CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Μαϊάμι: Η pole του Sprint στον Φερστάπεν

Η ιδιαίτερη φύση της πίστας στο Μαϊάμι σε συνδυασμό με την δομή του τριημέρου Sprint επεφύλασσε αρκετές εκπλήξεις σε οδηγούς και ομάδες. Μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η διατήρηση της C4 γόμας στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας καθ’ όλη τη διάρκεια του γύρου. Οι διαφορές με την μέση γόμα (C3) ήταν σαφώς μικρότερες σε SQ1 και SQ2.

Ακόμη και έτσι, όμως, τα καλύτερα μονοθέσια βρήκαν τρόπο να ξεχωρίσουν. Πολύ θετική η εικόνα των αναβαθμισμένων McLaren η οποία ήλθε σε πλήρη αντιδιαστολή με εκείνη των επίσης αναβαθμισμένων για το Μαϊάμι, Mercedes. Ωστόσο οι McLaren είχαν και πάλι θέμα με την πιο μαλακή γόμα στο κρίσιμο SQ3. Πολύ ωραία η ανάκαμψη του Λεκλέρ, ενώ εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του 4ου (!) Ρικιάρντο.

SQ1: Η McLaren το 1-2

Μπορεί ο Νόρις να είχε ένα προβληματικό FP1. Ωστόσο αυτό δεν τον εμπόδισε από το να ολοκληρώσει το Q1 στην πρώτη θέση μπροστά από τον Πιάστρι. Η McLaren έχει σημαντικές αναβαθμίσεις για τον αγώνα του Μαϊάμι.

Ο Αλόνσο πέρασε τρίτος ενώ δεν υπήρξε κάποια ηχηρή έκπληξη παρά τις αρκετά μικρές διαφορές. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Γκασλί, Ζου, Μπότας, Σάρτζεντ και Άλμπον.

SQ2: Έξω οι Mercedes!

Ο Νόρις έθεσε τον πήχη και έπειτα από τις πρώτες προσπάθειες του SQ2. Ο Βρετανός ήταν δυόμισι δέκατα ταχύτερος από τον Πέρεζ και ακόμη ένα από τον τρίτο Λεκλέρ. Ο Φερστάπεν επέλεξε να κάνει μόνο έναν γύρο στο τέλος της περιόδου. Αυτός, όμως, ήταν αρκετός για να τον προκρίνει στο SQ3.

Αντιθέτως οι Ράσελ-Χάμιλτον δεν κατόρθωσαν να περάσουν στην τελευταία περίοδο παρά το ότι έκαναν δύο γύρους. Οι W15 παρά τις αναβαθμίσεις τους ήταν απογοητευτικές και δεν μπόρεσαν να κερδίσουν την Haas του Χούλκενμπεργκ. Οι Οκόν, Μάγκνουσεν και Τσουνόντα έμειναν επίσης εκτός.

SQ3: Ο Μαξ βρίσκει τρόπο

Ο Χούλκενμπεργκ ήταν ο πρώτος οδηγός στην πίστα για την μοναδική του προσπάθεια στο SQ3. Πίσω του ακολούθησαν οι Πέρεζ-Φερστάπεν ενώ τελευταίος θα σημείωνε γύρο ο Πιάστρι.

Ο Φερστάπεν κατάφερε για άλλη μία φορά να αποδώσει εξαιρετικά την στιγμή που μετρούσε. Σημείωσε τον ταχύτερο γύρο παρά το ότι ο ίδιος δήλωσε μετά ότι δεν είχε καλή αίσθηση μέσα στο μονοθέσιο. Ο Λεκλέρ έκανε κι εκείνος μία εξαιρετική προσπάθεια που τον έφερε δεύτερο, μπροστά από τον Πέρεζ.

Αντιθέτως οι McLaren έδειξαν και πάλι να μην μπορούν να κάνουν την μαλακή γόμα να δουλέψει. Οι Νόρις και Πιάστρι έχασαν πολύ σε επιδόσεις στο SQ3, με τον έκτο Πιάστρι, μάλιστα, να ξεπερνάει τον μόλις ένατο Νόρις στο τέλος.

— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) May 3, 2024

Τι να πούμε, όμως, και για την φανταστική 4η θέση του Ντάνιελ Ρικιάρντο; Ο Αυστραλός έπειτα από ένα άχρωμο ξεκίνημα στη σεζόν δείχνει να βρίσκει τα πατήματά του. Και αύριο θα ξεκινήσει το Sprint έχοντας μπροστά του μόνο τις δύο Red Bull και μία Ferrari.

Related Articles

Deal 3,6 δισ. λίρες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό: Η Liberty Media (Formula 1) αγοράζει το MotoGP

cars

Μίκαελ Σουμάχερ: «Υπόθεση χωρίς ελπίδα» χαρακτηρίζει την κατάσταση της υγείας του επτάκις πρωταθλητή της F1 στενός του φίλος

cars

Πρεμιέρα με το… σταγονόμετρο για τη Renault F1

cars

F1: Η FIA θέλει περισσότερες ομάδες και λιγότερους αγώνες – Super Sport FM | Η κορυφαία παγκύπρια αθλητική συχνότητα

cars

H F1 ταξιδεύει στο Las Vegas και η EA Sports ετοιμάζει δωρεάν Σαββατοκύριακο για το F1 23

cars

Formula 1: Παραμένει ως το 2025 το γκραν πρι του Βελγίου

cars

Επίσημο: Αναβάλλονται τα Grand Prix Μπαχρέιν και Βιετνάμ

cars

Ο Hamilton κάνει μεταγραφή στη Ferrari;

cars

Το Instagram F1 Live με Σεϊτανίδη-Πουρναράκη (video)

cars