CARSNEWS
NEW MODELS

H Tesla θέλει φτηνότερες και δίχως κοβάλτιο μπαταρίες

H μπαταρία είναι το πιο ακριβό στοιχείο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και λογικό είναι οι κατασκευαστές να προσπαθούν να περιορίσουν το κόστος του. Πόσο μάλλον αν τα αυτοκίνητά τους πωλούνται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, που μάλιστα παρουσιάζει και κάμψη των πωλήσεων.

Ένα τέτοιο περιβάλλον είναι η Κίνα και η εταιρεία που θέλει να μειώσει το κόστος των μπαταριών είναι η Tesla που βέβαια κατασκευάζει αυτοκίνητά της στη μεγάλη ασιατική χώρα.

Η αμερικάνικη εταιρεία λοιπόν, μετά από μακροχρόνιες διαπραγματεύσεις ήρθε σε συμφωνία με την κινεζική CATL προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο της τελευταίας στα “Made in China” μοντέλα της που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Σαγκάης.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η Telsa θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου-λιθίου σε αυτοκίνητά της, ενώ σύμφωνα με στελέχη της η μείωση του κόστους σε ποσοστά είναι διψήφια, χωρίς όμως να διευκρινίσουν το ύψος της.

Οι μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου έχουν μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις νικελίου κοβαλτίου-αλουμινίου (NCA) και τις νικελίου μαγνησίου-κοβαλτίου που συνήθως χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές των EVs. Η CATL πάντως τελευταία έχει αναπτύξει μια καινούργια τεχνολογία που περιορίζει αυτό το χαρακτηριστικό τους και ταυτόχρονα τις κάνει και ποιο ασφαλείς.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

-39% οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων το Μάρτιο

cars

Πωλείται αυτή η σπέσιαλ… Porsche!

cars

Η Toyota Corolla Special Edition είναι για λίγους και καλούς

cars

Αυτό είναι ένα απόλυτο Subaru Crosstrek!

cars

Δοκιμάζουμε το ταχύτατο crossover Tesla Model Y

cars

Αναβάθμιση ουσίας για το Lexus IS

cars

Αύξηση κατά 80% στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών της Volvo

cars

Οδηγούμε στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Mazda 2 σε έκδοση Mild Hybrid

cars

Αναβλήθηκε η δημιουργία της ηλεκτροκίνητης Aston Martin

cars