Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε ότι η BMW έψαχνε να προσφέρει το επερχόμενο ηλεκτρικό sedan i4 με επιλογή μονού ή διπλού ηλεκτροκινητήρα, που θα καθιστούσε αυτόματα το αυτοκίνητο πισωκίνητο ή τετρακίνητο αντίστοιχα. Τώρα, ακούμε ότι η BMW i4 θα μπορούσε πραγματικά να αντικαταστήσει ακόμη και τη σειρά 4 Gran Coupe και να προσφερθεί ως μια πιο all around πρόταση για τους παραδοσιακούς πελάτες.
— —
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της BMW i, Robert Irlinger, η BMW i4 θα καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας γνωστά στο ευρύ κοινό. Πρόκειται για ένα κομψό τετράθυρο coupe με δύο διαφορετικές εκδοχές του ηλεκτρικού κινητήρα και μάλιστα πιθανές επιλογές μεγέθους μπαταρίας. “Ζητήσαμε από τους πελάτες της i3 ποιο θα έπρεπε να είναι το σημείο εκκίνησης σε ότι αφορά στην αυτονομία σε ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Όπως αποδείχτηκε, τα 300 χιλιόμετρα είναι το ελάχιστο που μπορούμε να δώσουμε προκειμένου να ικανοποιήσουμε τους πελάτες. Οι Tesla, Audi και Mercedes για παράδειγμα έφτασαν μέχρι την εμβέλεια των 400 χιλιομέτρων σε κύκλο δοκιμών WLTP. Έτσι στο iX3 η αυτονομία ξεπερνά τα 400 km και στο i4 θα είναι περίπου 600 km. Το iNEXT θα είναι επίσης πάνω από αυτά “, δήλωσε.
Το i4 μπορεί να προσφέρεται και με μικρότερη επιλογή μπαταρίας για πελάτες που δεν χρειάζονται περισσότερα, επιτρέποντας έτσι μια χαμηλότερη τιμή αγοράς. “Εάν είναι αλήθεια ότι 300 χιλιόμετρα είναι αρκετά για ορισμένους πελάτες, τότε θα ήταν ίσως καλό να δημιουργήσουμε μια τέτοια έκδοση κάτω από τη “μεγάλη” των 600 χιλιομέτρων. Θα πρέπει να εξετάσουμε τη ζήτηση, φυσικά, επειδή μέχρι τώρα, αυτό που διαπιστώσαμε είναι πως οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν πάντα τη μεγαλύτερη μπαταρία ούτως ή άλλως. Αλλά αν ζείτε σε μια πόλη με καλή υποδομή γύρω από το σπίτι ή το ξενοδοχείο, τότε τα 300 χιλιόμετρα φαντάζουν ιδανικά».
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι εξαιρετικά ελκυστικό για πολλούς πελάτες, καθώς θα προσέφερε παρόμοια εμβέλεια με το μέσο όρο της σειράς 3 ή 4 Gran Coupe, αλλά με ηλεκτρικούς κινητήρες υψηλής τεχνολογίας, κομψό και φουτουριστικό παρουσιαστικό και απαραίτητη πρακτικότητα. Ενώ η BMW προσπάθησε να προσελκύσει αγοραστές με την φουτουριστική εμφάνιση και το περίεργο στυλ της i3, ίσως να είχε το αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς πολλοί πελάτες προτιμούν την εμφάνιση, για παράδειγμα, του Tesla Model 3, που μοιάζει περισσότερο με ένα κανονικό αυτοκίνητο. Ένα σέξι, ηλεκτρικό, τετράθυρο κουπέ με σχεδόν 600 χιλιόμετρα εμβέλειας και προπαντός με την οδηγοκεντρική στάμπα της BMW ακούγεται πολύ καλό…