CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari Roma: Ο εκμοντερνισμός της “Dolce Vita”.

Το νέο μοντέλο της Ferrari εξερευνά μία κατηγορία πιο… ρομαντική. Ή αν προτιμάς, το νέο μοντέλο της Ferrari είναι ένα “2 ” coupe και παρουσιάζεται στην συγκεκριμένη κατηγορία με έντονο το στοιχείο του ρομαντισμού, όχι τόσο στον σχεδιασμό που είναι όσο μοντέρνος γίνεται, αλλά στη νοοτροπία. Η “Roma”, όπως ονομάζεται, παρουσιάστηκε σε ένα κλειστό event στην ιταλική πρωτεύουσα και σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, αποτελεί “μία σύγχρονη εκδοχή του ανέμελου, απολαυστικού τρόπου ζωής που χαρακτήριζε την Ρώμη στις δεκαετίες του ’50 και του ‘60”.

Πρακτικά μιλώντας, η Ferrari Roma βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Portofino και αυτό είναι εμφανές και στις διαστάσεις της: Με μήκος της τάξης των 4.656 χιλιοστών και πλάτος 1.974, είναι ελαφρώς μικρότερη και στενότερη από την Portofino ενώ τα δύο μοντέλα μοιράζονται το ίδιο μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών. Η Roma εξοπλίζεται και με μία διαφορετική έκδοση του twin-turbo V8 των 3,9 λίτρων που βρίσκουμε στην Portofino. Εδώ, παράγει 620 ίππους μεταξύ 5.750 και 7.500 σ.α.λ. με 760 Nm ροπής από τις 3.000 έως και τις 5.750 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με το ίδιο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που είδαμε για πρώτη φορά στην SF90 Stradale.

Έτσι, τα πρώτα 100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα ενώ αν ο οδηγός διατηρήσει το γκάζι στο πάτωμα, θα δει την Roma να “τερματίζει” στα 320 km/h. Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων διαδραματίζει, εκτός από το κινητήριο σύνολο φυσικά, και το χαμηλό βάρος που δεν υπερβαίνει τα 1.472 κιλά.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για τον σχεδιασμό, θα πρέπει να ξεκινήσουμε λέγοντας ότι πηγή έμπνευσης για τις αναλογίες της Roma ήταν τόσο τα μοντέλα της εποχής για την οποία μιλά η Ferrari (βλ. 250 GT Lusso και 250 GT SWB μεταξύ άλλων). Ξεχωρίζουν το μεγάλο καπό και οι έντονες, αισθησιακές γραμμές γύρω από τα φτερά, κυρίως τα πίσω, καθώς και τα λεπτά φωτιστικά σώματα που δίνουν μία πιο μοντέρνα νότα σε ένα κλασικό κατά τα άλλα design. Στο εσωτερικό δε, η Ferrari “ξεσάλωσε” με ένα έντονα σμιλευμένο καπό και 3 οθόνες – μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μία μικρή μπροστά από τον συνοδηγό. Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει ακόμα είναι τι θέλει να πει η ιταλική φίρμα με τον χαρακτηρισμό “2 coupe”. Στην California, υπήρχαν δύο μικρά καθίσματα πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό ενώ προαιρετικά, υπήρχε η επιλογή αντικατάστασης τους με έναν “πάγκο”. Δεν αποκλείεται η Ferrari να επαναφέρει αυτή την επιλογή, αλλά μέχρι να μάθουμε κάτι περισσότερο, ας μην κάνουμε υποθέσεις.

Related Articles

Νέα Skoda Octavia. Διαθέσιμη και με φυσικό αέριο από το τέλος του έτους

cars

Έφυγε από τη ζωή ο δημιουργός του Nissan Z, Yoshihiko Matsuo.

cars

Jeep. Με ενεργή περιβαλλοντική συνείδηση

cars

Το πρώτο ηλεκτρικό της Subaru θα είναι ένα “ευρωπαϊκό” SUV.

cars

Η ABT ετοιμάζει ένα πραγματικά σατανικό RS6!

cars

22η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου: Έρχεται στις 22 και 23 Ιουλίου με 69 συμμετοχές

cars

Η VW κατοχύρωσε τρία νέα ονόματα: T-Sport, T-Go και T-Coupe!

cars

Νέο Kawasaki Versys 1000 S. Aνανεωμένο

cars

Το Opel Manta επιστρέφει ως ένα ηλεκτρικό sports coupe!

cars