Μερικές φορές τα αποτελέσματα μίας δοκιμής εκπλήσσουν αρνητικά και άλλες θετικά. Αν σου έλεγα για παράδειγμα ότι ένα μικρό ηλεκτρικό SUV με τα σήματα της Dacia και αμφιβόλου ποιότητας ελαστικά Linglong Green-Maxx HP 050 σε διάσταση 165/70/14 θα υποβληθεί στην απαιτητική δοκιμασία της αποφυγής ταράνδου, πιθανότατα θα περίμενες κάποιου είδους θεαματική αποτυχία. Το Dacia Spring όμως δεν απέτυχε και ενώ η συμπεριφορά του απαιτεί εξοικείωση, το αποτέλεσμα είναι καλό.
Το μικρό ηλεκτρικό SUV της ρουμανικής εταιρίας παρότι κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα 45 ίππων και 125 Nm ροπής ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 26.8 kWh που χαρίζει αυτονομία της τάξης των 225 χιλιομέτρων. Δεν πρόκειται να βάλει ποτέ φωτιά στην άσφαλτο, ούτε θα κοιτάξει στα μάτια το premium κομμάτι του ανταγωνισμού. Δείχνει όμως ότι μπορεί να ανταποκριθεί με εξαιρετική επιτυχία στα βασικά και αυτό δεν είναι καθόλου δεδομένο. Το Dacia Spring λοιπόν, κατάφερε να αποφύγει τον υποθετικό τάρανδο με μέγιστη ταχύτητα 77 km/h εμφανίζοντας μία απροσδόκητη ευελιξία αν και οι προσπάθειες που έγιναν με υψηλότερη ταχύτητα έκαναν το μικρό ηλεκτρικό δυσκολότερο στον έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση, η Dacia κρατάει την “νίκη” στο τεστ αν και οφείλουμε να σημειώσουμε τις ανησυχίες του ισπανικού μέσου αναφορικά με την πρόκληση που μπορεί να αποτελέσει ο έλεγχος του οχήματος κατά την απότομη αλλαγή πορείας σε έναν λιγότερο πεπειραμένο οδηγό λόγω της τάσης προς την υπερστροφή. Στο σλάλομ δε, το ηλεκτρικό της Dacia δεν αντιμετώπισε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα παρότι εμφανίζει έντονες κλίσεις και μία σχετική αδράνεια στην συμπεριφορά του.
The post Το ηλεκτρικό Dacia Spring εκπλήσσει στο τεστ αποφυγής ταράνδου. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr