CARSNEWS
NEW MODELS

H Tesla θέλει φτηνότερες και δίχως κοβάλτιο μπαταρίες

H μπαταρία είναι το πιο ακριβό στοιχείο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και λογικό είναι οι κατασκευαστές να προσπαθούν να περιορίσουν το κόστος του. Πόσο μάλλον αν τα αυτοκίνητά τους πωλούνται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, που μάλιστα παρουσιάζει και κάμψη των πωλήσεων.

Ένα τέτοιο περιβάλλον είναι η Κίνα και η εταιρεία που θέλει να μειώσει το κόστος των μπαταριών είναι η Tesla που βέβαια κατασκευάζει αυτοκίνητά της στη μεγάλη ασιατική χώρα.

Η αμερικάνικη εταιρεία λοιπόν, μετά από μακροχρόνιες διαπραγματεύσεις ήρθε σε συμφωνία με την κινεζική CATL προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο της τελευταίας στα “Made in China” μοντέλα της που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Σαγκάης.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η Telsa θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου-λιθίου σε αυτοκίνητά της, ενώ σύμφωνα με στελέχη της η μείωση του κόστους σε ποσοστά είναι διψήφια, χωρίς όμως να διευκρινίσουν το ύψος της.

Οι μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου έχουν μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις νικελίου κοβαλτίου-αλουμινίου (NCA) και τις νικελίου μαγνησίου-κοβαλτίου που συνήθως χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές των EVs. Η CATL πάντως τελευταία έχει αναπτύξει μια καινούργια τεχνολογία που περιορίζει αυτό το χαρακτηριστικό τους και ταυτόχρονα τις κάνει και ποιο ασφαλείς.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Άνοιξε η Εθνική οδός στη Λάρισα – Απομακρύνθηκε το βυτιοφόρο

cars

Ποια ήταν τα ακριβότερα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στο eBay;

cars

Λίθιο: Όσα αξίζει να γνωρίζετε για τον “μαύρο χρυσό” του 21ου αιώνα

cars

Έρχεται το νέο Dacia Sandero!

cars

Η General Motors γυρνά την πλάτη της στα Social Media

cars

Το Audi RS Q8 έχει μεγάλο σουξέ μεταξύ των βελτιωτών

cars

Επίσημα teaser για το Genesis GV80

cars

«Δείχνει ποιός είναι πραγματικά»: «Φαγώθηκαν» Verstappen-Perez δια αντιπροσώπου στο Interlagos

cars

Mycarnow@Kosmocar: Η νέα, καινοτόμος ψηφιακή υπηρεσία αγοράς αυτοκινήτου

cars