CARSNEWS
AUTONEWS

Η BMW αλλάζει το μοντέλο πωλήσεων της στην Ευρώπη!

Σαν να μην έφταναν όλες οι αλλαγές που γίνονται στη βιομηχανία αυτοκινήτου, η BMW ανακοίνωσε μέσω του επικεφαλής πωλήσεων και marketing της, Pieter Nota, ότι θα προχωρήσει σε μία ριζική αλλαγή στο μοντέλο πωλήσεων της στην Ευρώπη, υιοθετώντας το μοντέλο των απευθείας πωλήσεων (direct-sale). Η πρώτη μάρκα του ομίλου που θα χρησιμοποιήσει αυτό το μοντέλο θα είναι η Mini από το 2026 ενώ η BMW θα ακολουθήσει δύο χρόνια αργότερα σε μία προσπάθεια της γερμανικής μάρκας να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, να παρέχει ένα ελκυστικό επιχειρηματικό μοντέλο στους αντιπροσώπους της και ταυτόχρονα, να αποκτήσει απευθείας πρόσβαση στον πελάτη. Ο Nota όμως τονίζει πως με αυτό το μοντέλο η BMW δεν σκοπεύει ούτε στοχεύει στην παράκαμψη των αντιπροσωπειών καθώς ο εκπρόσωπος της μάρκας θα αμείβεται με προμήθεια επί της κάθε πώλησης.

Στόχος για την BMW είναι να εξαλείψει ένα συστημικό σφάλμα που συμβαίνει κατά την μετάβαση από τον ψηφιακό κόσμο στον πραγματικό κατά τη διαδικασία αγοράς ενός αυτοκινήτου. Θα το κάνει παρουσιάζοντας ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα που θα συνδέει τις online δραστηριότητες με το δίκτυο αντιπροσώπων, τιμολογώντας απευθείας τον πελάτη και παρέχοντας ένα standard ποσοστό στον αντιπρόσωπο που απ’ ότι καταλαβαίνουμε, θα επιλέξει ο πελάτης για να παραδώσει το νέο του όχημα. Με αυτόν τον τρόπο επωφελούνται και τα τρία μέρη της συναλλαγής (εταιρία, πελάτης και αντιπρόσωπος) ενώ συμπλήρωσε πως σε αυτό το μοντέλο πωλήσεων θα περιλαμβάνονται τόσο τα καινούρια αυτοκίνητα όσο και τα “νέα μεταχειρισμένα”, δηλαδή αυτοκίνητα 6-18 μηνών με λίγα χιλιόμετρα. Οτιδήποτε άλλο, συμπεριλαμβανομένου του after sales αλλά και των ανταλλακτικών θα παραμείνει εκτός του νέου μοντέλου που θα λανσάρει η BMW για τις μάρκες του ομίλου της τα επόμενα χρόνια.

Σε μία προσπάθεια να καθησυχάσει τόσο τους αντιπροσώπους της όσο και τους πελάτες βέβαια, η BMW επισημαίνει ότι οι εκθέσεις της δεν θα αλλάξουν σημαντικά εξαιτίας του μοντέλου πωλήσεων. Οι όποιες αλλαγές λαμβάνουν χώρα οφείλονται στον βαθμό ψηφιοποίησης που απαιτεί η νέα εποχή και στην online-offline εμπειρία που θέλει να προσφέρει η BMW στον πελάτη. Αυτός όμως θα βρίσκει πάντοτε μία αντιπροσωπεία κοντά του και αυτή θα έχει πάντοτε εκθεσιακά αυτοκίνητα για να δείξει. Αλλάζοντας το μοντέλο πωλήσεων της η BMW αναλαμβάνει μεγάλο μέρος των… καθηκόντων των αντιπροσώπων της (βλ. προγραμματισμός, marketing και διαμόρφωση τιμών) εξουδετερώνοντας το τοπίο και παρέχοντας στον πελάτη όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την δημιουργία και αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου. Να σημειώσουμε όμως ότι ενώ ο κος Nota αναφέρει πως η Mini θα αρχίσει να χρησιμοποιεί το νέο μοντέλο πωλήσεων από το 2024 και η BMW από το 2026, το λανσάρισμα του στην αγορά θα γίνει σε τρία διακριτά βήματα καθώς δεν είναι όλες οι χώρες στο ίδιο επίπεδο. Περισσότερα για την Ελλάδα θα μάθουμε στο προσεχές μέλλον.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το νέο, ηλεκτρικό Hummer έρχεται το φθινόπωρο τελικά!

cars

Η Maserati είναι τόσο προκλητική όσο πρέπει για την MC20!

cars

Μοντέλα της Jeep και της Suzuki παραβίασαν τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

cars

Γιος πολιτικού δεν έχει λεφτά για δικηγόρο και κινδυνεύει με φυλάκιση – «Να αναλάβει τις ευθύνες του»

Bury

Infiniti. Τα νέα QX55 και QX60

cars

Περισσότερα παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα σε 4 μήνες παρά σε 4 χρόνια συγκρούσεων σε όλο τον κόσμο

cars

Η Yokohama απέκτησε την Trelleborg

cars

Νέες εκδόσεις Opel «120 Edition»

cars

Νέο Subaru Crosstrek – Μοντέρνο και σκληροτράχηλο!

cars