CARSNEWS
AUTONEWS

Το Volkswagen Touareg R είναι ένα υβριδικό επιδόσεων με 462 ίππους!

Η Volkswagen έχει από σήμερα νέα ναυαρχίδα καθώς παρουσίασε το Touareg R. Την κορυφαία έκδοση του μεγάλου SUV που κάνει το βήμα στον κόσμο του εξηλεκτρισμού προσφέροντας υψηλή ιπποδύναμη, χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων και προσιτή τιμή καθώς για την δημιουργία του χρησιμοποιήθηκαν μέρη και εξαρτήματα που υπάρχουν ήδη στο Volkswagen Group.

Ο λόγος για το υβριδικό κινητήριο σύνολο που είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό που έχουμε ήδη δει στην τελευταία Porsche Cayenne και την Panamera πριν από αυτήν. Συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 με χωρητικότητα 2,9 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο Tiptronic. Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία 14,1 kWh στο πάτωμα του αυτοκινήτου ενώ η συνδυαστική απόδοση του συστήματος αγγίζει τα 462 άλογα και τα 700 Nm ροπής! Έτσι, το Touareg R θα είναι σε θέση να προσφέρει τις συγκινήσεις που περιμένει κάποιος από ένα μοντέλο της “R” χωρίς να θυσιάζει την πρακτικότητα και την ευχρηστία του standard μοντέλου καθώς οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας επέλεξαν να μην προχωρήσουν σε καμία μετατροπή στην αερανάρτηση ή το πλαίσιο.

Το setup του Touareg R είναι σχεδόν ίδιο με αυτό των “απλών” εκδόσεων ενώ χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας του είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τα Golf R και T-Roc R, δεν προσφέρει το “Race” mode. Προσφέρει όμως το Off-Road Package και όλα τα modes που προορίζονται για κίνηση εκτός της πεπατημένης. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το Touareg R αναμένεται να είναι επαρκώς ταχύ, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται στα 5,0 δευτερόλεπτα περίπου και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 250 km/h. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια δε, για 45 χιλιόμετρα ενώ το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης αγγίζει τους 3,5 τόνους. Αυτό που δεν προσφέρει λόγω του χώρου που καταλαμβάνει το υβριδικό σύστημα και η τετρακίνηση, είναι οι ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, αλλά η Volkswagen δουλεύει σκληρά στην ενσωμάτωση τους με το facelift του μοντέλου.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, το Touareg R είναι αρκετά διακριτικό με ένα “ήπιο” bodykit, μαύρα διακοσμητικά και τροχούς διαμέτρου 20 έως 22 ιντσών ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζει το νέο, σπορ τιμόνι και οι νέες επενδύσεις. Το σύστημα “Innovision” με την οθόνη αφής 15 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών είναι standard όπως και η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης “Travel Assist” που μπορεί να επιταχύνει, επιβραδύνει και να κατευθύνει το μεγάλο SUV σε ταχύτητες έως και 250 km/h. Με λίγα λόγια, το Volkswagen Touareg R έρχεται ως μία ενδιαφέρουσα πρόταση που συμπληρώνει την γκάμα της Volkswagen R με χαμηλό κόστος τόσο για την ίδια όσο, ελπίζουμε, και για το αγοραστικό κοινό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Jeep Plug-in Hybrid 4xe. Στο φυσικό του περιβάλλον

cars

Με τον Επίτροπο Οικονομίας Πάολο Τζεντιλόνι θα συναντηθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Bury

Renault Megane eVision. Το κλασικό hatchback… αλλιώς!

cars

«Βόμβα» στη Formula 1: Ο Χάμιλτον στη Ferrari από το 2025

cars

Ford Puma. Πεντάστερο από τον Euro NCAP

cars

Η ατζέντα «νόμος και τάξη», το τρίωρο «ψηστήρι» σε υποψήφια ευρωβουλευτή, η ήττα του ΣΥΡΙΖΑ και ο ρόλος του Λιάγκα

Bury

Aυτοκίνητο: Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης

cars

Ford. Δυνατό παρών στην «Αυτοκίνηση 2019»

cars

Γκουστάβο Πογιέτ: Πρέπει να είμαστε πολύ καλοί σε όλα κόντρα στη Γεωργία για να προκριθούμε

cars