CARSNEWS
AUTONEWS

Το Euro 7 απειλεί το Mazda MX-5!

Για πολλούς, συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος, το Mazda MX-5 είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών. Το τελευταίο δείγμα αγνής, αναλογικής οδηγικής απόλαυσης χωρίς υπερτροφοδότηση, χωρίς εξηλεκτρισμό, χωρίς υψηλό βάρος και φυσικά, χωρίς οροφή. Ναι, το MX-5 μεγάλωσε και… πάχυνε όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί αλλά η Mazda πάντοτε είχε μία πολύ συγκεκριμένη γραμμή για το εμβληματικό roadster και θα μπορούσαμε να πούμε ότι ποτέ δεν παραστράτησε. Οι ολοένα και αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών ρύπων όμως απειλούν την ύπαρξη του MX-5 αν και ο Yasuhiro Aoyama, ένας εκ των μεγάλων αφεντικών της Mazda, προσπαθεί να μας καθησυχάσει.

Θα χρειαστεί, όταν έρθει ώρα, κάποια μορφή εξηλεκτρισμού οπότε πρέπει να εξετάσουμε την πιο αρμόζουσα στρατηγική για το μέλλον του MX-5, που δεν θα προδώσει τις προσδοκίες των παθιασμένων οπαδών μας.

Δήλωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής εταιρίας επιβεβαιώνοντας υπό μία έννοια ότι η Mazda δεν έχει σκοπό να αφήσει το πρότυπο Euro 7 να “σκοτώσει” το MX-5 αλλά και προετοιμάζοντας το έδαφος ώστε να υποδεχθούμε τις απαραίτητες, όπως όλα δείχνουν, αλλαγές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σε αυτό το σημείο, με την επόμενη γενιά να απέχει ακόμα αρκετά χρόνια, δεν γνωρίζουμε πώς θα επηρεάσει το πρότυπο Euro 7 το ιαπωνικό roadster αλλά ακόμα και η πιο… ελαφριά μορφή εξηλεκτρισμού σίγουρα θα έχει αντίκτυπο στο βάρος του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε ότι η γενιά που κυκλοφορεί ζυγίζει οριακά πάνω από 1.000 κιλά, οπότε ακόμα και μερικές δεκάδες κιλά επιπλέον είναι αρκετά για να χαλάσουν την κλασική… συνταγή αλλά αν κάποιος μπορεί να διατηρήσει αναλλοίωτη την ψυχή και τον χαρακτήρα του MX-5 στην εποχή του εξηλεκτρισμού, αυτή είναι η Mazda.

Όσο για το design; Την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρία αποκάλυψε άτυπα το Vision Study ως μία σχεδιαστική σπουδή, μέρος του μεσοπρόθεσμου πλάνου της για το μέλλον, άρα έχουμε μία γενική εικόνα της κατεύθυνσης προς την οποία θα κινηθεί η Mazda για τον σχεδιασμό της επόμενης γενιάς του MX-5. Και πάλι, είναι πολύ νωρίς και το Vision Study είναι αρκετά επιτηδευμένο ως πρωτότυπο αλλά είναι σαφές ότι το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρίας δεν θα προσπαθήσει να επανεφεύρει τον τροχό. Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και να έχουμε πίστη λοιπόν. Πίστη για το ότι το επόμενο MX-5 θα είναι πιστό στην παράδοση και την φιλοσοφία του μοντέλου.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Ολλανδία θα δώσει 350 εκατ. δολάρια για πυρομαχικά και F-16 στον ουκρανικό στρατό

cars

Formula 1: Ο Φερστάπεν πήρε την pole position και στο Άμπου Ντάμπι

cars

Ο Ντόναλντ Τουσκ ελπίζει ότι η βάναυση επίθεση στη Μόσχα δεν θα γίνει πρόσχημα για κλιμάκωση της βίας

cars

Το Audi Q2 βελτιώνεται και περνά το τεστ αποφυγής ταράνδου.

cars

FCA και Mopar συνεργάζονται για «καθαρό αέρα»

cars

Η Land Rover θυμάται και τιμά το Camel Trophy!

cars

Mercedes EQS. Η λιμουζίνα του μέλλοντος

cars

GMC Hummer. Το ηλεκτρικό super-pickup του μέλλοντος.

cars

DS Automobiles: Αναγνωρισιμότητα πριν τις πωλήσεις!

cars