CARSNEWS
AUTONEWS

Ford. Προστατεύει το εσωτερικό του αυτοκινήτου από τη φθορά των αντισηπτικών

Ακολουθώντας τις οδηγίες προφύλαξης από τον COVID-19, οι περισσότεροι άνθρωποι καθαρίζουν τα χέρια τους με αντισηπτικό όταν επιστρέφουν στα οχήματά τους μετά από διάφορες εξωτερικές δραστηριότητες. Αυτό μπορεί να προστατεύει την υγεία του ιδιοκτήτη, όμως ενδέχεται να είναι επιζήμιο για το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ουσίες – όπως η αιθανόλη – που περιέχονται στα αντισηπτικά χεριών ενίοτε δημιουργούν χημικές αντιδράσεις πάνω στις επιφάνειες, προκαλώντας την πρόωρη φθορά τους. Εκτός βέβαια αν προστατεύονται από ειδικές επιστρώσεις. Οι μηχανικοί της Ford δοκιμάζουν εδώ και αρκετά χρόνια νέα προϊόντα που έχουν να κάνουν με υλικά που χρησιμοποιούνται στα οχήματα της εταιρείας. Σύμφωνα με τα ευρήματα των δοκιμών, η χημική σύσταση των εξωτερικών στρωμάτων διαφόρων τμημάτων μπορεί κάλλιστα να αλλάξει, με σκοπό την προστασία του εσωτερικού. Δοκιμές διενεργούνται επίσης σε αξεσουάρ που πωλούνται μέσω του Ford Customer Service Division, όπως καλύμματα χώρου αποσκευών και πλαστικά καλύμματα εσωτερικού.

Η χρήση αντισηπτικών χεριών αυξήθηκε κατακόρυφα από τότε που ξέσπασε η πανδημία του νέου κορωνοϊου – στην Ιταλία για παράδειγμα σημειώθηκε 18πλάσια αύξηση πωλήσεων στα αντισηπτικά χεριών, συγκριτικά με τα εβδομαδιαία στοιχεία πριν από ένα χρόνο. Σύμφωνα με πρόσφατες προβλέψεις, η παγκόσμια αγορά για τα αντισηπτικά χεριών θα αυξηθεί σχεδόν κατά δυόμισι φορές το 2020 συγκριτικά με το 2019.   Και ενώ το αντισηπτικό χεριών βοηθά στο να «σκοτώνονται» τα μικρόβια στα χέρια του χρήστη ενόσω το εσωτερικό των οχημάτων Ford προστατεύεται από πιθανές επιβλαβείς φθορές, το υπόλοιπο αυτοκίνητο δεν είναι απαλλαγμένο από μικρόβια, κυρίως αν χρησιμοποιείται και από άλλα άτομα. Κατά τη διαδικασία καθαρισμού θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση προϊόντων που περιέχουν λευκαντικό ή υπεροξείδιο του υδρογόνου, αλλά και καθαριστικά με βάση την αμμωνία, μιας και αυτά είναι πιθανό να καταστρέψουν αντιθαμβωτικές και αντιχαρακτικές επιστρώσεις. Τα απολυμαντικά οικιακής χρήσης αποτελούν πάντα έναν αποτελεσματικό τρόπο εξάλειψης της όποιας απειλής.

Οι ομάδες της Ford στο Dunton της Μ. Βρετανίας και στην Κολωνία της Γερμανίας δοκιμάζουν υλικά σε θερμοκρασίες που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν τους 74°C – θερμοκρασία που μπορεί να αναπτυχθεί στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου το οποίο βρίσκεται σταθμευμένο στην παραλία μία ζεστή ημέρα του χρόνου. Σε άλλα τεστ οι μηχανικοί της Ford προσομοιώνουν την εκτεταμένη έκθεση στον ήλιο με δοκιμή υλικών που έχουν υποστεί «βομβαρδισμό» με υπεριώδη ακτινοβολία (τις λεγόμενες ακτίνες UV) επί  1.152 ώρες (48 ημέρες).  Την ίδια στιγμή δοκιμάζεται επίσης η αντοχή των πλαστικών σε χαμηλές θερμοκρασίες έως και τους -30°C – κοντά δηλαδή στο όριο θραύσης τους – μέσω της επαναλαμβανόμενης αναπήδησης σε αυτά μιας βαριάς ελαστικής μπάλας, προκειμένου να διασφαλιστεί έτσι ότι το πλαστικό δε θα παρουσιάσει ρωγμές.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Jeep Wrangler 4xe. Kαι με ξεχωριστά αξεσουάρ

cars

Σχεδόν έτοιμη η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Nissan Ariya.

cars

Hyundai ‘Prophecy’ Concept EV. Η «προφητεία» για το μέλλον

cars

Ένα βήμα πριν το Euro 2024 η Εθνική Ελλάδας: Νίκησε με 5-0 το Καζακστάν και παίζει «τελικό» στη Γεωργία

cars

Η γαλάζια εκλογική αριθμητική – Πού εστιάζει η ΝΔ στο δρόμο προς την ευρωκάλπη

cars

Skoda Kodiaq Scout 2.0 TDi 150ps 4×4. Κάνει τα πάντα εξαιρετικά

cars

Skoda. Εξ όνυχος τον λέοντα

cars

Fiat 500 Electric 3+1. Μία πόρτα κάνει την διαφορά!

cars

Jeep. Διαχρονική αξία και διαχρονικός σχεδιασμός

cars