CARSNEWS
NEW MODELS

i Hydrogen NEXT: Η BMW επανέρχεται στις κυψέλες καυσίμου!

Σύμφωνα με μία σημερινή ανακοίνωση της BMW, η έρευνα επάνω σε εναλλακτικές τεχνολογίες κίνησης αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τη φίρμα. Δίνει μάλιστα φωτογραφίες του i Hydrogen NEXT, υποστηρίζοντας ότι ακολουθεί μια προσεκτικά εξεταζόμενη και συστηματική οδό για την κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Αυτό, με λίγα λόγια, σημαίνει ότι το υδρογόνο, ως καύσιμο, δεν θα πρέπει να το ξεγράψουμε, λόγω της ανάπτυξης που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια η ηλεκτροκίνηση.

Ο Klaus Fröhlich, μέλος του ΔΣ της εταιρίας και υπεύθυνος για την έρευνα και την εξέλιξη, δήλωσε σχετικά «Είμαστε πεπεισμένοι ότι τα διάφορα εναλλακτικά συστήματα μετάδοσης κίνησης θα υπάρξουν στο μέλλον παράλληλα, καθώς δεν υπάρχει ενιαία λύση που να καλύπτει το πλήρες φάσμα των απαιτήσεων κινητικότητας των πελατών παγκοσμίως. Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου θα μπορούσε να καταστεί κατά πάσα πιθανότητα ο τέταρτος πυλώνας του χαρτοφυλακίου των κινητήρων μας μακροπρόθεσμα. Τα ανώτερα μοντέλα της εξαιρετικά δημοφιλούς μας οικογένειας X θα αποτελέσουν ιδιαίτερα κατάλληλους υποψηφίους εδώ».

Η χρήση του υδρογόνου, ως καύσιμου, σε βάθος χρόνου μπορεί να αποτελέσει μία σημαντική λύση στη ρύπανση του περιβάλλοντος. Το πως λειτουργούν οι κυψέλες καυσίμου, μπορείτε να το δείτε εδώ. Μέχρι εκείνη τη μέρα, βέβαια, θα πρέπει να λυθούν θέματα όπως η επαρκής παραγωγή του και η μεταφορά και αποθήκευση σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο δίκτυο. Έχει όμως σαφή πλεονεκτήματα, έναντι της ηλεκτροκίνησης, ειδικά για τα βαριά φορτηγά και τον τομέα των μεταφορών. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι η BMW συνεχίζει τη συνεργασία της με την Toyota επάνω στο αντικείμενο, η οποία κρατάει από το 2013. Οι Ιάπωνες έχουν αντίστοιχα μεγάλη εμπειρία, με την από κοινού εξέλιξη να εξασφαλίζει εκατέρωθεν οφέλη.

Αναφορικά με το i Hydrogen NEXT, μπορεί να παράγει 125 kW (170 ίππους) ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της χημικής διαδικασίας ένωσης του υδρογόνου με το οξυγόνο. Για τη μεταφορά του υδρογόνου, το όχημα διαθέτει μία δεξαμενή πίεσης έως 700 bar, η οποία μπορεί να μεταφέρει 6 κιλά υδρογόνου. Αυτό εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία «ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών» όπως υποστηρίζουν οι μηχανικοί του, πετώντας μια σπόντα προς τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που επηρεάζονται από τη θερμοκρασία. Χάρη μάλιστα σε ένα συσσωρευτή που βρίσκεται μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα, το όχημα μπορεί να αυξάνει σημαντικά την ισχύ του κατά τη φάση μίας επιτάχυνσης ή ενός προσπεράσματος, αγγίζοντας τους 374 ίππους.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Γιατί το Mitsubishi L200 δεν πήρε κανένα αστέρι; (video)

cars

Ford: Παρεμβολές στη διασύνδεση οχημάτων προκαλεί τo WiFi

cars

Verstappen: Ο Hamilton δεν είναι Θεός

cars

Δείτε στο βίντεο πως ο ατμοσφαιρικός V12 της Aston Martin Valkyrie αποδίδει 1.000 PS

cars

Ποιος πιλότος της Formula 1 πλήρωσε 2 εκατ. δολάρια για την «ελευθερία» συναθλητή του;

cars

Η Bentley θέλει διαχρονικούς ψηφιακούς πίνακες οργάνων

cars

Από την Κίνα ο ηλεκτροκίνητος κλώνος της BMW X7, δεν κοστίζει ούτε τα μισά!

cars

Αναβλήθηκε και το καναδικό γκραν πρι!

cars

Το Dodge Durango SRT Hellcat είναι πανίσχυρο και ταχύτατο (video)

cars