CARSNEWS
AUTONEWS

Volkswagen Nivus. Ένα μικρό SUV-coupe με… latino ταμπεραμέντο!

Σύμφωνα με την Volkswagen, το ολοκαίνουριο Nivus “έφτασε για να γράψει ιστορία”. Ακούγεται κάπως υπερβολικό αλλά εμπεριέχει μία δόση αλήθειας καθώς το Nivus εξελίχθηκε από την Volkswagen South American για την αγορά της Ν. Αμερικής αλλά θα γίνει διαθέσιμο και στην Ευρώπη κάποια στιγμή κατά το δεύτερο μισό του 2021. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε σε ποιες αγορές ακριβώς θα λανσαριστεί αλλά όταν γίνει αυτό, το Volkswagen Nivus θα είναι το μικρότερο και πιο προσιτό SUV-coupe εκμεταλλευόμενο τα χαρίσματα της MQB-A0 αρχιτεκτονικής.

Αυτή είναι η ίδια που χρησιμοποιείται και στα Polo και T-Cross αλλά στο Nivus δείχνει πραγματικά το πόσο ευέλικτη είναι καθώς το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας έχει μήκος που αγγίζει τα 4,26 μέτρα ( 21 εκατοστά σε σύγκριση με το μικρό hatchback) αλλά ακριβώς το ίδιο μεταξόνιο (2,56 μέτρα). Οι μεγαλύτερες διαστάσεις καθιστούν το Nivus πιο ευρύχωρο ενώ και ο χώρος αποσκευών του που φτάνει τα 415 λίτρα σε χωρητικότητα, είναι συγκρίσιμος με μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Παράλληλα όμως, το Nivus έχει σχεδιαστεί ώστε να λανσαριστεί στην αγορά της Βραζιλίας σε χαμηλότερη τιμή από τα υπόλοιπα SUVs της γκάμας – χαμηλότερη ακόμα και από το μικρότερο, σε μήκος τουλάχιστον, T-Cross.

Την ίδια ώρα όμως, η Volkswagen δεν κάνει… εκπτώσεις στον εξοπλισμό ή την ασφάλεια του Nivus. Το νέο SUV-coupe θα εξοπλίζεται με 6 αερόσακους, συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης και ευστάθειας, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αισθητήρες παρκαρίσματος, air-condition, adaptive cruise control και ένα ολοκληρωμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που χρησιμοποιεί μία οθόνη 10,1 ιντσών και προσφέρει συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay. Η χαμηλή τιμή είναι εφικτή χάρη στην εκτενή χρήση μερών από το ήδη υπάρχον stock της Volkswagen αλλά και από το γεγονός ότι το Nivus θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με τον 3-κύλινδρο, 1000άρη TSI που παράγει 128 ίππους και 200 Nm ροπής και μπορεί να καταναλώσει βενζίνη και αιθανόλη. Αυτός δε, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Αφού το είδαμε λοιπόν, περιμένουμε να μάθουμε σε ποιες αγορές θα λανσαριστεί στην Ευρώπη.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Kia Europe προστατεύει τους ωκεανούς

cars

Η Mercedes αποσύρεται από τον αγώνα για την αυτόνομη οδήγηση.

cars

Δημοσκόπηση Marc: Ο ΣΥΡΙΖΑ ξανά μπροστά από το ΠΑΣΟΚ – «Μάχη» μεταξύ ΚΚΕ και Ελληνικής Λύσης

cars

Γκάφα ολκής. Η Ferrari κινδυνεύει να “χάσει” το όνομα Purosangue!

cars

Hyundai Vision T Plug-in Hybrid. Η επόμενη εξέλιξη!

cars

WRC 2023 – Ράλι Ιαπωνίας: Θρίαμβος της Toyota εντός έδρας

cars

Το νέο έμπλαστρο – εμβόλιο για την προστασία από την ιλαρά στα παιδιά δείχνει πολλά υποσχόμενο

cars

Alfa Romeo Giulietta. Και Alfa Romeo και πιο προσιτή από κάθε άλλη φορά με τιμή από 15990 Ευρώ

cars

Kimera EVO37. Η Lancia 037 του 2021.

cars