Εδώ και αρκετό καιρό υπήρχε μία φημολογία για το εάν και κατά πόσο η Volkswagen θα συνεχίσει με την κατασκευή των Passat. Η ταυτόχρονη ύπαρξη του Arteon, καθώς και η μελλοντική εισαγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού ID Vizzion, έδειχναν ότι μπορούσαν να καλύψουν το κενό. Τελικά όμως το όνομα Passat αποδείχτηκε αρκετά βαρύ για να σβήσει έτσι.
Σύμφωνα με εσωτερικές μαρτυρίες, ο σχεδιασμός του Β9, όπως είναι η εσωτερική ονομασία της επόμενης, ένατης γενιάς Passat, βρίσκεται στα τελικά στάδια, εάν δεν έχει ήδη ολοκληρωθεί. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μία αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, την οποία χρησιμοποιεί η τωρινή, όγδοη γενιά. Αυτή θα επιτρέπει συστήματα κίνησης που μεταφέρουν τη ροπή τόσο στους εμπρόσθιους, όσο και σε όλους τους τροχούς, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για μία σειρά από υβριδικές εκδόσεις, καθώς και για μία τουλάχιστον αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή.
Για την ακρίβεια, το επόμενο Passat θα μοιράζεται το πάτωμα, τα μηχανικά σύνολα και την ηλεκτρική αρχιτεκτονική με το Skoda Superb. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι απίθανο να το δούμε και σε πεντάθυρη liftback έκδοση, πέρα από το κλασικό sedan. Άλλωστε, από ότι ακούγεται, έμφαση θα δοθεί στην άνεση και στην ευρυχωρία. Με το Arteon να καλύπτει όσους αποζητούν το στιλ, το επόμενο Passat θα εστιάσει στην αύξηση των μεταφορικών του ικανοτήτων. Μάλιστα, δεν λείπουν και κουβέντες που το θέλουν εμφανώς αναβαθμισμένο στα σημεία, ώστε να απευθύνεται σε ένα πιο premium κοινό, με την ελπίδα να πάρει κάτι από τις BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class.
Follow @CarsnewsGr