CARSNEWS
MOTONEWS

Honda Africa Twin – Ανανεωμένη

Έχουν περάσει πάνω από τρεις δεκαετίες από τότε που η Honda XRV650 Africa Twin πρωτοεμφανίστηκε στην Ευρώπη. Και παρά το ότι η μοτοσυκλέτα που τώρα φέρει το ίδιο όνομα – παρουσιάστηκε το 16YM ως CRF1000L Africa Twin – ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο, εν τούτοις κληρονόμησε την ουσία και το πνεύμα που έκαναν την πρώτη τόσο δημοφιλή. Η ισορροπία ισχύος και ελαφρού βάρους ήταν βασικό συστατικό του ελκυστικού χαρακτήρα της τότε, όπως και τώρα. Με μία μοναδική, αθλητική εμφάνιση, έναν απολαυστικό, εύχρηστο κινητήρα και ένα ικανό, άνετο πλαίσιο, η CRF1000L Africa Twin αποδείχτηκε μία πραγματικά σύγχρονη μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και αγαπήθηκε από τους φίλους των ταξιδιών περιπέτειας ανά τον κόσμο, αλλά και όσους την χρησιμοποιούν ως ένα καθημερινό μέσο μετακίνησης στην πόλη ή για διήμερες αποδράσεις.

Το 18YM, η Africa Twin, σε έκδοση τόσο με χειροκίνητο όσο και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT), απέκτησε ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού Throttle By Wire (TBW) και 3 riding modes, περισσότερες επιλογές ρύθμισης του συστήματος Honda Selectable Torque Control (HSTC), και εξελιγμένη εισαγωγή και εξαγωγή για βελτιωμένη απόκριση και ήχο κινητήρα. Από την ίδια πλατφόρμα γεννήθηκε η Africa Twin Adventure Sports, με τις ίδιες αναβαθμίσεις αλλά με βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, αυξημένη αυτονομία και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, αυξάνοντας τις δυνατότητές της για μακρινές διαδρομές. Το 20YM, η υιοθέτηση ενός κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας 1084κ.εκ, και μεγαλύτερης διαδρομής, σηματοδότησε ένα ακόμα ορόσημο στην εξέλιξη της Africa Twin. Οι ικανότητες της πιο τουριστικής έκδοσης CRF1100L Africa Twin Adventure Sports* βελτιώθηκαν περαιτέρω με το προαιρετικό σύστημα ανάρτησης Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™).

Την ίδια στιγμή, η CRF1100L Africa Twin επανασχεδιάστηκε με επιθετικό, compact στυλ rally και ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον off-road χαρακτήρα. Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος και της ροπής του κινητήρα ήταν επίσης σημαντικά ελαφρύτερη, σύμφωνα με τις βασικές αρχές που είχαν τεθεί πριν πολλά χρόνια. Το 22YM, η Africa Twin απέκτησε νέες ρυθμίσεις DCT για πιο ομαλό χειρισμό στις δύο πρώτες σχέσεις και αλουμινένια πίσω σχάρα στο βασικό εξοπλισμό. Το 24YM σηματοδοτεί άλλο ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης για το μοντέλο με μια νέα επιλογή Ηλεκτρονικής Ανάρτησης (ES), περισσότερη ροπή από τον κινητήρα, περαιτέρω βελτιώσεις στο DCT και ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού που ενισχύουν την απήχηση μιας ήδη άκρως ελκυστικής και δημοφιλούς μοτοσικλέτας.

Η CRF1100L Africa Twin είναι ένα μοντέλο με γνήσιες off-road ικανότητες αλλά με την εμφάνιση και αίσθηση μιας slim rally μοτοσυκλέτας. Για το 24YM, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας των 1.084 κ.εκ. έχει ρυθμιστεί – μέσω της εξέλιξης των συστημάτων εισαγωγής, καύσης και εξαγωγής – ώστε να παράγει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 7%, στα 112Nm, ενώ η μέγιστη ισχύς παραμένει στα 102 PS (75kW). Διατίθενται δύο επιλογές. Η CRF1100L Africa Twin, με στάνταρ ανάρτηση Showa, και η CRF1100L Africa Twin ES, με το σύστημα Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA). Το Showa EERA προσφέρει βελτιστοποιημένη απόσβεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει. Η CRF1100L Africa Twin ES περιλαμβάνει επίσης μία παροχή ACC και θερμαινόμενα γκριπ στο βασικό εξοπλισμό, όπως και η αδελφή της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports.

Και οι δύο εκδόσεις της Africa Twin μοιράζονται ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο, ένα αλουμινένιο ψαλίδι που προέρχεται από την CRF450R, τη γεωμετρία του πλαισίου, τη διαδρομή της ανάρτησης και την απόσταση από το έδαφος, τα οποία παραμένουν αμετάβλητα. Μια νέα, αλλά σημαντική προσθήκη για το model year 24 είναι η υιοθέτηση tubeless ελαστικών τα οποία επιτρέπουν ευκολότερες επισκευές χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί ο τροχός. Επίσης, για μεγαλύτερη άνεση σε μακρινά ταξίδια, μία νέα μεγαλύτερη ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις τοποθετημένη σε ένα ανανεωμένο, ‘επιθετικό’ εμπρός φέρινγκ, προσφέρει μέγιστη ορατότητα προς τα εμπρός ή αυξημένη προστασία από τον αέρα, ανάλογα με την επιλογή του αναβάτη.

Μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και το σύστημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD. Σχεδιασμένο για πλήρη έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από μία λεπτή σέλα και το ψηλό τιμόνι. Δύο Φώτα Ημέρας LED – Dual LED Daytime Running Lights (DRL) προσφέρουν βέλτιστη ορατότητα, προς όφελος της ασφάλειας. Το Cruise control ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.  Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay®, Android Auto® και συνδεσιμότητα Bluetooth.

Related Articles

Το πιο τεχνολογικά προωθημένο κράνος για μοτοσικλετιστές

cars

Ένα Enduro των 90s μεταμορφώθηκε σε σύγχρονο χωμάτινο αριστούργημα

cars

Τροχαίο με ακρωτηριασμό στα Χανιά

cars

Τώρα όλοι μπορούν να αποκτήσουν την αγωνιστική BMW των ονείρων τους- Με 49,99 ευρώ

cars

Η μοτοσυκλέτα της EΛ.ΑΣ. από την οποία δεν ξεφεύγει κανείς | Start Media Corfu TV

cars

CFMOTO 450NK: Με σπορ εμφάνιση και απόδοση 46 ίππων.

cars

QJ Motor SRT 550 – Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία

cars

Royal Enfield Electric Himalayan Concept – Συνεχίζεται η εξέλιξή του

cars

Η μοτοσυκλέτα της EΛ.ΑΣ. από την οποία δεν ξεφεύγει κανείς

cars