CARSNEWS
AUTONEWS

Η Porsche λανσάρει την 911 Turbo!

Με την παρουσίαση της ολοκαίνουριας 911 Turbo S πριν από μερικούς μήνες, δημιουργήθηκε ένα κενό ανάμεσα στην Carrera S των 450 ίππων από τον twin-turbo, επίπεδο, 3-λιτρο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και την κορυφαία Turbo S που προσφέρει 650 ίππους χάρη σε ένα σύνολο 3.8 λίτρων. Το κενό αυτό γεμίζει σήμερα, με την αποκάλυψη της “απλής” 911 Turbo – αν μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει απλό ένα μοντέλο που κινείται χάρη σε έναν twin-turbo boxer με χωρητικότητα 3.754 κ.εκ. και απόδοση που αγγίζει τα 580 άλογα με 750 Nm ροπής!

Για να έχεις μία τάξη μεγέθους για την πρόοδο που έχει σημειωθεί από πλευράς Porsche, αρκεί να σου αναφέρω ότι η τρέχουσα 911 Turbo είναι εξίσου ισχυρή με την προηγούμενη 911 Turbo S. Αυτό σημαίνει ότι είναι και εξίσου γρήγορη, με το σπριντ στα 100 km/h να ολοκληρώνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 320 km/h! Για να γίνουν αυτά τα νούμερα πραγματικότητα, με την επαναληψιμότητα που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Porsche, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο στέλνει την δύναμη και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης της εταιρίας.

Η Turbo όμως, δεν ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες 911 μονάχα λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης της. Όπως αναφέρει η Porsche, το εμπρός μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 42 χιλιοστά και το πίσω κατά 10 (με ανάλογες αυξήσεις στο πλάτος του αμαξώματος) ενώ το σύστημα Porsche Active Suspension Management ανήκει στον standard εξοπλισμό. Αν αυτό δεν είναι αρκετό και ο ιδιοκτήτης απαιτεί κάτι ακόμα πιο σπορ, υπάρχει το προαιρετικό PASM Sport που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά και προσφέρει σκληρότερες ρυθμίσεις. Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα της Turbo με δίσκους 408 χιλιοστών εμπρός και 380 πίσω ενώ προαιρετικά, είναι διαθέσιμα και carbon-ceramics με 10-πίστονες δαγκάνες στους μπροστά τροχούς. Για πρώτη φορά δε, η Turbo θα μπορεί να εξοπλιστεί με το Lightweight Design πακέτο που μειώνει το βάρος κατά 30 κιλά με την αντικατάσταση των καθισμάτων εμπρός με ελαφριά buckets, την αφαίρεση των πίσω και λιγότερη μόνωση ενώ το Sport Design φέρνει διαφορετικού σχεδιασμού πίσω φανάρια και διάφορα νέα διακοσμητικά.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Τελικά, πόσο αποτελεσματικά είναι τα plug-in υβριδικά;

cars

Η Ford φέρνει στην Ευρώπη το Amazon Alexa Built-in

cars

Βίντεο με την ανάσυρση της σορού του TikToker, Tzane, από τους ιταλούς πυροσβέστες

cars

Κατάσχεσαν 2,7 τόνους κοκαΐνης στην Ονδούρα – Βρέθηκαν σε δύο πλεούμενα στη θάλασσα και στην παραλία

Bury

Ο καιρός σήμερα 11/4/2024

cars

Jeep Gladiator ήρθε στη Ελλάδα. Διαθέσιμο και στη χώρα μας από 53900 Ευρώ

cars

Το νέο Fiat Topolino μπορεί να είναι ένα ιταλικό Citroen Ami

cars

Η Alpine θέλει να γίνει μία “mini Ferrari”.

cars

Formula 1: Νικητής και στη Βραζιλία ο Φερστάπεν

cars