CARSNEWS
AUTONEWS

Αυτό είναι το Lexus LF-30 με 544 ίππους και “gullwing” πόρτες!

Η Lexus δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την έκθεση του Τόκιο και το πρωτότυπο που ετοίμασε ειδικά για την περίσταση είναι το LF-30 Electrified. Ένα εντυπωσιακό, υβριδικό concept που μας δίνει μία πρόγευση για το μέλλον της Lexus – γιατί δεν υπάρχει περίπτωση στην μορφή που είναι να περάσει στην παραγωγή. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, μπορείς να το δεις σαν ένα demo: Δεν είναι προπομπός κάποιου συγκεκριμένου μοντέλου αλλά ένα όχημα επίδειξης μελλοντικών τεχνολογιών και τάσεων.

Καταρχάς, το LF-30 Electrified δεν είναι τόσο μικρό όσο δείχνει. Για την ακρίβεια, είναι αρκετά μεγάλο με μήκος που ξεπερνά τα 5 μέτρα, πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα και ύψος 1,6 μέτρων με ένα… αξιοπρεπές μεταξόνιο της τάξης των 3,2 μέτρων. Βασίζεται, θεωρητικά τουλάχιστον, σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα η οποία θα χρησιμοποιηθεί για μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της Toyota και της Lexus από το 2022 και μετά, ενώ το βάρος του φτάνει τα 2.400 κιλά, εν μέρει εξαιτίας της μπαταρίας των 110 kWh που βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα.

Μίας μπαταρίας που φροντίζει για την τροφοδοσία των 4 ηλεκτροκινητήρων (ένας σε κάθε τροχό) που αθροιστικά, αποδίδουν 544 ίππους και 700 Nm ροπής. Εντυπωσιακά νούμερα για ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, έστω και πρωτότυπο ενώ ανάλογες είναι και οι επιδόσεις: η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 200 km/h αλλά το LF-30 είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3,8 δευτερόλεπτα, με την επίσημη αυτονομία να ορίζεται στα 500 χιλιόμετρα. Κι όταν εξαντληθεί η μπαταρία, ο ιδιοκτήτης/οδηγός δεν θα βρει κάποιου είδους θύρα φόρτισης καθώς το LF-30 Electrified είναι σχεδιασμένο να φορτίζει ασύρματα. Μπορεί η τεχνολογία και οι υποδομές να μην είναι έτοιμα ακόμα για κάτι τέτοιο, αλλά η Lexus θεωρεί πως είναι ένα ζήτημα κομβικής σημασίας όσον αφορά στην “πολυτέλεια της φόρτισης”.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για design, δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα περισσότερο από μία λέξη: φουτουριστικό. Το νέο πρωτότυπο της Lexus δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του. Οι σχεδιαστές εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση να περάσει στην παραγωγή το εν λόγω concept και μας έδωσαν το δικό τους όραμα για το μέλλον. Το LF-30 φυσικά εξοπλίζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και αυτό επηρέασε τον σχεδιασμό της καμπίνας ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε highlights όπως το σύστημα ρύθμισης της αδιαφάνειας των παραθύρων, η απουσία της κεντρικής κολώνας, οι gullwing πόρτες και η μεγάλη οροφή που λειτουργεί και ως το λεγόμενο “SkyGate” όπου προβάλλονται μέσω επαυξημένης πραγματικότητας διάφορες πληροφορίες.

Related Articles

ΗΠΑ: Λιοντάρι κατασπάραξε 21χρονο μπροστά στα μάτια του αδερφού του

cars

Νέο Renault Arkana με υβριδικούς κινητήρες – Συνδυάζει την εμφάνιση με την ευρυχωρία

cars

Formula 1: Ο Φερστάπεν πήρε την pole position για το γκραν πρι του Σίλβερστον

cars

Η Honda πιστεύει περισσότερο στα υβριδικά παρά στα ηλεκτρικά!

cars

 Fiat Tipo Cross. Προσφέρει λύσεις για την απόκτησή του

cars

Skoda Slavia Concept. Ένα Scala χωρίς οροφή, αλλά με πολύ στιλ!

cars

Οδηγούμε Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 ίππων DSG7

cars

Νέα σειρά αποκτά το Netflix με την Κιμ Καρντάσιαν στην παραγωγή

cars

Σχεδόν έτοιμη η Porsche 911 Dakar – Και σπορ και εκτός δρόμου!

cars