CARSNEWS
AUTONEWS

Η Kia φρεσκάρει το Stonic με mild-hybrid κινητήρα και νέες τεχνολογίες!

Από την έναρξη της παραγωγής του το 2017, το Stonic έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 150.000 αυτοκίνητα πανευρωπαϊκά αλλά η Kia δεν επαναπαύεται και ανανεώνει το μικρό crossover της με όλα αυτά που ορίζει ως απαραίτητα η εποχή: mild hybrid τεχνολογία, νέες επιλογές συνδεσιμότητας και φυσικά, τα εκ των ουκ άνευ συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Πριν φτάσουμε σε όλα αυτά όμως, ας μιλήσουμε λίγο για την εμφάνιση του Stonic που για το 2021 συνεχίζει χωρίς πρακτικά καμία αλλαγή. Απλά η κορεατική εταιρία αύξησε τον αριθμό των διαθέσιμων χρωμάτων κατά δύο (Azure Blue και Storm Grey), φτάνοντας συνολικά στα 9 και δίνει την δυνατότητα να συνδυαστούν  με διαφορετικού χρώματος οροφή ενώ τώρα, έχουν προστεθεί στην λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού και ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών. Η εικόνα είναι αρκετά διαφορετική στην καμπίνα, όπου ναι μεν το design δεν έχει αλλάξει, αλλά υπάρχουν πλέον μία μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (8 ιντσών) και μία υψηλότερης ανάλυσης οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Το Stonic αποκτά επίσης συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto καθώς και το νέο UVO Connect σύστημα τηλεματικής. Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε το σύστημα αναγνώρισης φωνής καθώς και το ADAS (Advanced Driving Assistance Systems) της Kia που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προειδοποίηση “νεκρού” σημείου, lane keeping assist, lane following assist, smart cruise control και διάφορα άλλα, ανάλογα με την έκδοση.

Όσον αφορά στους κινητήρες, η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στην προσθήκη μίας νέας mild-hybrid εκδοχής του 1.000άρη T-GDi βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται πλέον με ένα σύστημα 48V και είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις: 100 και 120 ίππων, με την ισχυρότερη να προσφέρει και 200 Nm ροπής όταν συνδυάζεται με το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το νέο EcoDynamics κινητήριο σύνολο συνδυάζεται επίσης με τη νέα intelligent Manual Transmission μετάδοση της εταιρίας και κάτι που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι αμφότερες οι δύο μεταδόσεις, επιτρέπουν τη λειτουργία “coasting” με  τον βενζινοκινητήρα απενεργοποιημένο ακόμα και σε ταχύτητες έως 125 km/h. Κατά τα άλλα, η Kia φρέσκαρε στα σημεία και την υπάρχουσα γκάμα κινητήρων με τον Smartstream βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου να παράγει 100 ίππους  και να συνδυάζεται πλέον είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο (αντί του 5-τάχυτου), είτε με ένα 7-τάχυτο DCT. Διαθέσιμος είναι και ένας 1200άρης, ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας με 84 ίππους. Τέλος, να αναφέρουμε ότι οι παραγγελίες του ανανεωμένου Stonic στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν εντός του τρίτου τρίμηνου του έτους.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η BMW θυμάται την E36 M3 Compact.

cars

Porsche 718 Cayman και Boxster GTS 4.0. Άτιμη ατμόσφαιρα…

cars

Πάτρα: 25χρονη φοιτήτρια αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει – Αστυνομικοί τη βρήκαν τραυματισμένη μετά από τηλεφώνημα του πατέρα της

Bury

Η Hyundai δουλεύει πάνω σε έναν υψηλόστροφο κινητήρα 2,3 λίτρων.

cars

Ξεκινούν οι Αγώνες Αυτοκινήτου του 2024

cars

Αυλαία για -τουλάχιστον- 10 σειρές: Αέρας ανανέωσης στον προγραμματισμό των καναλιών

cars

Τα 15 πιο άσχημα αυτοκίνητα – Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόλμησαν και απέτυχαν

cars

Μercedes. Παραμένει στη κορυφή

cars

Η Maserati καθυστερεί την παρουσίαση της MC20!

cars