CARSNEWS
AUTONEWS

Η Lotus ετοιμάζει comeback με νέο μοντέλο και υβριδικό V6.

Η Lotus αλλάζει και θα επιστρέψει. Τα τελευταία χρόνια, η ιστορική αγγλική εταιρία έχει αναλωθεί σε έναν φαύλο κύκλο που δεν περιλαμβάνει κάτι διαφορετικό από νέες εκδόσεις των ήδη υπαρχόντων, γερασμένων μοντέλων της αλλά η εξαγορά της από την Geely σήμανε τις καμπάνες της επιστροφής. Η Lotus έχει πλέον αυτό που της έλειπε: πόρους και τεχνολογία/τεχνογνωσία ώστε να φανεί η ευφυΐα και οι ιδέες των ανθρώπων της και τα πρώτα απτά αποτελέσματα του φρέσκου αέρα που πνέει στο Hethel, δεν θα αργήσουν να φανούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία πρόκειται να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο κάποια στιγμή εντός του πρώτου εξαμήνου του 2021. Του πρώτου πραγματικά νέου μοντέλου (με εξαίρεση την εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής και πανάκριβη, Evija) εδώ και 12 χρόνια που θα λειτουργήσει ως “γέφυρα” για τα μοντέλα της τρέχουσας γκάμας της και των μελλοντικών, που θα χρησιμοποιούν και την ολοκαίνουρια πλατφόρμα. Το μοντέλο αυτό θα βασίζεται σε μία ανανεωμένη εκδοχή της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής και θα κινείται χάρη σε έναν V6 βενζινοκινητήρα ο οποίος συγγενεύει με το σύνολο της Toyota που είναι υπεύθυνο για την κίνηση της Evora. Στην Evora, ο συγκεκριμένος V6 παρέχει, με την βοήθεια supercharger έως και 410 ίππους αλλά το νέο υβριδικό σύστημα που εξέλιξε η Lotus, αναμένεται να αυξήσει περαιτέρω την απόδοση του βενζινοκινητήρα, διατηρώντας παράλληλα σε χαμηλά επίπεδα τόσο την κατανάλωση, όσο και τις εκπομπές ρύπων.

Η πρόκληση για τους μηχανικούς της Lotus δεν είναι να δημιουργήσουν έναν πανίσχυρο, υβριδικό V6 αλλά να διατηρήσουν χαμηλά το βάρος του αυτοκινήτου παρά την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα, των μπαταριών και των καλωδίων. Κάτι μου λέει όμως ότι θα ανταπεξέλθουν στην πρόκληση και θα βρούνε τρόπο να δημιουργήσουν ένα σύγχρονο όχημα που θα μένει πιστό στα ιδεώδη του Colin Chapman. Κατά τα άλλα, οι φήμες λένε πως το επερχόμενο μοντέλο της αγγλικής μάρκας θα είναι αυστηρά διθέσιο, αλλά θα είναι την ίδια στιγμή η πιο εύχρηστη Lotus στην αγορά προσφέροντας άνεση, ευρυχωρία και πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους. Δύο είναι τα βασικά ερωτηματικά: το όνομα και η τιμή, αν και για το τελευταίο, όλα δείχνουν πως θα ξεκινά από τα χαμηλά 6-ψήφια νούμερα…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Αυτοί είναι οι φιναλίστ για το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς.

cars

Εσείς θα τολμούσατε να βάλετε το fluo lime σύνολο της Ιωάννας Τούνη;

Bury

Η Daimler χάνει άλλη μία δικαστική μάχη.

cars

Η Genesis λανσάρεται στην Ευρώπη το καλοκαίρι.

cars

Kawasaki Vulcan S. Διαθέσιμο

cars

H Nissan Formula E Team στον νυχτερινό αγώνα του Diriyah E-Prix

cars

Toyota: Παράγει ξανά ανταλλακτικά για το 2000GT μετά από 50 χρόνια!

cars

Nissan GT-R. Έρχεται νέο και υβριδικό το 2023!

cars

Τέσσερα vans λύνουν τις διαφορές τους με μία αναμέτρηση!

cars