CARSNEWS
AUTONEWS

Η Abarth βάζει τις τελευταίες πινελιές στο πρώτο ηλεκτρικό της!

Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά όπως δηλώνει σοφά ο λαός οπότε δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι λίγες ημέρες μετά την άτυπη αποκάλυψη αυτού που υποθέτουμε πως είναι η καυτή έκδοση του ηλεκτρικού Νέου 500 δια χειρός Abarth, έρχεται η κυκλοφορία των πρώτων κατασκοπευτικών φωτογραφιών του επερχόμενου μοντέλου. Είναι πλέον σχεδόν βέβαιο ότι η ιταλική μάρκα βάζει τις τελευταίες πινελιές στο Abarth 595e (ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί) λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του και φημολογούμενο λανσάρισμα στην αγορά στις αρχές του 2023.

Κι αν οι φωτογραφίες επιβεβαιώνουν αυτά που είχαμε δει και από την διαρροή του Οκτωβρίου, δηλαδή έναν νέο εμπρός προφυλακτήρα, νέες ζάντες ελαφρού κράματος και την μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, υπάρχουν ακόμα κάποια καυτά, αναπάντητα ερωτήματα. Καταρχάς, δεν γνωρίζουμε ακόμα το κινητήριο σύνολο που θα αναλάβει την κίνηση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Abarth. Η λογική λέει πως θα προσφέρει κάτι περισσότερο από το αντίστοιχο Fiat 500 αλλά αυτός ο πήχης είναι αρκετά χαμηλά αν αναλογιστεί κανείς ότι το κορυφαίο Νέο 500 αυτή τη στιγμή εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων και χρειάζεται 9.0 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 100 km/h. Το ηλεκτρικό Abarth θα πρέπει να στοχεύσει σε έναν χρόνο μικρότερο των 7.0 δευτερολέπτων για να είναι ελκυστικό και ανταγωνιστικό, ακόμα και αν αυτό του στοιχίσει στον τομέα της εμβέλειας αλλά ταυτόχρονα, δεν μπορεί να έχει πολύ μικρή αυτονομία γιατί θα χάνει μεγάλο μέρος της πρακτικότητας του. Αυτές οι εξισώσεις είναι που κάνουν τον επικεφαλής της εταιρίας, Olivier Francois να δηλώνει:

Τα άσχημα νέα είναι πως είναι πολύ πιο πολύπλοκο απ’ ότι πίστευα. Αν θέλεις να κάνεις ένα πραγματικό Abarth, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο κινητήριο σύνολο. Από τη στιγμή που έχει την ισχύ και την ροπή που θέλεις, δεν είναι το ίδιο κινητήριο σύνολο, ούτε η ίδια μετάδοση, ούτε τα ίδια φρένα. Ολόκληρο πρέπει να προσαρμοστεί.

Το δεύτερο αναπάντητο ερώτημα έχει να κάνει με τον ήχο. Το βενζινοκίνητο Abarth 595 έχει, είτε με την standard εξάτμιση είτε με την προαιρετική Monza, έναν από τους καλύτερους ήχους για τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα στην αγορά! Το ηλεκτρικό Abarth τι θα έχει; Σίγουρα κάτι θα έχουν ετοιμάσει οι μηχανικοί της εταιρίας αφού ο Francois αποκαλύπτει πως “θα υπάρχει επιλογή να είναι απολύτως ήσυχο ή όχι” αλλά το ερώτημα είναι πολύ σημαντικό για να μην τεθεί τουλάχιστον στην συζήτηση. Ελπίζουμε πως στην επίσημη πρεμιέρα του νέου μοντέλου θα έχουμε κάποιες απαντήσεις και ενδόμυχα, ελπίζουμε η Abarth να έχει δανειστεί ιδέες από τους μηχανικούς της… ομόσταυλης Dodge που έκαναν θαύματα με τον συνθετικό ήχο του Charger Daytona Concept EV.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Daimler μεταμορφώνεται σε Mercedes-Benz Cars & Vans.

cars

Εκστρατεία από την ΤτΕ για ασφαλείς πληρωμές – «Αν το πατήσεις… θα την πατήσεις»

cars

Kosmoride. H ποδηλατική πλευρά της Kosmocar

cars

Jeep. Με μακρά και σημαντική ιστορία

cars

Πάγωσαν στο Ουντινέζε – Ρόμα: Κατέρρευσε ο Εντικά, οριστική διακοπή στο ματς

cars

Model 3 εναντίον RS5 και GLC63 S με ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

cars

World Car of the Year για το 2021, το Volkswagen ID.4!

cars

Ο Jean-Pierre Ploue επικεφαλής σχεδιασμού της Lancia.

cars

Citroen C4 C-Cross 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8. Με κροσσόβερ χαρακτήρα

cars