CARSNEWS
NEW MODELS

H Tesla θέλει φτηνότερες και δίχως κοβάλτιο μπαταρίες

H μπαταρία είναι το πιο ακριβό στοιχείο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και λογικό είναι οι κατασκευαστές να προσπαθούν να περιορίσουν το κόστος του. Πόσο μάλλον αν τα αυτοκίνητά τους πωλούνται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, που μάλιστα παρουσιάζει και κάμψη των πωλήσεων.

Ένα τέτοιο περιβάλλον είναι η Κίνα και η εταιρεία που θέλει να μειώσει το κόστος των μπαταριών είναι η Tesla που βέβαια κατασκευάζει αυτοκίνητά της στη μεγάλη ασιατική χώρα.

Η αμερικάνικη εταιρεία λοιπόν, μετά από μακροχρόνιες διαπραγματεύσεις ήρθε σε συμφωνία με την κινεζική CATL προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο της τελευταίας στα “Made in China” μοντέλα της που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Σαγκάης.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η Telsa θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου-λιθίου σε αυτοκίνητά της, ενώ σύμφωνα με στελέχη της η μείωση του κόστους σε ποσοστά είναι διψήφια, χωρίς όμως να διευκρινίσουν το ύψος της.

Οι μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου έχουν μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις νικελίου κοβαλτίου-αλουμινίου (NCA) και τις νικελίου μαγνησίου-κοβαλτίου που συνήθως χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές των EVs. Η CATL πάντως τελευταία έχει αναπτύξει μια καινούργια τεχνολογία που περιορίζει αυτό το χαρακτηριστικό τους και ταυτόχρονα τις κάνει και ποιο ασφαλείς.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Στη Βαλένθια ο Λευτέρης Αυγενάκης για συζητήσεις με το MotoGP!

cars

Άρχισε η διάθεση του υβριδικού Renault Clio E-TECH 140 στη Γερμανία με τιμή από 22.440 ευρώ

cars

Need for Speed in Real Life! (βίντεο)

cars

Τα προβλήματα λογισμικού και η έναρξη πωλήσεων του VW ID.3

cars

ΜΜΜ: Η δεύτερη φάση άρσης των περιοριστικών μέτρων

cars

Βιαστικός οδηγός υψώνει το μεσαίο δάκτυλο και το πληρώνει χρυσό

cars

Το Total Black Toyota GR Yaris ξυπνά πάθη

cars

Πράσινο φως για το Mini Boot της Scuderia Cameron Glickenhaus

cars

Από τα 399 ευρώ ο φορτιστής ID Wallbox της Volkswagen

cars