CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes-AMG GLA 45. Με την γνωστή, επιτυχημένη συνταγή!

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που να εκπλήσσεται από την αποκάλυψη της Mercedes-AMG GLA 45. Όπως δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που να εκπλήσσεται από τις μετατροπές που έγιναν στο νέο, μικρό crossover ώστε να γίνει από απλή GLA, μία πραγματική AMG. Η συνταγή και τα υλικά είναι τα ίδια με αυτά που έχουμε δει για ολόκληρη την γκάμα compact “45” μοντέλων της γερμανικής εταιρίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η τελευταία στην σειρά, GLA 45 είναι λιγότερο εντυπωσιακή ή συναρπαστική.

Έτσι, η GLA γίνεται το τελευταίο μοντέλο που εξοπλίζεται με τον M139, δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα – τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής όχι μόνο της Mercedes-AMG αλλά στον κόσμο. Όπως και τις προηγούμενες φορές, ο M139 είναι σε θέση να παράγει 387 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής από τις 4.750 έως τις 5.000 σ.α.λ. στην standard GLA 45 και 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. με 500 Nm ροπής από τις 5.000 έως τις 5.250 σ.α.λ. στην κορυφαία, GLA 45 S. Επίσης όπως και τις προηγούμενες φορές, ο κινητήρας συνδυάζεται με το προηγμένο 4Matic σύστημα τετρακίνησης και το AMG Speedshift 8G, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Όλα αυτά, επιτρέπουν στην καυτή GLA να ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα (4,3 στην “S”) με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h (270 km/h στην “S”).

Η Mercedes-AMG GLA 45 ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα στην γκάμα χάρη στην χαρακτηριστική γρίλια με τις κάθετες λωρίδες, τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές και τα πτερύγια στα άκρα του, τα δύο φουσκώματα στο καπό, τα λίγο φαρδύτερα φτερά και την μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής που συνδυάζεται με νέο προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η γερμανική φίρμα εξοπλίζει την κορυφαία GLA με standard LED φωτιστικά σώματα και ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών (προαιρετικά είναι διαθέσιμες έως και 21 ιντσών). Επιπρόσθετες τροποποιήσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση ώστε να περιοριστούν οι κλίσεις και να μειωθεί το φαινόμενο του “torque-steer” καθώς και στο σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι στον εμπρός άξονα έχουν τοποθετηθεί αλουμινένια ψαλίδια για την μείωση του μη-αναρτώμενου βάρους ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 350 mm με 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 330 mm με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Στην GLA 45 S με το προαιρετικό AMG Dynamic Plus πακέτο, αναβαθμίζεται περαιτέρω με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους 360 χιλιοστών μπροστά. Με λίγα λόγια, η GLA 45 έρχεται άρτια εξοπλισμένη για αυτό που προορίζεται: να χαρίζει χαμόγελα!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Θύμα άγριου bullying 14χρονη μαθήτρια στην Πάτρα – Αντί να βρει το δίκιο της, πήρε αποβολή

cars

Η Lister επέλεξε την ηλεκτρική I-Pace ως το επόμενο μοντέλο της!

cars

Το νέο Honda Civic κάνει ντεμπούτο στις Η.Π.Α.

cars

Η μάχη των Raptors, των “καυτών” pickups της Ford.

cars

Η ομάδα ABT CUPRA XE έτοιμη για τη σεζόν 2023

cars

Bentley Flying Spur Hybrid Odyssean. Κάνει την πολυτέλεια, βιώσιμη.

cars

Hyundai Veloster N ETCR. Mπαίνει στους αγώνες ηλεκτροκίνητων

cars

Ανάκληση Citroen C3 / DS3

cars

Nέο Renault Scenic. Ο δημιουργός της κατηγορίας των πολυμορφικών, ανανεώθηκε

cars