CARSNEWS
AUTONEWS

Νέα Mercedes-Benz S-Class. Στην αιχμή της τεχνολογίας!

Έφτασε η ώρα για την αντικατάσταση της ναυαρχίδας της Mercedes-Benz. Του μοντέλου που παραδοσιακά, ορίζει τις τάσεις για τα επόμενα χρόνια και το μοντέλο στο οποίο ντεμπουτάρουν οι τεχνολογίες που θα “κατέβουν” στα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής μάρκας. Αυτή είναι λοιπόν η ολοκαίνουρια Mercedes-Benz S-Class σε ολόκληρο το μεγαλείο της. Μία S-Class που βασίζεται σε νέα αρχιτεκτονική, 60 κιλά ελαφρύτερη από αυτήν της προηγούμενης γενιάς παρότι είναι πιο άκαμπτη και υπόσχεται αυξημένα επίπεδα ραφιναρίσματος.

Η W223 όπως είναι η κωδική της ονομασία, είναι μεγαλύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά: 34 χιλιοστά μακρύτερη (5.255 mm συνολικά), 55 χιλιοστά πλατύτερη και 12 χιλιοστά ψηλότερη ενώ αυξημένο είναι και το μεταξόνιο που αγγίζει πλέον τα 3.216 mm. Έτσι, προσφέρει περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών αλλά παραδόξως, λιγότερο χώρο (κατά 32 χιλιοστά) στην περιοχή του ώμου. Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ δε, έχει αυξηθεί κατά 20 λίτρα, αγγίζοντας πλέον τα 550 λίτρα. Χάρη στις λιτές γραμμές και την προηγμένη αεροδυναμική της, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της νέας S-Class έχει μειωθεί από το 0,24 της προηγούμενης γενιάς στο κορυφαίο για την κατηγορία 0,22 παρότι η μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί.

Ενώ όμως το αμάξωμα της S-Class παρουσιάζει σημάδια εξέλιξης και όχι κάποιας ριζικής αλλαγής, το εσωτερικό έρχεται δραστικά διαφορετικό λειτουργώντας ως προπομπός για αλλαγές και στα υπόλοιπα μοντέλα της Mercedes. Με το άνοιγμα της πόρτας ξεχωρίζει το ανασχεδιασμένο ταμπλό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μία οθόνη 12,3 ιντσών και μία κεντρικά τοποθετημένη, κάθετη οθόνη 11,9 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η εταιρία αναφέρει ότι υπάρχουν 27 λιγότερα αναλογικά χειριστήρια με ιδιαίτερη έμφαση στην λειτουργία των διαφόρων υποσυστημάτων με φωνητικές εντολές και χειρονομίες ενώ από τον κατάλογο των extras για την καμπίνα, αξίζει να αναφέρουμε το προηγμένο head-up display “επαυξημένης πραγματικότητας” που ισοδυναμεί με μία οθόνη 77 ιντσών (!) και το απίστευτο ηχοσύστημα 1.750W της Burmester με τα 30 ηχεία! Στο πίσω μέρος δε, βρίσκουμε δύο επιπλέον οθόνες 11,6 ιντσών καθώς και τους νέους αερόσακους που ανοίγουν από την πλάτη των εμπρός καθισμάτων για να προστατεύσουν τους VIP επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η S-Class θα είναι διαθέσιμη με έναν υπερτροφοδοτούμενο, mild-hybrid εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα με 367 ίππους στην S450 και 435 ίππους στην S500 ενώ υπάρχει και ένας εξακύλινδρος turbodiesel 2,9 λίτρων με 285 ίππους στην S350d και 330 ίππους στην S400d. Από την γκάμα δεν θα μπορούσε να λείπει η V8 επιλογή, που παίρνει τη μορφή του γνωστού 4-λιτρου συνόλου με 507 ίππους στην S580, αν και τα πράγματα περιπλέκονται λίγο με την επερχόμενη, υβριδική S580e που παρότι μοιράζεται σχεδόν το ίδιο όνομα με την V8, χρησιμοποιεί έναν υπερτρφοδοτούμενο, 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 517 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων χάρη στην μπαταρία 28 kWh με την οποία εξοπλίζεται. Τέλος, η Mercedes θα εμπλουτίσει την γκάμα τόσο με την κορυφαία, V12, Maybach ναυαρχίδα που αναμένεται να παρουσιαστεί τον ερχόμενο Νοέμβριο στην Κίνα, όσο και με τις “καυτές” S63e και S73e AMG που βρίσκονται στα τελευταία στάδια της εξέλιξης και θα ταρακουνήσουν τα νερά με 700 και 800 άλογα αντίστοιχα.

Η ναυρχίδα της γερμανικής μάρκας προσφέρει επίσης την standard AirMatic αερανάρτηση με ρυθμιζόμενη (ηλεκτρονικά φυσικά) απόσβεση ή προαιρετικά το προηγμένο σύστημα E-Active Body Control με την λειτουργία Impulse Side που ανυψώνει το αμάξωμα έως και 80 χιλιοστά από την πλευρά που οι αισθητήρες ανιχνεύουν μία επικείμενη σύγκρουση. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η νέα S-Class προσφέρει και όχι ένα, αλλά δύο συστήματα τετραδιεύθυνσης με το πιο ακραίο να είναι σε θέση να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες μειώνοντας τον κύκλο στροφής κατά 1,9 μέτρα ή αν προτιμάς, στα 10,9 μέτρα που είναι μικρότερος ακόμα και από αυτόν της A-Class. Για πρώτη φορά δε, η κορυφαία Mercedes παρέχει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης “Επιπέδου 3” που σημαίνει ότι σε ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 60 km/h ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και τα μάτια του από τον δρόμο ενώ για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα, να σημειώσουμε ότι ο κατάλογος των extras στην νέα S-Class είναι τόσο πλήρης που περιλαμβάνει μέχρι και ένα επιπλέον είδος χειρολαβές. Οι κλασικές είναι standard ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμες και οι “κρυμμένες” που ξεπροβάλλουν ηλεκτρικά όταν χρειάζεται. Αυτά και άλλα πολλά, κάνουν την ολοκαίνουρια S-Class το standard στην κατηγορία.

The post Νέα Mercedes-Benz S-Class. Στην αιχμή της τεχνολογίας! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Επιστρέφει ως “continuation” το Ford Sierra RS500 Cosworth.

cars

Πόσο… παππούς επιτρέπεται να είσαι πίσω από το τιμόνι; – Τα θέματα ασφάλειας και το ηλικιακό όριο

cars

Hyundai Kona Electric. Διαθέσιμο και στη χώρα μας

cars

Renault: Νέος επικεφαλής ο Luca de Meo.

cars

Η Honda αποσύρεται από την Formula 1!

cars

Formula 1: Νικητής και στο γκραν πρι του Σίλβερστον ο Φερστάπεν

cars

Η Honda στο Tokyo Auto Salon: ένα κινητό caffe και off-road Jazz.

cars

Το Renault Clio Rally3 στην Ελλάδα

cars

Νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid. Για εκδρομές και όχι μόνο

cars