CARSNEWS
F1 & RACES

Η Vanwall μας ξανασυστήνεται!

Εξήντα δύο χρόνια από τη μέρα που η Vanwall κέρδισε το πρώτο πρωτάθλημα Formula 1 στον κόσμο, το όνομα επανέρχεται στο προσκήνιο ως μια ακόμα περίπτωση αναγέννησης.

Έξι μονοθέσια της Vanwall ίδια με αυτό που κέρδισε το πρωτάθλημα Formula 1 του 1958, θα αναδημιουργηθούν σε στενή συνεργασία με ειδικούς στο αντικείμενο των ιστορικών αγώνων.

Το μονοθέσιο του 1958 της Vanwall είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Formula 1 που κατασκευάστηκε ποτέ στη Βρετανία. Σημειώνοντας έξι νίκες τη σεζόν που ήταν αρκετές για να κατακτήσει η Vanwall τον πρώτο τίτλο για τους κατασκευαστές στην Formula 1. Μάλιστα, η Vanwall παραμένει η πρώτη από τις δύο ομάδες της Formula 1 που έχουν καταγράψει μέγιστο αριθμό βαθμών ως συγκομιδή για μία σεζόν πρωταθλήματος. Σήμερα, χρησιμοποιώντας την κληρονομιά της εταιρείας στη μηχανολογική ανωτερότητα και τη διάθεση για καινοτομία, η Vanwall έχει ήδη ξεκινήσει έρευνες για να βρει τον τρόπο με τον οποίο το θρυλικό DNA της μάρκας θα μπορούσε να μεταφερθεί σε ένα σύγχρονο όχημα της δεκαετίας που διανύουμε.

Ο Όμιλος Vanwall, ο διάδοχος της θρυλικής βρετανικής αγωνιστικής ομάδας Vanwall που μεσουρανούσε τη δεκαετία του 1950, ανακοίνωσε την αναγέννηση του ιστορικού ονόματος έχοντας στα σχέδια να κατασκευάσει έξι νέα μονοθέσια για να γιορτάσει τις έξι νίκες στο πρωτάθλημα της Formula 1 από τη Vanwall το 1958. Η Vanwall είχε γίνει η πρώτη εταιρεία με Βρετανικό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο ειδικά για τα συμμετάσχει και να κερδίζει στο Βρετανικό Grand Prix με Βρετανούς οδηγούς, τους Sir Stirling Moss και Tony Brooks, οι οποίοι μοιράστηκαν τις διακρίσεις το 1957. Οι έξι νίκες το 1958 έδωσαν στον Vanwall την αιώνια θέση της ως η ομάδα που πήρε τον πρώτο τίτλο για τους κατασκευαστές στο πρωτάθλημα της F1.

Από τα 6 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν, τα πέντε θα προσφερθούν προς πώληση, ενώ το έκτο αυτοκίνητο θα αποτελεί τον πυρήνα για μια νέα ομάδα που θα ασχοληθεί με τους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων. Κάθε όχημα θα κατασκευαστεί δαπανώντας χιλιάδες ώρες με την παρακολούθηση από ιστορικούς εμπειρογνώμονες αγώνων και ειδικούς επί των ανακατασκευών ιστορικών αυτοκινήτων. Τα 6 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν, θα έχουν τον ίδιο κινητήρα των 2.489 κ.εκ. που θα αποδίδει 270 ίππους. Το κόστος για την απόκτηση του καθενός από τα πέντε που θα διατεθούν, έχει προσδιοριστεί στα 1.810.000 ευρώ (τιμή προ φόρων…). Για τους νεότερους, αξίζει να σημειώσουμε πως στη Vanwall «χρωστάμε» την καθιέρωση των δισκόφρενων (αντί των ταμπούρων που χρησιμοποιούσε ακόμα και η Ferrari) στους αγώνες της F1 πριν από 60 και πλέον χρόνια.

Δείτε ακόμα:

Renault: H Formula 1 μας μαθαίνει οικονομία στο Clio

Οι πιο πετυχημένοι κινητήρες της Formula 1

“Έφυγε” ο σπουδαίος Sir Stirling Moss

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ricciardo: Γιατί επέλεξε να είναι εφεδρικός στην Red Bull;

cars

Πάλι θετικός στον Covid-19 o Perez, τρέχει ο Hulkenberg

cars

To επίσημο trailer της δεύτερης σεζόν «F1: Drive to Survive»

cars

New points system in Formula 1? This former driver favours the idea!

cars

H Ferrari μάς δείχνει την «τέχνη των αυτοκόλλητων» στα μονοθέσια της F1 (vid)

cars

Νέα τεράστια επένδυση από τους Τούρκους -Πότε θα επιστρέψει η Formula 1 στην Κωνσταντινούπολη

cars

F1 – Qatar GP – Κατατακτήριες: Κυρίαρχος ο Max Verstappen

cars

Formula 1: Γιατί ο Φερστάπεν φοβάται ότι τα μονοθέσια του 2026 “θα είναι απαίσια”

cars

Παντός καιρού ο Φερστάπεν, νέα πρωτιά στον Sprint Race του Βελγίου

cars