Το έχουμε γράψει ξανά αλλά επειδή η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως ας το πούμε για μία ακόμα φορά. Η Mazda μπορεί να μην διαθέτει το μέγεθος το οποίο να της επιτρέπει να διεκδικήσει έναν κεντρικό ρόλο στην παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή, ωστόσο, οι εμμονικοί με την καινοτομία μηχανικοί της ιαπωνικής φίρμας μπορούν ανά πάσα στιγμή να κάνουν την έκπληξη αιφνιδιάζοντας τον ανταγωνισμό.
Οι κινητήρες Wankel και ο τρόπος με τον οποίο χάρισαν στη Mazda ένα σαφές προβάδισμα στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα που μπορεί να βρει κανείς στην πλούσια σε επιτυχίες ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας από τη Χιροσίμα.
|
|
Σε αυτήν θα μπορούσε κάλλιστα να προστεθεί και το φουτουριστικό πρωτότυπο που βλέπετε στις οθόνες σας. Το Mazda RX-10 αποτελεί το όραμα του Maximilian Schneider, ωστόσο, είναι κάτι περισσότερο από ένα φιλόδοξο σχεδιαστικό concept μιας και ο δημιουργός του αφήνει ανοικτό ένα μικρό παραθυράκι μέσα από το οποίο μπορούμε να ρίξουμε μια κλεφτή ματιά ακόμα και στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου.
|
|
Στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με τους τρεις ρότορες χωρητικότητας 2,3 λίτρων και απόδοσης 780 ίππων, ο οποίος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών, αλλά και στους δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 250 ίππων οι οποίο κινούν τους μπροστινούς τροχούς εκτοξεύοντας τη συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου στους 1.030 ίππους.
|
|
Στα χαρτιά, λοιπόν, το Mazda RX-10 θα μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεοπτα, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 427 χλμ./ώρα. Ανεξαρτήτως επιδόσεων το φουτουριστικό πρωτότυπο του Maximilian Schneider δείχνει τον δρόμο στον οποίο οφείλει να κινηθεί η Mazda, επιστρέφοντας στην πρώτη γραμμή όχι μόνο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Διαβάστε επίσης:
Η ιστορία του Mazda RX-7 και το άδοξο τέλος του Wankel
Το Mazda RX-9 κλέβει τις εντυπώσεις
Follow @CarsnewsGr