CARSNEWS
F1 & RACES

Φεστιβάλ Ταχύτητας Goodwood: Τα νέα μοντέλα που θα δούμε στη γιορτή του αυτοκινήτου

Είναι γνωστό σε όλους, ακόμα και σε εκείνους που δεν είναι φανατικοί λάτρεις της αυτοκίνησης και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ότι το φεστιβάλ του Goodwood είναι μία από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις της χρονιάς. Οδηγοί, αυτοκίνητα, θεάματα και θεατές από όλο τον κόσμο ταξιδεύουν κάθε χρόνο στο Δυτικό Sussex της Αγγλίας για να δουν και να ακούσουν ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο και την «καρδιά» του.

Από το 1993 έως και σήμερα, η Έπαυλη Goodwood στεγάζει το φεστιβάλ, προσελκύοντας κάθε χρόνο πάνω από 200.000 συμμετέχοντες. Το event λαμβάνει χώρα κάθε Ιούνιο ή Ιούλιο, αποφεύγοντας κάθε σύγκρουση με τις ημερομηνίες στο καλεντάρι της Formula 1, για ευνόητους λόγους.

Κατά τη διάρκεια του 4ήμερου Goodwood Festival of Speed, μπορεί να δει κανείς τη διάσημη ανάβαση όπου συμμετέχουν τρανταχτά ονόματα των αγώνων, δημοπρασίες κλασικών ή και πιο σύγχρονων μοντέλων που αποσπούν εκατομμύρια από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των συλλεκτών, αλλά φυσικά και μία σειρά από οχήματα που παίρνουν το βήμα για να κάνουν την πρώτη τους επίσημη εμφάνιση.

Για την τελευταία κατηγορία θα μιλήσουμε σήμερα. Αυτή τη χρονιά, το Goodwood θα δει το ντεμπούτο πάνω από 30 μοντέλων, με δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες, μικρότερες ή μεγαλύτερες, διάσημες ή άγνωστες, να «εκμεταλλεύονται» τις μέρες του φεστιβάλ για να παρουσιάσουν τα νεότερα «διαμάντια» της συλλογής τους.

Φυσικά, όπως και κάθε χρόνο, μία είναι η αυτοκινητοβιομηχανία που βρίσκεται στο επίκεντρο και γιορτάζεται λίγο περισσότερο από τις υπόλοιπες. Είναι εκείνη που υποδέχεται τους θεατές στην έπαυλη και καλωσορίζει τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, ως οικοδεσπότης, θα έλεγε κανείς. Το 2022, η κεντρική σκηνή ανήκε στην ΒMW. Φέτος, ως μέρος των εορτασμών για τα 75 χρόνια από την ίδρυσή της, η Porsche φωτίζεται από τους προβολείς του πρωταγωνιστή.

AIM EV Sport 01

Πίσω από το συγκεκριμένο EV κρύβεται ένας εμβληματικός σχεδιαστής, που έχει χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Πρόκειται για τον Shiro Nakamura, υπεύθυνο για τη δημιουργία του θρυλικού Nissan GT-R.

Το νέο μοντέλο, του οποίου την ομάδα σχεδιασμού ηγείται ο «σαμουράι» της Nissan, ζυγίζει μόλις 1.425 kg και αγγίζει τα 489 PS και 740 Nm ροπής. Η ισχύς προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλών επιδόσεων, καθένας από τους οποίους έχει τοποθετηθεί στους δύο πίσω τροχούς, αντίστοιχα, ενώ μία μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 81 kWh είναι υπεύθυνη για τα 300 km αυτονομίας που προσφέρει. Τα 0-100 km/h είναι εφικτά σε λιγότερο από 6,0 sec.

Alpine A290

Έχοντας ήδη προϊδεάσει το κοινό γι αυτό που έρχεται, αποκαλύπτοντας το «γκαράζ των ονείρων» της πριν λίγες εβδομάδες, η Alpine ετοιμάζεται να κάνει μία ιδιαίτερη προσθήκη στην γκάμα της, την οποία θα παρουσιάσει επίσημα στο Goodwood.

Πρόκειται για την A290, ένα hot hatchback που έχει βασιστεί στο θρυλικό -πλέον- Renault 5 και φέρνει έναν αγωνιστικό αέρα. Με το σασί του να είναι εγκεκριμένο από την FIA, το νέο μοντέλο της Alpine υπόσχεται μία πιο εύχρηστη έκδοση της A110 και φυσικά με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, η οποία προέρχεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό άξονα.

