CARSNEWS
AUTONEWS

Η ηλεκτρική Macan θα είναι μία αυθεντική Porsche!

Το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Porsche αρχίζει να αποκτά momentum ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που τέθηκαν πριν από λίγο καιρό. H γερμανική εταιρία θέλει μέχρι το 2025 περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που πουλά να είναι εξηλεκτρισμένα και μέχρι το 2030, περισσότερο από το 80% των πωλήσεων της να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η PPE αρχιτεκτονική που εξελίσσει σε συνεργασία με την Audi είναι ένα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει για την επίτευξη αυτών των στόχων και η αμιγώς ηλεκτρική νέα Macan θα είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα βασίζεται στην εν λόγω πλατφόρμα!

Η PPE είναι μία αρχιτεκτονική που προσφέρει εξαιρετική ευελιξία, επιτρέποντας διαφορετικά μεταξόνια, μετατρόχια και απόσταση από το έδαφος με αποτέλεσμα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο εύρος μοντέλων σε διαφορετικές κατηγορίες. Η ίδια ευελιξία θα επιτρέψει στην Porsche να κάνει την Macan το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία της με χαρακτηριστικά αντάξια του DNA της, είτε μιλάμε για την ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800-volt που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, μικρότερους χρόνους φόρτισης και χαμηλότερο βάρος, είτε για τον επονομαζόμενο “Performance” πίσω άξονα με το πλήρως μεταβλητό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό με τον οποίο θα εξοπλίζονται οι κορυφαίες εκδόσεις της Macan. Η γερμανική μάρκα δεν ανέλυσε εκτενώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου αλλά ανέφερε πως σε πρώτη φάση, το κινητήριο σύνολο θα προσφέρει έως 612 ίππους με περισσότερα από 1.000 Nm ροπής και πως όλες οι ηλεκτρικές Macan θα εξοπλίζονται με μία μπαταρία 100 kWh η οποία χάρη στις προόδους που ενσωματώνει η PPE αρχιτεκτονική θα μπορεί να φορτίζει με υψηλότερο ρυθμό ακόμα και από την Taycan, αναπληρώνοντας το φορτίο από το 5, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε λιγότερο από 25 λεπτά!

Από εκεί και πέρα, για να είναι μία αυθεντική Porsche η ηλεκτρική Macan θα πρέπει να έχει το ανάλογο πλαίσιο, την ανάλογη ανάρτηση και το ανάλογο σύστημα διεύθυνσης και όλα αυτά είναι… τακτοποιημένα με την PPE. Η πλατφόρμα επιτρέπει την τοποθέτηση του πίσω ηλεκτροκινητήρα “ιδιαίτερα πίσω” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία, χαρίζοντας στην Macan μία ελαφρώς οπισθοβαρή κατανομή βάρους 48:52 ενώ η δυναμική κατανομή ροπής του συστήματος τετρακίνησης και το σύστημα τετραδιεύθυνσης (για πρώτη φορά στην Macan) εξασφαλίζουν ευκινησία και ταχύτητα στις εξόδους των στροφών. Ολοκαίνουρια θα είναι φυσικά και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και σύμφωνα με την Porsche, το Torque Vectoring Plus σύστημα θα είναι standard στις κορυφαίες εκδόσεις. Ακόμα δεν έχουμε συγκεκριμένη ημερομηνία όσον αφορά στην πρεμιέρα της ηλεκτρικής Porsche Macan αλλά αυτά που μας περιγράφει η εταιρία αυξάνουν δραστικά τις προσδοκίες μας… και ήταν ήδη αρκετά υψηλές!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Hyundai Bayon αρχίζει να παίρνει μορφή.

cars

Tα Plug-in Hybrid της Jeep. Tα plug in hybrid μοντέλα στην αφετηρία

cars

Άγιοι Ανάργυροι: Προκαλεί ο δολοφόνος της Κυριακής – Φέρεται να είπε ότι συνευρέθηκαν ερωτικά μια μέρα πριν τη σκοτώσει

Bury

Νεαρός έριξε χλωρίνη σε μονάδα εκτροφής του Όρεγκον σκοτώνοντας 18.000 σολομούς

Bury

Mazda 2. Στην Αθήνα η Πανευρωπαϊκή του παρουσίαση

cars

Το καφεδάκι του Νίκου Δένδια στην Ερμού πριν τη στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου

cars

Διμέτωπος της κυβέρνησης με Κασσελάκη και Βελόπουλο – Στο ραντάρ η Βόρεια Ελλάδα – Ποια θα είναι η στρατηγική έως τις ευρωεκλογές

cars

Audi RS Q8. Ταχύτητα και πολυτέλεια σε αρμονία.

cars

Peugeot. Πραγματική Black Friday

cars