CARSNEWS
AUTONEWS

Honda e. Αποφεύγει επιτυχώς τον τάρανδο;

Όπως έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν, ένα αυτοκίνητο περνάει το τεστ αποφυγής ταράνδου όταν η ταχύτητα εισόδου είναι ίση ή μεγαλύτερη των 77 km/h και η δοκιμασία ολοκληρωθεί χωρίς να πέσει κάποιος κώνος και με το αυτοκίνητο υπό τον πλήρη έλεγχο του οδηγού. Τον τελευταίο καιρό, έχουμε δει πολλά αυτοκίνητα να αποτυγχάνουν στο εν λόγω test ανεξαρτήτως τιμής, προσανατολισμού ή ιπποδύναμης και το τελευταίο που τυπικά, δεν καταφέρνει να ολοκληρώσει με επιτυχία το test, είναι το Honda e.

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας φαίνεται πως έχει κερδίσει τις πρώτες εντυπώσεις από όποιον το έχει δοκιμάσει αλλά παρά τις… εξαγγελίες της Honda περί ιδανικής κατανομής βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (50:50), περί τοποθέτησης των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου για χαμηλό κέντρο βάρους, περί ανεξάρτησης ανάρτησης και στους τέσσερις τροχούς κ.ά., δεν καταφέρνει να αποφύγει τον τάρανδο με επιτυχία καθώς η ταχύτητα εισόδου του ηλεκτρικού supermini δεν υπερέβει τα 75 km/h. Αυτή ήταν η μέγιστη ταχύτητα με την οποία το Honda e ολοκλήρωσε την δοκιμασία χωρίς να χτυπήσει κάποιον κώνο, παρά το γεγονός ότι εξοπλιζόταν με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4. Βέβαια, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η επίδοση του “e” είναι συγκρίσιμη με αυτές άλλων ισχυρότερων και ακριβότερων μοντέλων όπως το Audi A7 (μεγαλύτερο και βαρύτερο sedan) και της Mercedes-AMG A45 S των 421 ίππων και 500 Nm ροπής. Με λίγα λόγια, το Honda e μπορεί να μην πέρασε το test με απόλυτη επιτυχία αλλά το αποτέλεσμα που κατάφερε ήταν κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές.

The post Honda e. Αποφεύγει επιτυχώς τον τάρανδο; first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ηonda CR-V. Ανανεώθηκε

cars

Αρχίσαμε…

cars

cars

ID.3 & ID.4. Πως ανακτούν ενέργεια με έξυπνο τρόπο

cars

Ψυχοκόρες spoiler: Πώς αντιδρά ο Κοσμάς στις κατηγορίες του Σώτου;

Bury

Κι όμως η ΔΕΠΥ διαφέρει στα δύο φύλα – Ποια τα συμπτώματα σε γυναίκες και κορίτσια

cars

Renault. Ηγείται στην Ευρώπη με τα Clio και ZOE,

cars

Αυλαία με λίγες συμμετοχές και ακόμα λιγότερους θεατές για το 42ο Ράλι Παλάδιο

cars

Οδηγούμε το Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150hp: Διακριτικά ανανεωμένο, με ήπια υβριδικό κινητήρα 150 ίππων

cars