CARSNEWS
NEW MODELS

Έτσι θα λύσουν το… πρόβλημα της Formula 1 οι Άραβες (video)

Οι Άραβες εξαρχής ήταν θετικοί στο ενδεχόμενο να φιλοξενήσουν διπλό αγώνα της Formula 1 στο τελευταίο μέρος της σεζόν. Μια σκέψη την οποία αρχικά αντιμετώπισαν με θετική διάθεση οι άνθρωποι της Liberty Media, όμως όσο περνούν οι ημέρες και οι εβδομάδες φαντάζει ως… σωτήρια για τους Αμερικανούς διοργανωτές των αγώνων της Formula 1.

Ο λόγος; Εάν το δει κανείς… επιδημιολογικά, το Μπαχρέιν του 1,5 εκατομμυρίου κατοίκων μέχρι σήμερα έχει καταγεγραμμένα περίπου 19.000 κρούσματα κορωνοϊου, με 46 θανάτους, ενώ περισσότεροι από 13.200 πολίτες που νόσησαν, έχουν ήδη θεραπευθεί.

Υπάρχει, όμως, ένας σημαντικότερος λόγος. Πρακτικός. Η πίστα του Σακχίρ είναι η μοναδική πίστα απ’ όσες φιλοξενούν γκραν πρι της Formula 1, η οποία έχει πέντε διαφορετικές χαράξεις, οι οποίες είναι «Grade 1», δηλαδή έχουν ήδη αδειοδοτηθεί προκειμένου να μπορούν να φιλοξενούν αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το Endurance Circuit του 2010

Το Endurance Circuit του 2010

Μάλιστα ήδη δύο από τις συγκεκριμένες χαράξεις έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς από το 2004 έως το 2009 και από το 2012 μέχρι και πέρυσι χρησιμοποιείτο το «Grand Prix Circuit», ενώ το 2010 είχε διεξαχθεί αγώνας στο «Endurance Circuit». Όμως υπάρχει ακόμα μία διαδρομή, με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, στην οποία προσβλέπουν ο Ross Brawn και οι συνεργάτες του.

Ο Brawn αναφέρθηκε στη διεξαγωγή αγώνα σε μία «σχεδόν οβάλ» πίστα στο Μπαχρέι. Φυσικά δεν αναφερόταν στο μικρό οβάλ του Σακχίρ με μήκος 2 χιλιόμετρα, το οποίο αποτελείται από μέρος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού, και την ακριβώς πίσω αντίστοιχη ευθεία.

Η κλασσική χάραξη του Μπαχρέιν

Η κλασσική χάραξη του Μπαχρέιν

Ο Brawn αναφερόταν στο Outer Ciurcuit των 3.664 μέτρων, το οποίο επί της ουσίας αποτελείται από τις τρεις ευθείες της κλασσικής χάραξης, με τη διαφορά πως από τη στροφή 4 τα μονοθέσια κατευθύνονται αριστερά και μέσω ενός συμπλέγματος γρήγορων καμπών, επιστρέφουν στην κλασσική χάραξη στη στροφή 13.

Πρόκειται για μια πίστα με 11 στροφές, η οποία πληροί της προδιαγραφές της Formula 1 και έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από την πιο «τεχνική» κλασσική διαδρομή, μιας και λόγω χάραξης είναι πολύ γρήγορη και τα μονοθέσια χρειάζονται ελάχιστη κάθετη δύναμη.

Το Outer Circuit

Με λίγα λόγια, το Μπαχρέιν μπορεί να προσφέρει μέσα σε δύο διαδοχικά Σαββατοκύριακα δύο εντελώς διαφορετικούς αγώνες ως προς τα χαρακτηριστικά και τις ρυθμίσεις των μονοθεσίων, κάτι που επιθυμεί σφόδρα η Liberty Media. Άλλωστε το τελευταίο πράγμα που θα ήθελαν οι Αμερικανοί είναι αγώνες… copy-paste, με ίδιους πρωταγωνιστές και ελάχιστο σασπένς!

Πολύ βασικό, επίσης, είναι ότι όλες οι διαδρομές στο Σακχίρ είναι έτοιμες, όλες μπορούν να φιλοξενήσουν νυχτερινό αγώνα και φυσικά η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται η πίστα, μέσα στην έρημο, μπορεί να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή «απομόνωση» των εμπλεκόμενων με τον αγώνα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η νέα Skoda Octavia RS θα έχει και plug-in υβριδική έκδοση 1.400 cc

cars

Το Ford Focus ST «αγριεύει» και δέχεται ελαστικά της Barracuda (photos-video)

cars

Ανοικτά όνειρα: Τα Cabriolet της Ελληνικής αγοράς!

cars

Η Singer Porsche 911 “Malibu” πωλείται 875.000 δολάρια

cars

Αυτό είναι το πιο «κακό» Toyota Hilux του κόσμου!

cars

Οδηγούμε το νέο Hyundai Ioniq 6 στην Ισπανία

cars

Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen Arteon

cars

Αγάπη μου διέλυσα τη Ferrari – Τέσσερις ιστορίες αυτοκινητικής φρίκης

cars

Νέα, αυστηρότερα πρωτόκολλά ασφαλείας από το Euro NCAP

cars