την προσαρμοστικότητα χάρη σε μία σειρά ιδεών. Η παρουσίαση ενός concept είναι εύκολη υπόθεση όμως. Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις αρχίζουν να δείχνουν το πρόσωπο τους όσο το μοντέλο εξελίσσεται κάτι το οποίο μπορεί να περάσει στην παραγωγή και η Fiat βρίσκεται σε αυτό το σημείο καθώς προσπαθεί να κάνει το Centoventi, πραγματικότητα.

Στην Γενεύη, πέρυσι, παρουσιάσαμε το άλλο ηλεκτρικό μοντέλο μας, το “αστικό μωρό” μας και ακόμα δουλεύουμε πάνω του – δεν ήταν απλά ένας κομήτης.

Είναι μία διαφορετική προσέγγιση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Με το 500e και μία λιγότερο παραδοσιακή προσέγγιση με αυτό το μινιμαλιστικό, πιο προσιτό Centoventi, πιστεύουμε ότι έχουμε ένα λαμπρό μέλλον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης.

Δήλωσε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier Francois σε αγγλικό μέσο. Ειδικά για την περίπτωση του Centoventi όμως, το θέμα είναι σε τι μορφή θα περάσει στην παραγωγή. Δεν αναφέρομαι στον σχεδιασμό που μπορεί να αλλάξει λίγο αλλά όχι δραματικά. Αναφέρομαι στις τεχνολογίες και τις καινοτομίες που ενσωμάτωνε το μικρό concept. Όπως είχε παρουσιαστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου, το Centoventi έμοιαζε με έναν σχεδόν λευκό καμβά πάνω στον οποίο ο καθένας θα μπορούσε να “ζωγραφίσει” ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Ξεκινούσε για παράδειγμα με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και μία μπαταρία που πρόσφερε αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Όμως στην θεωρία, θα μπορούσες να νοικιάσεις ή να αγοράσεις επιπλέον μπαταρίες αν χρειαζόσουν επιπλέον… χιλιόμετρα.

 

 Η απλουστευμένη καμπίνα εξοπλιζόταν μονάχα με το ταμπλό με το τιμόνι, το κάθισμα του οδηγού και τα πίσω καθίσματα. Δεν είχε ούτε καν θέση για τον συνοδηγό. Αντ’ αυτού είχε ένα κενό που μπορούσε να υποδεχθεί ένα κάθισμα, ένα καλάθι αποθήκευσης ή ακόμα και μία θέση για το κατοικίδιο σου. Το ταμπλό δε, ήταν ξεκάθαρα “plug-and-play”, προσφέροντας την δυνατότητα επιλογής ενός συστήματος infotainment που καλύπτει τις ανάγκες σου ως και μίας γιγαντιαίας οθόνης 20 ιντσών που καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το πλάτος του. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους για μικροαντικείμενα που προσαρμόζονται στα “θέλω” του ιδιοκτήτη. Θα τα δούμε αυτά όταν το Centoventi φτάσει στις αντιπροσωπείες της εταιρίας ή θα δούμε “άλλο ένα” ηλεκτρικό μοντέλο;

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο Jean-Pierre Ploue επικεφαλής σχεδιασμού της Lancia.

cars

Nissan Townstar Combi: Το νέο ηλεκτρικό επιβατικό με μεγάλους χώρους

cars

Η κορυφαία, Mercedes-AMG GT R Black Series δοκιμάζεται στο ‘Ring.

cars

Hyundai Motorsport. Δοκιμές στην Ελλάδα παρουσία του Υφυπ. Αθλητισμού Λ. Αυγενάκη

cars

Αυτό είναι όλο το νέο στεγαστικό πρόγραμμα του υπουργείου Άμυνας: Το 85% των οικιών σε στρατιωτικούς

Bury

Skoda: Στοχεύει στα προσιτά ηλεκτρικά. Τρία νέα μέχρι το 2030!

cars

Έκλεισε μισό αιώνα η θρυλική Mercedes-Benz R107 SL.

cars

Κύκλωμα μαστροπείας ανηλίκων: Οι καταθέσεις των κοριτσιών για την «στρατολόγησή» τους προκαλούν σοκ

cars

Renault Clio. Ακόμη πιο ελκυστικό

cars