CARSNEWS
AUTONEWS

Η Volvo διαφωνεί με το “γερμανικό” συνδρομητικό μοντέλο

Η BMW αναστάτωσε τόσο την βιομηχανία αυτοκινήτου όσο και το αγοραστικό κοινό ανακοινώνοντας την πρόθεση της να χρεώνει σε μηνιαία βάση για λειτουργίες και υπηρεσίες που μέχρι εκείνο το σημείο δεν ήταν… συνδρομητικές. Το παράδειγμα των θερμαινόμενων καθισμάτων ήταν αυτό που έκανε τον γύρο του διαδικτύου και η γερμανική εταιρία δεν άργησε να νιώσει την… οργή του διαδικτύου. Ήταν δύσκολο για τον κόσμο να χωνέψει ότι θα πρέπει να πληρώσει μηνιαίως για μία λειτουργία που υπάρχει ως hardware στο αυτοκίνητο από τη στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Η BMW σίγουρα θα βρει συνοδοιπόρους σε αυτό το μακρύ ταξίδι, όπως για παράδειγμα την Mercedes-Benz που πρόσφατα ξεκίνησε να απαιτεί από τους ιδιοκτήτες κάποιων EQ μοντέλων της $1.200 ανά έτος για να ξεκλειδώσουν την αναβάθμιση “Acceleration Increase”, ήτοι ταχύτερη επιτάχυνση. Η Volvo όμως θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.

Αν πρόκειται να χρεώνεις για αναβαθμίσεις λογισμικού, πρέπει να είναι για μία αισθητή αλλαγή στις παροχές προς τον καταναλωτή.

Δεν θα ζητήσουμε από τους ανθρώπους που πλήρωσαν €95.000 για ένα αυτοκίνητο να πληρώνουν €0.90 για θερμαινόμενα καθίσματα.

Δήλωσε ο COO της σουηδικής μάρκας Bjorn Annwall. Εν τω μεταξύ οι κατασκευαστές αρχίζουν να επανεκτιμούν τον τζίρο που μπορεί να δώσει δυνητικά η οικονομία του λογισμικού με τους αναλυτές της UBS να υπολογίζουν την συγκεκριμένη αγορά στα 700 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, τη στιγμή που μέχρι πριν από λίγα χρόνια η εκτίμηση ήταν περίπου 3 φορές πάνω. Σύμφωνα με τον Annwall πάντως, η Volvo δεν υπολογίζει σε ουσιαστικά έσοδα από την εν λόγω δραστηριότητα πριν τα μέσα της δεκαετίας και πάντοτε με την φιλοσοφία που εξήγησε το υψηλόβαθμο στέλεχος της – μόνο σημαντικές αναβαθμίσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το αυτοκίνητο θα χρεώνονται επιπλέον.

Κατά τα άλλα, ο κος Annwall αναφέρει πως η Volvo αντιμετώπισε κάποια προβλήματα κατά την εξέλιξη του λογισμικού (υπενθυμίζω πως η Volvo έχει ως στόχο να εξελίσσει το 50% του λογισμικού που της είναι απαραίτητο αποκλειστικά in-house) αλλά τα λύνει όπως παρουσιάζονται ενώ αυτό που δεν μπορεί να λύσει άμεσα είναι οι συνεχιζόμενες ελλείψεις στους ημιαγωγούς που της έχουν στοιχίσει μερίδιο αγοράς. Ο Annwall δηλώνει πως η εταιρία δουλεύει με δομημένο τρόπο ώστε να ξεπεράσει και αυτό το εμπόδιο αλλά δεν είναι τόσο εύκολο καθώς απαιτείται χρόνος.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πωλήσεις καινούργιων οχημάτων το 2023

cars

Η Rolls-Royce και η “Αρχιτεκτονική της Πολυτέλειας”…

cars

Honda Moto. Το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έγινε 10 ετών

cars

Mercedes A Class 200 7G-DCT. Της ταιριάζει

cars

Τροχαίο στο Ηράκλειο της Κρήτης – Αυτοκίνητο πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και «καρφώθηκε» σε γυμναστήριο

cars

Audi Q4 Sportback E-Tron Concept. Ένα “προσιτό” ηλεκτρικό SUV-coupe για το 2021!

cars

KIA. Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα απόκτησης αυτοκινήτου

cars

Σαν σήμερα 22 Μαρτίου: Πριν 4 χρόνια ανακοινώθηκε το lockdown λόγω Κορονοϊού

cars

Η BMW 3 Series facelift διέρρευσε στο διαδίκτυο;

cars