CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Lexus IS. Εκτενές facelift και άφθονη τεχνολογία!

Η μικρή καθυστέρηση στην παρουσίαση του ανανεωμένου Lexus IS δεν ήταν τίποτα μπροστά στα χρόνια που περιμέναμε για το φρεσκάρισμα του μοντέλου που κυκλοφορεί στην ίδια, περίπου, μορφή ήδη από το 2013. Η ιαπωνική εταιρία έκρινε όμως ότι δεν χρειάζονται δραστικές κινήσεις για να ξαναγίνει ανταγωνιστικό το sedan – απλά κάποιες ουσιαστικές αλλαγές που θα το κάνουν καλύτερο από τον προκάτοχο του. Αλλαγές στην εμφάνιση, όπως γίνεται άμεσα ξεκάθαρο από τις φωτογραφίες, στην οδική του συμπεριφορά και στην τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται. Αν η συνταγή είναι επιτυχημένη, θα αποδειχθεί στον στίβο των πωλήσεων. Μέχρι τότε, ας δούμε τι κάνει το νέο Lexus IS, νέο.

Καταρχάς, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το υπόβαθρο στο οποίο “χτίστηκε” το νέο IS δεν έχει αλλάξει. Η Lexus χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα, απλά οι διαστάσεις μεγάλωσαν κάπως αφού το IS που παρουσιάστηκε είναι 30 χιλιοστά μακρύτερο και φαρδύτερο από τον προκάτοχο του και 5 χιλιοστά ψηλότερο. Αυτό που δεν άλλαξε είναι το μεταξόνιο που παραμένει στα 2,8 μέτρα. Εμφανισιακά δε, την παράσταση κλέβει η νέα, “τρισδιάστατη” spindle γρίλια και τα επίσης νέα, χαμηλότερα τοποθετημένα τόσο εμπρός όσο και πίσω, φωτιστικά σώματα. Στο εμπρός μέρος τα LED φώτα ημέρας ενσωματώνονται πλέον στην μονάδα ενώ πίσω, οι σχεδιαστές ακολούθησαν την τάση της μπάρας LED που διατρέχει ολόκληρο το πλάτος του οχήματος. Σε γενικές γραμμές, το νέο Lexus IS έχει φρεσκαριστεί επαρκώς και μαζί με τις υπόλοιπες, μικρότερες αλλαγές στο design του αμαξώματος, αποπνέει μία ισχυρότερη αύρα πολυτέλειας.

Στο εσωτερικό, οι διαφορές σε σύγκριση με το προ-facelift μοντέλο είναι μικρότερες. Νέοι αεραγωγοί στα άκρα του ταμπλό, μείωση της απόστασης της standard οθόνης των 8 ιντσών κατά 76 χιλιοστά από τον οδηγό καθώς και ένα νέο, προαιρετικό πακέτο με οθόνη 10,3 ιντσών και συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay που συνδυάζεται, επίσης προαιρετικά, με το αναβαθμισμένο, premium ηχοσύστημα της Mark Levinson συνθέτουν μία όμορφη αλλά γνώριμη εικόνα που δύσκολα θα απογοητεύσει, αλλά δεν θα εντυπωσιάσει κιόλας.

Το ίδιο, στα χαρτιά τουλάχιστον, ισχύει και για τα μηχανικά που δεν έχουν αλλάξει. Η Lexus αναφέρει ότι έχει γίνει σημαντική δουλειά στο πλαίσιο και στην ανάρτηση ώστε να αλλάξει δραστικά ο τρόπος με τον οποίο το νέο IS “πατάει” στον δρόμο αλλά οι κινητήρες με τους οποίους είναι διαθέσιμο το ιαπωνικό sedan είναι ακριβώς οι ίδιοι και αυτό ενδέχεται να δυσαρεστήσει κάποιους. Συγκεκριμένα, το IS 300 εξοπλίζεται με τον δίλιτρο turbo, τετρακύλινδρο των 244 ίππων και 350 Nm ροπής ενώ υπάρχει και το τετρακίνητο IS 300, το οποίο παρότι έχει το ίδιο χαρακτηριστικό, δεν έχει τον ίδιο κινητήρα. Αυτό διαθέτει έναν V6 με χωρητικότητα 3,5 λίτρων ο οποίος παράγει 264 ίππους και 320 Nm ροπής. Τέλος, το IS 350 έχει επίσης έναν V6 3,5 λίτρων αλλά στην προκειμένη περίπτωση, αυτός προσφέρει 315 ίππους και 380 Nm ροπής! Φυσικά, από το… πακέτο του ανανεωμένου Lexus IS δεν θα μπορούσε να λείπει η εμπλουτισμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης ονόματι “Lexus Safety System ” που επωφελείται από μία καλύτερη κάμερα και νέο ραντάρ και έρχεται με νέες λειτουργίες. Σύμφωνα με την Lexus, το ανανεωμένο IS θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις Η.Π.Α. το ερχόμενο φθινόπωρο και θα λανσαριστεί και σε 39 ακόμα χώρες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Genesis X. Αθλητική κομψότητα σε βιώσιμη συσκευασία.

cars

Η Mercedes ετοιμάζει την EQE για τον Σεπτέμβριο.

cars

Η McLaren παρουσιάζει την υβριδική, carbon αρχιτεκτονική της.

cars

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Υπόσχεται να επιστρέψει με μετάλλιο από το Παρίσι ο Τεντόγλου – «Μου αρέσει σαν όνειρο το 8,75μ»

cars

Ένας 20χρονος νεκρός και τρεις τραυματίες σε τροχαίο στην Ξάνθη

cars

KIA. Δημιούργησε ένα νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

cars

Στον β΄ γύρο του Μόντε Κάρλο Masters ο Τσιτσιπάς

cars

Με ποιον μίλησε ο Αιγύπτιος πριν το μακελειό στη ναυτιλιακή της Γλυφάδας

cars

Pagani Huayra Imola. Συγκλονιστική και πανίσχυρη!

cars