CARSNEWS
AUTONEWS

Η Volkswagen υπόσχεται να φτιάξει το infotainment της!

Μία από τις κριτικές που αντιμετωπίζουν τα τελευταία μοντέλα της Volkswagen αφορά στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης τους καθώς και σε κάποιες αψυχολόγητες επιλογές της γερμανικής εταιρίας όσον αφορά στην εργονομία – όπως για παράδειγμα ότι κάποια χειριστήρια δεν φωτίζονται στο σκοτάδι και κατά συνέπεια η χρήση τους γίνεται δυσκολότερη. Η Volkswagen γνωρίζει για όλα αυτά τα προβλήματα, έχει ακούσει το feedback τόσο από τους πελάτες της όσο και από τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου και κάνει ότι περνά από το χέρι της για να διορθώσει τα κακώς κείμενα όσο το δυνατόν ταχύτερα, όπως αποκάλυψε ο CEO της μάρκας, Thomas Schafer.

Το πρώτο βήμα είναι το λανσάρισμα της τελευταίας έκδοσης του λογισμικού λειτουργίας του συστήματος και αυτό σύμφωνα με τον Schafer, είναι το εύκολο κομμάτι καθώς οι μηχανικοί ήδη δουλεύουν εδώ και καιρό και τα πρώτα updates θα είναι έτοιμα να περάσουν στα αυτοκίνητα στο προσεχές μέλλον. Όπως φαντάζεσαι, το ανανεωμένο και αναβαθμισμένο λογισμικό δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα αλλά θα είναι ένα “μεγάλο βήμα προς τα εμπρός” βελτιώνοντας την απόκριση και την ταχύτητα του συστήματος αλλά προσθέτοντας και επιπλέον λειτουργίες. Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο hardware των αυτοκινήτων από την άλλη, απαιτούν περισσότερο χρόνο με τον Schafer να δηλώνει ότι το αγοραστικό κοινό θα αρχίσει να παρατηρεί τροποποιήσεις μέσα στους επόμενους 18 μήνες – μία εξ αυτών όπως έχει ήδη ανακοινωθεί για παράδειγμα, είναι η προσθήκη φυσικών χειριστηρίων στα τιμόνια των μοντέλων της VW.

Πιο σημαντικά όμως, ο Schafer δήλωσε πως έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η εταιρία όσον αφορά στο λογισμικό και τις αλλαγές που γίνονται σε αυτό. Το Δ.Σ. παρακολουθεί στενά την κατάσταση και δεν εξετάζει μόνο εικονικές παρουσιάσεις αλλά δοκιμάζει στην πράξη ό,τι έχουν ετοιμάσει οι μηχανικοί. Έχουν πολλά περισσότερα test groups με μεγάλο εύρος στους ανθρώπους που δοκιμάζουν τα συστήματα (ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, ενασχόληση κλπ) ώστε να διασφαλίζεται η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων τα οποία στη συνέχεια αναλύονται και ενσωματώνονται στην ενημέρωση των μηχανικών. Όπως παραδέχεται ο Schafer πρέπει να υπάρχει λογική και συνέπεια στη λειτουργία των συστημάτων πληροφοριών και ενημέρωσης και αυτά τα χαρακτηριστικά έλειπαν από τα τελευταία μοντέλα της μάρκας.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Pagani Huayra Imola. Συγκλονιστική και πανίσχυρη!

cars

Jeep Gladiator. Με βαριά κληρονομιά

cars

Ειδικές Aston Martin DBS & Vantage “στην υπηρεσία της Α.Μ.”

cars

ID.3. Ρεκόρ αυτονομίας

cars

Κεραμέως για επιστολική ψήφο: Τα προσωπικά στοιχεία των ψηφοφόρων είναι διασφαλισμένα – Τι προβλέπει η νομοθεσία

cars

Η Ελεονώρα Μελέτη αφήνει πίσω της την πρωινή ζώνη του Mega – Το κρίσιμο ραντεβού με τον σταθμό

cars

Διάσωση 135 μεταναστών από την οργάνωση SOS Méditerranée στην κεντρική Μεσόγειο

cars

Επιδρομή ισραηλινών δυνάμεων σε 12ώροφο κτήριο στη Ράφα μέσα στη νύχτα – Δεκάδες οικογένειες έμειναν άστεγες

cars

Αυτή είναι η τελευταία BMW i8 που κατασκευάστηκε!

cars