Είναι καλό να γνωρίζεις ότι υπάρχουν όρια που δεν πρόκειται να ξεπεραστούν. Ιδίως όταν το ένα μοντέλο διαδέχεται το άλλο, τα όρια που τοποθετεί η εκάστοτε εταιρία είναι αυτά που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα της καθορίζοντας το πλαίσιο στο οποίο “επιτρέπεται” να κινείται. Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζαμε τα όρια της Mercedes-AMG – δεν γνωρίζαμε ούτε καν άμα υπάρχουν. Όμως υπάρχουν μοντέλα της Mercedes-Benz, πέραν των vans, είτε επαγγελματικών είτε επιβατικών, που δεν πρόκειται να “περιποιηθεί” η φίρμα από το Affalterbach και δεν έχει σημασία που δεν είναι πολλά. Αρκεί το ότι υπάρχουν, αφού η παρουσίαση της 7-θέσιας GLB 35 στην έκθεση της Φρανκφούρτης μας έκανε να αμφιβάλλουμε.
Δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι τα δύο αυτά μοντέλα είναι η B-Class και η EQC. Όσον αφορά στην πρώτη, ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, αναφέρει ότι δεν υπάρχει λόγος για το λανσάρισμα μίας ισχυρότερης έκδοσης ενός MPV – δεν είναι κάτι που ζητούν οι πελάτες. Για όποιον επιθυμεί την αισθητική βελτίωση της B-Class του, υπάρχει πάντοτε η AMG Line ενώ αν κάποιος θέλει περισσότερα άλογα, η ίδια η εταιρία μέσω του CEO της τον καθοδηγεί στην A35 ή την ακόμα πιο σκληροπυρηνική A45. Μία B-Class με 300 ή 400 άλογα δεν βγάζει νόημα ούτε εμπορικά, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.
Για την EQC από την άλλη, ο Moers δεν έδωσε κάποια επιχειρήματα. Προφανώς η γερμανική εταιρία νιώθει (ή ξέρει) ότι δεν υπάρχουν αρκετοί πελάτες ώστε να δικαιολογείται η εξέλιξη μίας καθαρόαιμης AMG έκδοσης ή μπορεί η απόφαση να είναι μέρος μίας ευρύτερης στρατηγικής που λέει πως οι EQ είναι “off-limits”. Σε κάθε περίπτωση, η EQC κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 408 ίππους και 765 Nm ροπής και χαρίζουν κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς επιδόσεις, με τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε 5,1 δευτερόλεπτα. Αναφορικά με το αισθητικό κομμάτι, η EQC θα προσφέρεται και με το AMG Line πακέτο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η AMG δεν φοβάται τον εξηλεκτρισμό. Αντιθέτως, τον εναγκαλίζει και αυτό θα φανεί πιο ξεκάθαρα στο προσεχές μέλλον.