BMW Σειρά 5 και i5

Πρόκειται για ένα από τα «αστέρια» της χρονιάς. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τράβηξε το κάλυμμα από την άκρως ανανεωμένη Σειρά 5 τον περασμένο Μάιο, εισάγοντας μία αρκετά μεγάλη γκάμα κινητήρων, η οποία είναι «προσανατολισμένη» ανάλογα με την αγορά.

Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, την i5, σε δύο παραλλαγές ισχύος, ενώ αποτελεί την τελευταία Σειρά 5 που διατίθεται με ΜΕΚ.

Caterham Seven EV

Η Caterham επιστρέφει δυναμικά στον κόσμο της αυτοκίνησης με δύο νέα μοντέλα. Το πρώτο είναι το Seven, ένα ηλεκτρικό όχημα που ζυγίζει μόλις 700 kg και έχει ισχύ 243 PS, εκφράζοντας το πνεύμα των κλασικών μοντέλων της.

Η ίδια η εταιρεία αναφέρει ότι οραματίζεται το νέο της εγχείρημα ως ένα «παιχνίδι» για την πίστα, το οποίο θα προσφέρει δράση 20 λεπτών, χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh, εκ των οποίων τα 40 kWh μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Μία πλήρης φόρτιση διαρκεί μόλις 15 λεπτά, αποτελώντας μία γρήγορη λύση για όσους θέλουν να περάσουν μία εξηλεκτρισμένη μέρα στην πίστα.

Caterham Project V

Το δεύτερο μοντέλο της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Πρόκειται για ένα μοντέλο με σκληρή οροφή, κάτι που η Caterham δε συνηθίζει να κάνει. Φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τα 271 PS που αποδίδει το όχημα, με την ισχύ να διοχετεύεται στους πίσω τροχούς.

Μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 55 kWh έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος, με τη φόρτιση από το 20% στο 80% να διαρκεί 15 λεπτά, προσφέροντας αυτονομία 400 km. Είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, με την Caterham να στοχεύει στα 1.190 kg συνολικού βάρους. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τα 0-100 km/h να είναι εφικτά σε λιγότερο από 4,5 sec και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 230 km/h.

Czinger Hyper GT

Η Czinger είναι μία αμερικανική start-up που κάνει τα πρώτα της βήματα στον κόσμο της αυτοκίνησης. Φιλοδοξεί να παρουσιάσει το νέο της hypercar, το οποίο, σύμφωνα με την ίδια, είναι «το ισχυρότερο grand tourer που έχει δημιουργηθεί ποτέ.»

Πράγματι οι αριθμοί του Hyper GT είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακοί, με τον υβριδικό κινητήρα V8 χωρητικότητας 2,88 L να αποδίδει 1.250 PS. Οι πρώτες εικόνες του μοντέλου δείχνουν ένα εντυπωσιακό σχήμα με πόρτες τύπου gullwing, ενώ φέρει ζάντες που δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια της 3D εκτύπωσης. Φυσικά, όλα τα παραπάνω έρχονται σε τιμή που «ζαλίζει,» αφού το κόστος μπορεί να αγγίξει έως και τα 1 εκατ. δολάρια.

Ferrari KC23

Η Ferrari βρίσκεται σε μία περίοδο ιδιαίτερων αποκαλύψεων. Όλα ξεκίνησαν με το πρώτο XX που γίνεται διαθέσιμο για τον δρόμο, κι όχι αποκλειστικά για την πίστα, με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να παρουσιάζει την SF90 XX Stradale και Spider, μόλις πριν λίγες μέρες.

Στις 11 Ιουλίου, οι Ιταλοί τράβηξαν το κάλυμμα από την KC23, ένα μοντέλο που όμοιό του δε θα υπάρξει, αφού πρόκειται για μια one-off δημιουργία του Maranello. Με πρωτοποριακό σχεδιασμό που βελτιστοποιεί το αεροδυναμικό προφίλ του κι επιρροές από μερικά από τα πιο εμβληματικά αγωνιστικά της Ferrari, το μοναδικό δημιούργημα της Ferrari έρχεται με 600 PS ισχύος και ταράζει τα νερά.

Ford Explorer EV

Το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer ετοιμάζεται να κάνει το δυναμικό του ντεμπούτο στο φεστιβάλ του Goodwood. Το ηλεκτρικό, μεσαίου μεγέθους crossover της Ford αλλάζει τα δεδομένα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και προσφέρει μία μοναδική ψηφιακή εμπειρία, μέσω της συνδεσιμότητας και της άνετης οδήγησης.

