CARSNEWS
AUTONEWS

Ελαστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εντελώς διαφορετικά

Δεν είναι μόνο ο κινητήρας ή ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης αυτό που κάνει διαφορετικό ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά και πολλά άλλα μέρη του που είναι πολύ σημαντικά όπως τα ελαστικά και αν θέλετε την γνώμη μου είναι σημαντικότερα των δύο που ανέφερα αρχικά. Είναι κυριολεκτικά ζωτικής σημασίας σε κάθε περίπτωση η επιλογή και τοποθέτηση των κατάλληλων για κάθε αυτοκίνητο εκ μέρους των κατασκευαστών, αλλά ειδικά για τα ηλεκτρικά υπάρχουν κάποιες παράμετροι που τα κάνουν εντελώς διαφορετικά από τα «γνωστά» ελαστικά και απαιτείται μία επίσης διαφορετική έρευνα και εξέλιξη προκειμένου να αντιμετωπιστούν με επιτυχία αυτές οι παράμετροι.

Ποιες είναι οι διαφορές;

Αρχικά να διευκρινίσουμε ποια είναι τα ζητούμενα. Πρώτο η δυνατότητα να αντιμετωπίσουν και να «χειριστούν» μεγαλύτερο βάρος, αφού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βαρύτερα από τα συμβατικά. Δεύτερο θα πρέπει να αντέχουν στην μεταφορά της πολύ μεγαλύτερης ροπής που διαθέτουν τα ηλεκτρικά στο δρόμο ειδικά κατά τις εκκινήσεις. Τρίτο θα πρέπει να είναι όσο το δυνατό χαμηλό θόρυβο τριβής διότι θα οδηγάς ένα απολύτως αθόρυβο αυτοκίνητο και δεν θα ήθελες να ακούγονται τα ελαστικά! Η Continental είναι από τις πρώτες εταιρίες που ανταποκρίθηκε στην νέα πραγματικότητα, δημιουργώντας ένα ελαστικό με αυξημένη φέρουσα ικανότητα για την αντιμετώπιση του επιπλέον βάρους, με διαφορετική χάραξη πέλματος αλλά και διαφορετικές ενώσεις ενώ για την μείωση του θορύβου έβαλε εσωτερική επένδυση αφρού.

Τα ελαστικά της Continental για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν επίσης γενικά “ψηλό και στενό” σχήμα για τη μείωση της αντίστασης κύλισης, γεγονός που βοηθά στην αύξηση της εμβέλειας και στην ευκολία χειρισμού. Φυσικά έχουν ήδη προηγηθεί πολλές και εξαντλητικές δοκιμές για να δια[πιστωθεί και να βελτιωθεί η αντίσταση κύλισης, η αεροδυναμική και το επίπεδο θορύβου. Η Volkswagen συνεργάζεται με την Bridgestone για το ID.3 (το δικό της ηλεκτρικό) που παράγει για τον όμιλο ελαστικά χαμηλότερης αντίστασης κύλισης και μειωμένο κατά 20% βάρος έναντι των συμβατικών ενώ φυσικά το ίδιο συμβαίνει και με όσες εταιρίες βρίσκονται στο στάδιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Είναι και οικολογικά;

Εδώ δεν τα καταφέρνουν το ίδιο καλά και εγείρονται πολλά ερωτηματικά σχετικά με τα μικροσωματίδια που αφήνουν στον δρόμο αλλά και την επίπτωση στο περιβάλλον από τα φρένα. Φυσικά δεν θα το αφήσουμε έτσι και ακολουθεί άλλο κείμενο ειδικά για αυτό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η ΕΕ θα δώσει 33 εκατομμύρια ευρώ στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα

cars

Πιο αξιόπιστη εταιρία στις Η.Π.Α. η Mazda!

cars

Φορτσάρουν οι έλεγχοι της ΕΛ.ΑΣ. – Βεβαιώθηκαν 4.015 παραβάσεις Κ.Ο.Κ. σε μια ημέρα

cars

Τέλος, στην παράνομη στάθμευση σε ράμπες και διαβάσεις ΑμεΑ από τον Δήμο Κηφισιάς

cars

Maserati Ghibli Hybrid. Η Maserati στην εποχή του εξηλεκτρισμού!

cars

Το νέο Volvo XC90 θα αποκτήσει ηλεκτρική έκδοση το 2022!

cars

Το Ισραήλ δεν θα πετύχει αυτό που θέλει αν επιτεθεί στη Ράφα, λέει στέλεχος της Χαμάς

Bury

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας 21/4/2024

cars

Ford. Προστατεύει τα αυτοκίνητα από τις κουτσουλιές των πουλιών

cars