CARSNEWS
AUTONEWS

Nissan “GT-R(X)2050”. Σχεδιάζοντας το μέλλον

Το 1970, όταν ο όρος “minivan” δεν είχε ακόμη επινοηθεί και τα SUV χρησιμοποιούντο αρχικά από εξερευνητές,  ένα νέο είδος supercar στην Ιαπωνία έκανε την εμφάνισή του,  έχοντας πάνω του το άγνωστο τότε  σήμα “GT-R”. Από τότε, πέρασαν αρκετές δεκαετίες μέχρι να γεννηθεί  ο μελλοντικός σχεδιαστής αυτοκινήτων Jaebum “JB” Choi, στη Σεούλ της Νότιας Κορέας. Σίγουρα, πολλά μπορούν να αλλάξουν σε 50 χρόνια. Ο Choi, όπως πολλοί από τους αποφοίτους στο ArtCenter College of Design στην Πασαντένα της Καλιφόρνια, εκπόνησε την τελική του διατριβή  στοχεύοντας το μέλλον, όχι σε 50 χρόνια, αλλά το έτος 2050. Επέλεξε ένα όχημα με επαναστατικό χαρακτήρα, το Nissan GT-R,  για μια μελέτη σχεδιασμού σε μια μελλοντική αυτόνομη εποχή, όταν οι μηχανές θα μπορούν να ενσωματώσουν το συναίσθημα του οδηγού,  μέσω μιας φυσικής σύνδεσης.

Παράλληλα, ο Choi  ξεκίνησε την πρακτική του άσκηση στην Nissan Design America (NDA) στη Λα Χόγια της Καλιφόρνια, σε μια εποχή που οι περιορισμοί του COVID-19 άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο όλοι σκεφτόταν το μέλλον. Σύντομα η φοιτητική του διατριβή πήρε σάρκα και οστά και γεννήθηκε το όραμά του για το “Nissan GT-R(X) 2050″. Το ολοκληρωμένο έργο έχει μήκος κάτω των 3 μέτρων και ύψος άνω των 60 εκατοστών. Ο μοναδικός επιβάτης, ο οδηγός, στηρίζεται οριζόντια σε “επιρρεπής” θέση με τα άκρα εκτεταμένα σε σχήμα Χ. Ο οδηγός φορά μια φουτουριστική στολή και κράνος που μοιάζουν με την προστατευτική ενδυμασία αναβατών superbikes.

Ως «φορετή μηχανή», ο Choi οραματίζεται ότι η σύνδεση του ανθρώπινου εγκεφάλου με τον υπολογιστή, θα παρέχει καλύτερη απόδοση από τα «συνηθισμένα» αυτοκινούμενα αυτοκίνητα. Λέει ότι το όχημα μιμείται το σχήμα του ανθρώπινου σώματος, ώστε να προστατεύει αποτελεσματικά τον εγκέφαλο. Το φουτουριστικό έργο του Choi εξακολουθεί να δανείζεται στοιχεία από το τρέχον Nissan GT-R, όπως τις τολμηρές, έντονες επιφάνειες, τους μονολιθικούς όγκους του αμαξώματος και τα χαρακτηριστικά σχεδίασης V-motion. Διαθέτει επίσης τα εμβληματικά φώτα του GT-R και κόκκινες ριγέ πινελιές του GT-R NISMO. Ένα άλλο μοναδικό στοιχείο είναι το κράνος σε στυλ GT-R και το κοστούμι “docking”. Το κράνος σχεδιάστηκε για να εισαχθεί σε μια υποδοχή για κάμερα μπροστινής θέασης που συνεργάζεται με VR. Ένας ειδικός πομπός μετάδοσης σημάτων  από  τον εγκέφαλο στην μηχανή, θα βοηθούσε τον ανθρώπινο εγκέφαλο να ενεργοποιήσει τα ψηφιακά σήματα.

Ως όχημα που θα οδηγηθεί πιθανότατα τη νύχτα, η ευελιξία του θα αποτελούσε κρίσιμο κομμάτι των υψηλών ηλεκτροκίνητων επιδόσεων του. Ο Choi φαντάζεται ότι οι συμπαγείς μονάδες τροχών/ελαστικών του οχήματος, με θόλους σε σχήμα παραπλήσιο του τετραγώνου, επιτρέπουν στο όχημα να στρίψει 360 μοίρες. Η εξωτερική διάμετρος του ελαστικού είναι 21 ίντσες και ο κύκλος του εσωτερικού τροχού είναι 15 ίντσες. Το μοτίβο των ακτίνων των ζαντών σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τον τροχό να κρυώσει γρήγορα, ακόμα και υπό ακραίες συνθήκες πέδησης. Παράλληλα, το GT-R(X) 2050 διαθέτει ένα ενεργό σπόιλερ για περισσότερη άντωση.

GT-R 2050(X) Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα θέσεων 1 (οδηγός)
Διάταξη θέσης “Επιρρεπής” προς τα εμπρός
Χειρισμός Διεπαφή εγκεφάλου με υπολογιστή
Μήκος 2908 mm
Πλάτος 1537 mm
Ύψος 658 mm
Μεταξόνιο 1756 mm
Διαστάσεις τροχών / ελαστικών 15”  / 21”

The post Nissan “GT-R(X)2050”. Σχεδιάζοντας το μέλλον first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford. Με τεχνολογία που αποτρέπει το ενδεχόμενο να «ξεχάσουμε» τα παιδιά μέσα στο καυτό αυτοκίνητο

cars

Δημοσκόπηση GPO: Λίγο πάνω από το 33% η Νέα Δημοκρατία – Στις 17,5 μονάδες η διαφορά από τον δεύτερο ΣΥΡΙΖΑ

Bury

Volkswagen R. Η σχέση που έχει με τους Tanner Foust & Jason Bourne

cars

Ο καιρός σήμερα 17/4/2024

Bury

Συνεργασία Kia Hellas και Wallbox για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

cars

Fiat 500 e. Πρεμιέρα με την έκδοση “la Prima”

cars

Η υβριδική Porsche 911 θα είναι η ταχύτερη έκδοση στην γκάμα!

cars

Οι εκδότες του περιοδικού που δημοσίευσε την «συνέντευξη» του Μίκαελ Σουμάχερ ζήτησαν συγγνώμη από την οικογένειά του

cars

Νέο Toyota Mirai. Η δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητού μοντέλου

cars