CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Honda Accord – Εξέλιξη!

Υπήρχε μία εποχή, όχι και τόσο μακρινή, που το Honda Accord ήταν διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά αλλά τα τελευταία χρόνια, το ιαπωνικό sedan είναι μία αμερικανική (και κινέζικη) υπόθεση με το κοινό στην άλλη όχθη του Ατλαντικού να τιμά παραδοσιακά το μεσαίο sedan της Honda. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80, το Accord πουλά σταθερά περισσότερα από 300.000 αυτοκίνητα, πέφτοντας κάτω από αυτό το νούμερο ελάχιστες φορές αλλά και τα χρόνια της πανδημίας. Τώρα η Honda επιστρέφει παρουσιάζοντας την 11η γενιά του εμβληματικού μοντέλου της που όπως όλα δείχνουν είναι πιο ώριμο, πιο προηγμένο και πιο κατασταλαγμένο από ποτέ.

Όλα αυτά τα χρόνια, το Honda Accord έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και η τελευταία γενιά είναι η μεγαλύτερη από όλες με μήκος που φτάνει τα 4.97 μέτρα, πλάτος 1.86 και ύψος 1.45 ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.83 μέτρα που σημαίνει ότι ενώ αυτό δεν έχει διαφοροποιηθεί σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά, το μήκος του αυτοκινήτου είναι 7 εκατοστά μεγαλύτερο! Η πιο σημαντική αλλαγή όμως αφορά το design, με τη νέα γενιά να ακολουθεί έναν πολύ διαφορετικό δρόμο από αυτόν του προκατόχου του – όπως έγινε και με το νέο Civic πρόσφατα. Το Accord έγινε πολύ πιο… λιτό και “καθαρό”. Πάει αντίθετα στο ρεύμα του οπτικού θορύβου και προτείνει έναν μοντέρνο συντηρητισμό που το κάνει να ξεχωρίζει γιατί δεν μοιάζει με τίποτα άλλο αυτή τη στιγμή στην αγορά. Δεν υπάρχει κάποια γιγαντιαία γρίλια, ούτε πολυάριθμοι αεραγωγοί, ούτε πολλά “νεύρα” στο μέταλλο. Απλές γραμμές, μεγάλες “καθαρές” επιφάνειες χωρίς φλύαρες λεπτομέρειες και κομψά φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα ομοιογενές σύνολο που φαίνεται πως θα κρατήσει στο πέρασμα του χρόνου.

Στην καμπίνα ακολουθείται περίπου η ίδια συνταγή με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.2 ιντσών και μία οθόνη 7.0 ιντσών (προαιρετικά διαθέσιμη και μία 12.3 ιντσών) για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Από το νέο Honda Accord δεν λείπουν τα φυσικά χειριστήρια αλλά ούτε και η τεχνολογία αφού υποστηρίζονται over-the-air αναβαθμίσεις, ενσύρματο ή ασύρματο σε ακριβότερες εκδόσεις Apple CarPlay και Android Auto και όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που μπορεί να ζητήσει κάποιος εν έτη 2022. Η Honda τονίζει επίσης ότι οι πελάτες θα απολαύσουν τόσο τα ποιοτικότερα υλικά όσο και τους μεγαλύτερους χώρους ιδίως σε ευαίσθητους τομείς όπως για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και το πορτ-μπαγκάζ που είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Honda Accord θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικά κινητήρια σύνολα: από τη μία, προσφέρεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1500άρης που παράγει 195 ίππους και 260 Nm ροπής χωρίς οποιαδήποτε ηλεκτρική υποβοήθηση και από την άλλη, ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 207 ίππων και 335 Nm ροπής. Σύμφωνα με την Honda, οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στο πλαίσιο είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας ενώ η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς φροντίζει για την άνεση και όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν, το κράτημα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Μέση Ανατολή: Όλα τα βλέμματα για την επόμενη μέρα είναι στραμμένα στον «Μπίμπι»

cars

Volvo. Πέντε χρόνια εγγύηση σε όλα τα μοντέλα της

cars

Τι ψηφίζουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, ποιος έφερε τον Σπηλιωτόπουλο στον ΣΥΡΙΖΑ και τι συζητιέται στους ορόφους του Μαξίμου

cars

Volkswagen. Με εξελιγμένο head-up display  

cars

Το ηλεκτρικό Dacia Spring εκπλήσσει στο τεστ αποφυγής ταράνδου.

cars

VW Tiguan 1.5 TSi 150PS R Line. Συνδυαστικό

cars

VW Golf GTD στην Γενεύη με έναν από τους πιο καθαρούς κινητήρες στον κόσμο!

cars

Hyundai Elantra N. Σπορ σεντάν 280 ίππων με πολύ… τσαμπουκά!

cars

Τα επτά πιο σπάνια αυτοκίνητα όλων των εποχών

cars