Η Hyundai τα τελευταία χρόνια μας έχει αποδείξει σε πολλές περιπτώσεις τις ιδιαίτερα υψηλές δυνατότητες που έχει. Δυνατότητες τόσο σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική των μοντέλων της, όσο φυσικά και σε σχέση με τα μηχανικά της μέρη. Ωστόσο η παρουσίαση του ολοκαίνουριου Santa Fe, καθιστά σαφές πως η Κορεάτικη μάρκα έχει πλέον ανέβει σε άλλο επίπεδο.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση του νέου της μεγάλου SUV φαίνεται ξεκάθαρα από τις φωτογραφίες και το βίντεο, ότι οι σχεδιαστές της ήθελαν να δημιουργήσουν κάτι που θα εντυπωσίαζε και που σε καμία περίπτωση δεν θα περνάει απαρατήρητο. Η μάσκα diamond και τα φώτα ημέρας σε σχήμα «Τ» προσφέρουν χαρίζουν στο νέο Santa Fe μία εντελώς ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα. Ανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας, ενώ νέα σχέδια συναντάμε στις ζάντες αλουμινίου που φτάνουν μέχρι τις 20 ίντσες. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές αλλά και η συνολική οπτική είναι πιο συγκρατημένη, με νέα γραφικά στα φωτιστικά σώματα και μια λωρίδα ανάμεσά τους να τα ενώνει, ενώ και εδώ ο προφυλακτήρας είναι φρεσκαρισμένος.
Και αν το εξωτερικό του ανανεωμένου Santa Fe εντυπωσιάζει, τότε τι να πούμε για το εσωτερικό του. Νέα κεντρική κονσόλα, ανασχεδιασμένο ταμπλό, πληθώρα διακοπτών, περισσότεροι χώροι ποιοτικότερα υλικά και μία έντονη αίσθηση πως οι άνθρωποι της Hyundai θέλουν να έρθουν όσο πιο κοντά στην Ευρώπη μπορούν, σε όλα τα επίπεδα. Η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη στην κονσόλα, με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό και αυτή των 12,3 για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, δίνουν έμφαση στον τεχνολογικό χαρακτήρα του νέου Santa Fe.
Σε αυτή την αναβαθμισμένη αίσθηση της ποιότητας, συμβάλει και η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το νέο μοντέλο, καθώς είναι το πρώτο SUV της φίρμας παγκοσμίως, που «χτίζεται» στο τρίτη γενιάς πάτωμα της κορεατικής εταιρίας. Πολύ μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, με τη ροή του αέρα να είναι τέτοια, ώστε η διασπορά της στο μηχανοστάσιο και κάτω από το αυτοκίνητο να γίνεται με πολύ συγκεκριμένο τρόπο.
Παράλληλα, τα βαρύτερα στοιχεία εξοπλισμού και μηχανικών μερών είναι τοποθετημένα χαμηλά, ώστε να κρατάνε σε παρόμοια επίπεδα το κέντρο βάρους. Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα υπάρχει και Plug-in υβριδική έκδοση και βεβαίως ελπίζουμε πως πλέον θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
Follow @CarsnewsGr