CARSNEWS
NEW MODELS

To επόμενο Nissan Qashqai θα έχει τουλάχιστον δύο υβριδικές εκδόσεις

Η νέα γενιά του δημοφιλούς SUV της Nissan θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF η οποία υποστηρίζει και ηλεκτροϋβριδικά συστήματα πρόωσης. Έτσι, πέρα από τον turbo των 1,33 lt το νέο Qashqai θα έχει μια ήπια υβριδική έκδοση που θα βασίζεται στην τεχνολογία e-Power της Nissan, αλλά και μια πιο «βαριά» που θα μπαίνει στην πρίζα.

Πρακτικά η πιο εξεζητημένη υβριδική έκδοση θα είναι μια plug-in, η οποία όμως ίσως και να μην προέρχεται από την Renault (μια PHEV έχει το Captur) αλλά από την Mitsubishi, όπου ο βενζινοκινητήρας θα φορτίζει την μπαταρία που θα τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα.

«Μελετάμε για εφαρμογή της τεχνολογία ePower για την Ευρώπη», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Nissan Ευρώπης για τον σχεδιασμό προϊόντων Ponz Pandikuthira. “Η μεγαλύτερη διαφορά στα οχήματα με onboard γεννήτρια έχει να κάνει με τον αυτοκινητόδρομο. Στην Ιαπωνία, συνήθως οι ταχύτητες δεν υπερβαίνουν τα 80-105 km/h, ενώ στην Ευρώπη κυμαίνονται από 130 και πάνω. Με αυτές τις ταχύτητες οι μπαταρίες εξαντλούνται πολύ γρήγορα και ο range extender κινητήρας λειτουργεί συνεχώς επιβαρύνοντας τον βαθμό απόδοσης».

Έχει ενδιαφέρον ότι ο Pandikuthira είπε πως η Nissan δεν θα ακολουθήσει τα plug-in υβριδικά και απλά τα δοκιμάζουν, όπως στο επόμενο Qashqai. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα PHEV αποτελούν απλά μία τεχνολογία/ γέφυρα για τα επόμενα δύο με τέσσερα χρόνια και έως ότου το κόστος μπαταρίας μειωθεί σε τέτοιο σημείο που θα επικρατήσουν τα πλήρως ηλεκτρικά».

Related Articles

Rolls Royce Ghost: Τελευταίο teaser πριν από την αποκάλυψη (βίντεο)

cars

Κούκλα η ανοιχτή BMW 4 Convertible!

cars

Mercedes-Benz S-Class 2021: Η πλήρης αποκάλυψη του εσωτερικού της γερμανικής ναυαρχίδας

cars

Επιδότηση μέχρι και 8.000 ευρώ στα ηλεκτροκίνητα ΤΑΞΙ

cars

Οι ιδιοκτήτες της Range Rover φέρνουν το αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

cars

Το νέο Volkswagen ID.3 πέτυχε ρεκόρ αυτονομίας 531 km!

cars

Κριτική και στη Βρετανία για το Autopilot της Tesla

cars

Η Toyota λανσάρει στην Ευρώπη την ‘KINTO’

cars

Covid-19: Η μεγάλη ευκαιρία ενός καθολικού restart

cars