Στο πλευρό του θα βρεθούν οι Mustang Dark Horse και Mustang GT3 οι οποίες μάλιστα θα συμμετέχουν και στην ανάβαση του εμβληματικού λόφου του Goodwood. Πίσω από τα τιμόνια των πανίσχυρων μοντέλων θα βρεθούν οι οδηγοί της ομάδας στο WRC, Ott Tanak και Adrien Fourmaux, όπως κι άλλοι επαγγελματίες οδηγοί αγώνων της εταιρείας.

Genesis GV80 Coupe Concept

Οι Κορεάτες της Genesis μεταμορφώνουν το GV80 SUV σε coupe, δημιουργώντας ένα μοντέλο που θα «αποκαλύψει τους στόχους για το μέλλον, κάνοντας νύξη σε πιο συναισθηματικά μοντέλα που χαρακτηρίζονται από τις υψηλές επιδόσεις.»

Αποτελεί το πιο σπορ μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία θα προσπαθήσει με το συγκεκριμένο δημιούργημα να πάει «κόντρα» στα Audi RS Q8 και Porsche Cayenne Coupe, όταν αυτό περάσει στην παραγωγή.

Μαζί με το GV80 Coupe Concept θα κάνει το ντεμπούτο του ακόμη ένα ολοκαίνουργιο όχημα, για το οποίο δεν έχει επιβεβαιωθεί κανένα στοιχείο μέχρι στιγμής. Όλα θα αποκαλυφθούν στις 13 Ιουλίου.

HiPhi Z και Y

Η HiPhi καταφτάνει στο Ην. Βασίλειο με τρία μοντέλα, τα οποία θυμίζουν… μαθηματικά. Το Z, ένα grand tourer, το X, ένα SUV μεσαίου μεγέθους και το Y, ένα ακόμη SUV μεσαίου μεγέθους, έρχονται να εντυπωσιάσουν το κοινό του Goodwood με την ισχύ, τον καινοτόμο σχεδιασμό και την ανθρωποκεντρική τους φιλοσοφία.

Hyundai Ioniq 5 N

Ακόμη ένα μοντέλο που ο κόσμος της αυτοκίνησης αδημονεί να γνωρίσει είναι η ακραία έκδοση του πολυβραβευμένου και ιδιαίτερα επιτυχημένου Ioniq 5. Ο λόγος φυσικά για το «πειραγμένο» από το τμήμα N της Hyundai, μοντέλο, το οποίο έχει κάνει πολλάκις την εμφάνισή του μπροστά στον φακό, προσφέροντας αρκετό κατασκοπευτικό υλικό. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του τμήματος N, αλλά και την πρώτη συμμετοχή της Hyundai N στο εμβληματικό φεστιβάλ.

Ineos Grenadier FCEV και Grenadier Quartermaster

Η Ineos πρωτοπορεί, δημιουργώντας την υδρογονοκίνητη έκδοση του Grenadier 4×4. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία της Hyundai, και κινητήρα της BMW, το πασίγνωστο 4×4 κινείται πλέον με τη βοήθεια κυψελών υδρογόνου, όμως δεν πρόκειται να περάσει ακόμα στην παραγωγή, αφού δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές στους δρόμους που θα μπορέσουν να το υποστηρίξουν, όπως είχε επιβεβαιώσει η εταιρεία στο Car and Driver τον περασμένο Φεβρουάριο.

Στο δεύτερο σκέλος των παρουσιάσεων της βρετανικής εταιρείας εντός της έδρας της, βρίσκεται το Quartermaster, γνωστό κι ως Grenadier pick-up. Η Ineos βρισκόταν εδώ και αρκετό καιρό στη φάση δοκιμών με το συγκεκριμένο μοντέλο, τεστάροντάς το σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Kia EV9

Η Kia έχει ήδη βάλει μπροστά το σχέδιο ‘Plan S’ της, όπως το ονομάζει, στοχεύοντας την κυκλοφορία 13 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2027. Το EV9 είναι το πρώτο όχημα αυτής της εξηλεκτρισμένης προσπάθειας, το οποίο θα κάνει το δυναμικό του ντεμπούτο στο εμβληματικό φεστιβάλ.

Έρχεται με μία πληθώρα από τεχνολογικές προσθήκες που αποσκοπούν στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά και με μία γκάμα κινητηρίων μονάδων που αποτελείται από δύο επιλογές, οι οποίες αποδίδουν 202 PS και 383 PS, αντίστοιχα.

Lamborghini LMDh Prototype

Από τον «χορό» δε θα μπορούσε να λείπει η Lamborghini. Οι Ιταλοί από την Sant’Agata Bolognese θα αποκαλύψουν, μετά από αρκετά teasers, το πρωτότυπό τους για την κατηγορία LMDh, με το οποίο θα αγωνιστούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής το 2024. Από το Le Mans μέχρι την Daytona, το νέο «υπερόπλο» της ιταλικής φίρμας έρχεται να κατακλύσει τις πίστες σε όλο τον κόσμο.

