CARSNEWS
MOTONEWS

Νέες Yamaha Tenere 700 Extreme & Tenere 700 Explore

Στην ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα κατηγορία των off road μοτοσυκλετών, η Yamaha εκπροσωπείται από ένα εμβληματικό μοντέλο, το Tenere 700. Τώρα, η Ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις του μοντέλου που χάραξε ιστορία στο ράλι Παρίσι-Ντακάρ από την δεκαετία του ’70: τις εκδόσεις Ténéré 700 Extreme και Ténéré 700 Explore.

Ténéré 700 Extreme

Η σκληροπυρηνική εκτός δρόμου μοτοσυκλέτα διαθέτει μεγάλης διαδρομής ανάρτηση και μια πλούσια γκάμα ειδικών εξαρτημάτων, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις εξαιρετικές της δυνατότητες σε κάθε έδαφος.

Για πιο εύκολο χειρισμό στο χώμα, αλλά και για μεγάλη ευελιξία, η Ténéré 700 Extreme διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης της KYB, με μεγαλύτερη κατά 20 χιλ. διαδρομή εμπρός και πίσω (σε σύγκριση με την Ténéré 700). Για εξαιρετικά ομαλή λειτουργία της μπροστινής ανάρτησης, το πιρούνι διαθέτει μια ανθεκτική επίστρωση Kashima, η οποία συμβάλει στην εξάλειψη της τριβής στις χαμηλότερες ταχύτητες.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KYB μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί αποτελεσματικά, ανεξάρτητα από τον σωματότυπο και το στυλ οδήγησης του αναβάτη. Η Ténéré 700 Extreme απευθύνεται ακόμα και σε αναβάτες με εμπειρία στο motocross ή το enduro.

Είναι εργοστασιακά εξοπλισμένη με ελαφριά μαρσπιέ από τιτάνιο, αλουμινένιο προστατευτικό ψυγείου και οδηγό αλυσίδας, ψηλό φτερό σε στυλ enduro βαμμένο στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και ξεχωριστό προστατευτικό πλαισίου που παρέχει προστασία από σκόνη και πέτρες, ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 260 χιλιοστά.

Την γρήγορη και εύκολη μετατόπιση του σώματος του αναβάτη, επιτρέπει η πιο επίπεδη μονοκόμματη σέλα rally. Η κάθετη οθόνη TFT 5 ιντσών παρέχει 3 διαφορετικά στυλ θέασης, στα οποία συμπεριλαμβάνεται το στυλ Rally Raid roadbook που εξασφαλίζει αποτελεσματική πλοήγηση σε κάθε απόμακρο σημείο.

Ειδικά χαρακτηριστικά Ténéré 700 Extreme

  • Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χιλ. της KYB με επίστρωση Kashima και διαδρομή τροχού στα 230 χιλ. (κατά 20 χιλ. μεγαλύτερη από της Ténéré 700).
  • Πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της KYB με piggyback και διαδρομή τροχού στα 220 χιλ. (κατά 20 χιλ. μεγαλύτερη από της Ténéré 700).
  • Απόσταση από το έδαφος στα 260 χιλ. (κατά 20 χιλ. μεγαλύτερη από της Ténéré 700).
  • Κάθετη οθόνη TFT 5 ιντσών με 3 στυλ θέασης και συνδεσιμότητα. (Περιλαμβάνεται το στυλ οθόνης Rally Raid roadbook).
  • Διακόπτες αριστερού χειριστηρίου με χιλιομετρητή.
  • Ελαφριά υψηλής πρόσφυσης μαρσπιέ από τιτάνιο με 35% μεγαλύτερη επιφάνεια.
  • Επίπεδη μονοκόμματη σέλα με πρόσθετο κατά 20 χιλιοστά αφρώδες υλικό, το οποίο παρέχει μεγαλύτερο ύψος σέλας στα 910 χιλιοστά.
  • Ψηλό μπροστινό φτερό στο χρώμα της μοτοσυκλέτας.
  • Πλέγμα προστασίας του ψυγείου από αλουμίνιο.
  • Οδηγός αλυσίδας.
  • Χρυσαφί ακτινωτοί τροχοί από ανοδειωμένο αλουμίνιο.

Μάθετε εδώ περισσότερα για την Ténéré 700 Extreme

Ténéré 700 Explore

Με χαμηλότερο ύψος σέλας στα 860 χιλ. και με αυξημένα επίπεδα άνεσης και ευκολίας, η Ténéré 700 Explore έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει κάθε αναβάτη. Οι νέες αναρτήσεις της ΚΥΒ εμπρός και πίσω, παρέχουν μειωμένη κατά 20 χιλ. διαδρομή των αναρτήσεων, για να επιτευχθεί μείωση του ύψους της σέλας.

Με τον τρόπο αυτό, η πρόσβαση στο έδαφος έγινε ευκολότερη και εξασφαλίστηκε καλύτερος έλεγχος στις χαμηλές ταχύτητες. Το εύρος συμπίεσης των ελατηρίων έχει αυξηθεί ελαφρώς, για ακόμη καλύτερο χειρισμό σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης.

Ο ανεμοθώρακας της Ténéré 700 Explore είναι ψηλότερος και φαρδύτερος από τον στάνταρ και προσφέρει κατά 50% μεγαλύτερη προστασία , για μεγαλύτερη άνεση σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Παράλληλα, το quickshifter που έχει ρυθμιστεί ειδικά για το κινητήρα CP2, προσφέρει εύκολες και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.

Ειδικά χαρακτηριστικά Ténéré 700 Explore

  • Πιρούνι 43 χιλ. της KYB με διαδρομή ανάρτησης στα 190 χιλ. (κατά 20 χιλ. μικρότερη από της Ténéré 700).
  • Πίσω αμορτισέρ με απομακρυσμένη ρύθμιση και διαδρομή ανάρτησης στα 180 χιλ. (κατά 20 χιλ. μικρότερη από της Ténéré 700).
  • Χαμηλότερο ύψος σέλας στα 860 χιλ. για βελτιωμένη πρόσβαση στο έδαφος και καλύτερο έλεγχο (κατά 15 χιλ. χαμηλότερο από της Ténéré 700).
  • Ο ανεμοθώρακας είναι κατά 50% φαρδύτερος από τον στάνταρ, για αυξημένη προστασία από τον αέρα.
  • Οι βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό.
  • Δυνατότητα επιλογής σκληρών ή μαλακών πλαϊνών βαλιτσών (πωλούνται ξεχωριστά).
  • Quickshifter για απρόσκοπτα ανεβάσματα ταχυτήτων.

Μάθετε εδώ περισσότερα για την Ténéré 700 Explore

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Πάφος: Σε κρίσιμη κατάσταση μοτοσυκλετιστής, πολύ σοβαρά και δεύτερο άτομο

cars

Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec

cars

VIDEO: Τα έβαλε με τους λάθος ανθρώπους

cars

Joan Mir: “Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είναι η πρώτη φορά που η Honda έφερε κάτι που λειτούργησε στη δοκιμή MotoGP της Βαλένθια”

cars

VIDEO: Πίππος εν δράσει πηδάει πάνω από 5 άτομα

cars

QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS

cars

H BMW τολμά να προσφέρει αυτόνομη οδήγηση συντομότερα από τον ανταγωνισμό

cars

Husqvarna 901 Norden με όφελος 1.000 ευρώ

cars

Μοτοσυκλέτα και Leasing, το επόμενο βήμα

cars