CARSNEWS
AUTONEWS

Οι περικοπές και το Brexit καθυστερούν την επόμενη γενιά του Mini.

Από τότε που εξαγόρασε την Mini το 2994, η BMW έχει λανσάρει 3 γενιές του εμβληματικού μοντέλου με την κάθε γενιά να παραμένει στην αγορά για 6 χρόνια περίπου. Αυτό θα αλλάξει με το τρέχον μοντέλο, όπως αποκάλυψε ο εκπρόσωπος της γερμανικής φίρμας, Maximilian Schoeberl, καθώς η BMW αναζητά τρόπους να μειώσει τα κόστη που σχετίζονται με την παραγωγή του Mini και παράλληλα, περιμένει να δει πώς θα εξελιχθούν οι διαπραγματεύσεις που θα ακολουθήσουν το Brexit.

Βλέπεις, η πλειοψηφία των Mini, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής έκδοσης, παράγοντας στο εργοστάσιο της φίρμας στην Οξφόρδη με πολλά από τα εξαρτήματα να εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό μέχρι και τα τέλη του 2020 δεν αποτελεί πρόβλημα αλλά οι διαπραγματεύσεις σχετικά με τους κανόνες του εμπορίου δεν έχουν καταλήξει σε κάποια συμφωνία και όταν αυτό συμβεί, ενδεχομένως να αλλάξουν πολλά πράγματα.

Όταν φτάσουμε στο σημείο να πάρει το πράσινο φως η επόμενη γενιά του Mini πάντως, αναμένεται να δούμε και μία ουσιαστική μείωση στις διαστάσεις του, καθώς και την μετάβαση σε μία διαφορετική πλατφόρμα αντί της UKL1 που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό ποια θα είναι αυτή η πλατφόρμα αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν πως είτε θα γίνει χρήση της FAAR της BMW, είτε κάποιας εντελώς νέας που εξελίσσεται εδώ και λίγο καιρό σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nissan Leaf e+ concept. Ένα πειραματικό hot-hatch με 4WD και 308 ίππους!

cars

Nέο Renault Captur. Πλήρως αναβαθμισμένο

cars

Citroen. Έρχεται η «Reverse Black Friday»

cars

Renault. Hγείται των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

cars

Premier League: Φωτιά στην κορυφή μετά την ισοπαλία στο Λίβερπουλ

cars

Ford. Και με προηγμένη εμπειρία ήχου

cars

Νέα Porsche 911 Turbo S. Το επιστέγασμα 45 ετών εξέλιξης!

cars

Το Cupra Tavascan πήρε επιτέλους το πράσινο φως!

cars

Παραιτήθηκε ο επικεφαλής της Seat, Luca de Meo. Οδεύει προς Renault;

cars