Lotus Emira

Η Lotus Emira έρχεται με μία πιο ήπια έκδοση, φέροντας τον ίδιο turbocharged τετρακύλινδρο κινητήρα M139 που βρίσκει κανείς στην Mercedes-AMG A45. Η Lotus αναφέρει ότι έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στο μοντέλο, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας εισαγωγής αέρα και μιας ανασχεδιασμένης εξάτμισης. Οι εν λόγω αλλαγές φέρνουν την ισχύ στα 365 PS, με το κόστος να ξεκινά από τα 91.280 ευρώ.

McLaren 750S

Η νέα McLaren 750S ήρθε να αντικαταστήσει την 720S. Πρόκειται για το ελαφρύτερο μοντέλο παραγωγής που έχει δημιουργήσει ποτέ η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, με το βάρος του να περιορίζεται στα 1.277 kg.

Είναι διαθέσιμο με σκληρή οροφή, αλλά και στην Spider έκδοσή του, με τη McLaren να θέτει ένα «νέο σημείο αναφοράς» στην κατηγορία των supercars. Η ισχύς του αγγίζει τα 750 PS, αποτελώντας ένα πραγματικό υπαρόχημα των Βρετανών.

McMurtry Speirling Pure

Η McMurtry έχει βάλει στο «μάτι» το ρεκόρ της ανάβασης του Goodwood που κατέρριψε η ίδια το περασμένο έτος. Το Speirling, το ηλεκτρικό «τερατάκι» της βρετανικής εταιρείας, έρχεται ανανεωμένο με την έκδοση Pure, για να σπάσει για ακόμα μία φορά τα χρονόμετρα.

Πρόκειται για την έκδοση που θα περάσει στην παραγωγή, κουβαλώντας ισχύ που αγγίζει τα 1.000 PS και επιδόσεις που ζαλίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 306 km/h, ενώ η η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει αποκαλύψει την ανανεωμένη επίδοση των 0-100 km/h, αφήνοντας κάθε ενδεχόμενο ανοιχτό για το επίσημο ντεμπούτο των επόμενων ημερών.

MG4 XPower

Η πιο ισχυρή έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού MG4 έρχεται με την ονομασία XPower. Με πιο επιθετικό σχεδιασμό και αυξημένη ισχύ που πλέον ανέρχεται στα 435 PS, το νέο MG4 XPower είναι ικανό να κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 3,8 sec, με το κόστος του να ξεκινά από τα 42.820 ευρώ.

MG EX4

Στο πλευρό του θα κάνει το ντεμπούτο του και το EX4, ένα ηλεκτρικό hyper-hatch, το οποίο αποτίει φόρο τιμής στο εμβληματικό Group B Metro 6R4. Το μοντέλο βασίζεται στο 4 Xpower και χρησιμοποιεί την ίδια διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων, αποδίδοντας 435 PS κι αντιγράφοντας την επίδοση των 0-100 km/h.

Φέρει μία υπερμεγέθη πίσω αεροτομή, μία πολύ εντυπωσιακή μπροστινή αεροτομή και θυμίζει κάτι από τα αυτοκίνητα ράλλι της δεκαετίας του ’80, ξεφεύγοντας από το «παραδοσιακό» σχήμα του MG 4.

Mini Aceman Concept

Πρόκειται για την πρώτη νέα ονομασία που εισέρχεται στους καταλόγους της Mini εδώ και 10 χρόνια. Το Aceman θα καταφτάσει μέσα στο 2024, γεμίζοντας το κενό στην γκάμα της εταιρείας ανάμεσα στο hatchback και το Countryman. Έτσι, θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Mini Crossover, το οποίο θα χρησιμοποιεί την ίδια ειδική πλατφόρμα EV στην οποία πατά το ηλεκτρικό hatchback και αναπτύσσεται σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall.

Έρχεται να βάλει «δύσκολα» στο Jeep Avenger, ενώ όλα δείχνουν ότι θα αποτελέσει τον πυλώνα του σχεδιαστικού μέλλοντος της Mini.

Nio ET5

Είναι γνωστό ότι η επέλαση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη έχει ήδη ξεκινήσει. Η Nio είναι μία από τις ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες της Κίνας, η οποία καταφτάνει στο Ην. Βασίλειο για το Goodwood με το πέμπτο της μοντέλο.

Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το ET7 και φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 490 PS, ενώ τα 0-100 km/h είναι εφικτά σε μόλις 4,3 sec. Στη Γερμανία, η τιμή ξεκινά από τα 49.900 ευρώ, ενώ υπάρχουν δύο επιλογές μπαταρίας, 75 kWh και 100 kWh, οι οποίες αυξάνουν το κόστος κατά 12.000 ευρώ και 21.000 ευρώ, αντίστοιχα.

Porsche Mission X

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η Porsche βρίσκεται στο επίκεντρο της φετινής έκδοσης του φεστιβάλ. Ως μέρος των εορτασμών για τα 75ά της γενέθλια, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε ένα νέο concept car, ονόματι Mission X, το οποίο αποτελεί τον πιθανό αντικαταστάτη της Carrera GT, όπως αυτός θα ήταν στο μέλλον.

Πρωτοποριακός, αγωνιστικός και πάνω απ’ όλα κομψός σχεδιασμός, που έχει σε πρώτο πλάνο την αεροδυναμική, με την Porsche να έχει ως πρώτο της στόχο να  να κατασκευάσει το μοντέλο που θα στεφθεί το ταχύτερο όχημα παραγωγής που έχει πατήσει ποτέ στην «Πράσινη Κόλαση,» με κινητήρα του οποίου η ισχύς θα ξεπερνά τα 1.500 PS.

Porsche Cayenne

Από την τετραήμερη εκδήλωση δε θα λείπει φυσικά κι η ανανεωμένη Porsche Cayenne. Με μία αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων, ανασχεδιασμένο σασί και ριζικά αλλαγμένο εσωτερικό, η ναυαρχίδα της Porsche θα δώσει το παρόν στο Goodwood.

Ρεπορτάζ αναφέρουν ότι παρόλο που θα ήταν αρκετά λογικό κι αναμενόμενο, είναι σχεδόν απίθανο το φεστιβάλ του Goodwood να φιλοξενήσει την πρεμιέρα της αμιγώς ηλεκτρικής Cayenne, αφού η ημερομηνία αποκάλυψής της αργεί ακόμα. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, θα καταφτάσει μέσα στο 2025.

Porsche 718 Spyder GT4 RS

Η Porsche ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει την 718 Boxster, με μία έκδοση που ισχυρότερή της δεν έχει υπάρξει στην ιστορία της εταιρείας. Κάτω από το κάλυμμα κρύβεται ένας ατμοσφαιρικός flat-six κινητήρας χωρητικότητας 4,0 L που αποδίδει 500 PS και συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK με 7 σχέσεις.

Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά ώστε το πανίσχυρο roadster να μπορεί να κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 3,4 sec. Η τιμή του ξεκινά από τα 144.000 ευρώ, κι αναμένεται να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα του φετινού φεστιβάλ.

Renault 4Ever Trophy

Το Renault 4Ever Trophy ήρθε να μας δείξει πώς θα μοιάζει το πολυαναμενόμενο Renault 4, συνεχίζοντας την ιστορία 60 χρόνων που «κουβαλά» το συγκεκριμένο μοντέλο. Έχει επανασχεδιαστεί για τις ανάγκες του σήμερα, και φυσικά φέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, το οποίο αποτελείται από μία μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh, που προσφέρει αυτονομία 402 km, κι έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει τοποθετηθεί στον μπροστινό άξονα και αποδίδει 136 PS.

Renault Turbo R5 3E

Η επόμενη δημιουργία της Renault έρχεται να αποδείξει ότι ο fun-to-drive χαρακτήρας δε χρειάζεται να λείψει από τα αυτοκίνητα, όσο αυτά εξηλεκτρίζονται. Σίγουρα, με έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 379 PS, τρία modes για drift και φώτα LED που αναβοσβήνουν, δεν μπορεί κανείς να πει ότι η οδήγηση ενός EV δεν είναι διασκεδαστική.

Related Articles

Βρέθηκε σωσίβιο σωτηρίας για τη McLaren

cars

Θεσσαλονίκη: Επίδειξη Formula 1 στη Νέα Παραλία

cars

H Type 66 είναι η Lotus που άργησε 53 χρόνια

cars

H F1 ανακοίνωσε ρεκόρ κερδών το 2023 με κορυφαία αποτελέσματα

cars

Ο Χάμιλτον έριξε νέα «χυλόπιτα» στη Ferrari

cars

F1 2024: Οι πέντε πιο σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς ενόψει της νέας σεζόν

cars

F1 GP Πορτογαλίας: Pole στο νήμα για τον Hamilton!

cars

Θα αντιγράψει η Ferrari το DAS;

cars

F1: Ο Λεκλέρκ poleman στην Πόλη του Μεξικού

cars